Zigo napísal:
Podobne vyzeraju uz teraz ale vazit rovnako/na nerozoznanie budu len tazko. Jedine ze by si myslel rozdielne kategorie.

myslel som kategoriu enduro 160-180 zdvihy a hmotnostne okolo 15-16kg
18.09.2018 - 15:18:04
01
viperkiler
Názor nech si spraví každý sám. Krásne reprezentuješ tú priateľskú “MTB komunitu” 😘
18.09.2018 - 15:52:07
00
Dent napísal:
myslel som kategoriu enduro 160-180 zdvihy a hmotnostne okolo 15-16kg


Myslím, že to bude trvať dlhšie. Najťažším komponentom v ktorom sa e-biky a klasiká líšia sú batérie. A tam momentálne aspoň čo viem nevznikla žiadna prelomová technológia čo by takto znížila ich hmotnosť. Síce 5 rokov je pri týchto technológiach dlhá doba, ale zatiaľ som skeptický. Museli by existovať už aspoň nejaké prototypy takýchto batérií a tým by sa vývojári isto pochválili.
18.09.2018 - 15:58:59
01
iron.hide napísal:
Napriklad ten novy scott genius 2019 co bol v jednom z poslednych clankov:

Co je to tady za hnusnou manicku (tam pred tlumicem)? :)
18.09.2018 - 16:13:44
00
To je pokrok
Vraj
18.09.2018 - 16:19:28
01
O nič nejde Kamoško, veď bike má nás spájať či už ako záluba, šport alebo oddych a nie rozdelovať...
18.09.2018 - 16:31:12
00
jezus - https://www.mtbiker.sk/clanky/10461/fox-live-valve-inteligentne-prisposobenie-sa-terenu.html
18.09.2018 - 16:46:32
01
Materialy ktore nie su komercializovane este ani maju teoreticke maximum na urovni 10-20 nasobku kapacity dnesnych baterii. Cize aj ked tak, v idealnom pripde bude za 5 rokov mozno 5 nasobna kapacita. Neviem kolko vazi baterka na ebiku. Btw, baterka pohana aj asi celkom tazky el motor ktory sa uz asi moc neodlahci
18.09.2018 - 16:50:55
00
:D už minimálne 5 rokov o tých pokrokoch a "prelomových batériách" píšu a ešte ich nikto nevidel
18.09.2018 - 17:12:07
06
Často je to skôr otázka ceny, ako technológie...
18.09.2018 - 17:39:37
00
Hosť napísal:
Myslím, že to bude trvať dlhšie. Najťažším komponentom v ktorom sa e-biky a klasiká líšia sú batérie. A tam momentálne aspoň čo viem nevznikla žiadna prelomová technológia čo by takto znížila ich hmotnosť. Síce 5 rokov je pri týchto technológiach dlhá doba, ale zatiaľ som skeptický. Museli by existovať už aspoň nejaké prototypy takýchto batérií a tým by sa vývojári isto pochválili.

Čo sa týka bateriek, tak 5 rokov je na vývoj extrémne krátka doba. Koľko rokov počúvame o nových baterkách s x-krát lepšou kapacitou a x-krát dlhšou výdržou na cm kubický objemu? Zatiaľ sa nedostali ani z ideálnych podmienok laboratórií, kde tieto technológie fungujú pomaly len na mikroskopickej/nano úrovni.
18.09.2018 - 17:50:05
00
Fakt zabudnite že za 5 rokov sa stane niečo prevratné. Kapacita batérií a ich hmotnosť je na vývojovom mŕtvom bode a ani so znižovaním spotreby, zvyšovaním výkonu a zmenšovaním elektromotorov to nie je lepšie.
Za posledné roky sa zmenil akurát dizajn rámov a výrobcovia sa snažia skovať viac batériu do rámu. Shimano na trh vychrlilo viac mutácií motorov 6000 7000 8000 a to sú len kozmetické úpravy ktoré nič skokovo vývojovo nikam neposunuli a to platí aj o iných značkách. To je všetko......
18.09.2018 - 18:01:29
02
Jezisi,ako ma clovek este viac zdoraznit ze v idealnom pripade ? a ze bike baterka je co,aspon kilo? Cize menej ako stvrt kila by to itak nembolo....
18.09.2018 - 18:50:57
00
Tak "grafenove" baterky uz ficia nejaky ten rok-dva. Ale tam je to skor o pokroku v marketingu ako v technike. ?
18.09.2018 - 20:08:16
00
Dent napísal:
e-bike bude do 5-tich rokov vypadat a vazit na nerozoznanie od sucastnych bikov

S tym vyzorom si mal už teraz pravdu...

Prílohy:

64169-lapierre-ezesty-am-ltd-ultimate-model-2019-ea261ab496da53a71f1509bf6a72b370.jpg
64169-lapierre-ezesty-am-ltd-ultimate-model-2019-ea261ab496da53a71f1509bf6a72b370.jpg 120.02 KiB thumb_up2thumb_down

18.09.2018 - 20:09:30
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up