Ahojte, mal som na cca 1mesiac starych pedaloch problem, ze sa tam objavila pomerne velka vola a pocas pedalovania aj pukanie. Pedale som odniesol na reklamaciu a vyriesena bola tak, ze pedale dotiahli (stale je tam mikrovola) a reklamaciu zamietli s tym, ze je takato vola bezna a ze sa na to nevstahuje zaruka. Je toto podla vas spravny postup dodavatela? je spravne ze reklamaciu zamietli, aj ked na koniec na nich museli spravit ukon aby tu volu (nie uplne) odstranili?

Ide o tieto pedale, len iny predajca : https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/pedale/ploche/bbb-bpd-36-coolride-mtb-pedale.html

vdaka za nazor
21.09.2018 - 08:51:07
00
Požaduj od predajcu, aby v rámci reklamácie zaslal pedále do autorizovaného servisu BBB.
21.09.2018 - 11:17:44
00
GaliPet napísal:
Požaduj od predajcu, aby v rámci reklamácie zaslal pedále do autorizovaného servisu BBB.

ahoj, pedale predajca zaslal sem : http://www.skprofibike.sk/ a odtial mi doslo aj vyjadrenie o zamietnuti reklamacie a o tom ze ich len dotiahli.
21.09.2018 - 11:32:25
00
Neviem, či skprofibike je aj autorizovaný servis pre BBB. Ak je, oponovať ich vyjadreniu možno len odborným znaleckým posudkom.
21.09.2018 - 11:48:38
00
No zatial som im skusil napisat mail tak uvidim ci a co odpisu. Problem je ze znalecky by som si musel hradit ja a nikto mi ho nezaplati
21.09.2018 - 11:57:11
00
do jedneho roka od kupy je znalecky posudok povinny zabezpecit predajca na svoje naklady v pripade ak odmietne reklamaciu.
21.09.2018 - 12:02:45
00
keyboard_arrow_up