Ninja600 A poskodeny bol aj bikeguard? Ak nie, tak ta vystupna kontrola stoji za ho..o...som zvedavy na spatnu vazbu
03.10.2018 - 08:27:01
01
Hanbu im robiť nebudem(zatiaľ), počkám na vyjadrenie, mali inventúru a dnes tuším sviatok, tak zajtra čakám vyjadrenie.

pa3km Škatuľa honosne nazývaná Bikeguard nejaké výrazné známky poškodenie nejavila...
03.10.2018 - 08:59:56
00
V Canyone musi byt low-cost rezim na absurdnej urovni - ziadna vystupna kontrola. Toto malo byt vyradene do outletu s podrobnym popisom poskodeni a polovicnou cenou. Ved web je ich jediny obchod, tak neviem preco to nemaju lepsie urobene.
Ja som nedavno kupil dcere display bike z obchodu vo vypredaji zo zapadnutej severoanglickej dediny, ktory bol dvakrat prebaleny a siel cez dvoch kurierov (este k tomu anglickych...) a nic - vsetko bez problemu, bike tip top.
03.10.2018 - 09:01:49
00
Práve preto že ušetria na distribúcii priamym predajom nemalé náklady by som čakal kontrolu na lepšej úrovni ako u iných výrobcov.

Nemusím riešiť odberateľov, rozvoz, atď tak sa sústredím aby bicykle odo mňa odchádzali v špičkovom stave...a nie šmariť do tej predraženej škatule a veď ,,to se prodá´´
03.10.2018 - 09:08:39
00
Toto by si zasluzilo urobit hanbu hned teraz aj ked za to trebars moze nejaky pakistanec co to balil...
03.10.2018 - 09:15:23
03
jej, tak jedna krabica bola vo warehouse oznacena nespravnym stavom, big fucking deal... zoberu si to nazad a vratia peniaze....
03.10.2018 - 09:18:49
00
Ak to vyriešia k spokojnosti, tak im reputáciu kaziť nebudem...koho zamestnávajú na výstupnej kontrole to už je ich bordel.

PhilJ Áno to viem veľmi dobre že do 30dní vrátia peniaze, ale kto povedal že chcem vrátiť peniaze? Ja chcem bicykel v novom stave za ktorý som si zaplatil(a ktorý už bohužiaľ nie je skladom) tak asi chápeš moje nasr..ie
03.10.2018 - 09:37:04
00
mne nejde do hlavy ze Nemci a ze z Nemecka dojde nieco taketo. Nasa firma robi aj pre Nemcov a to co ziadaju od nas co je u nich nemecky standart je niekedy doslova na hlavu. No kedze je to zakaznik a ziada to tak to tak urobime, takze mi naozaj hlava neberie ze takato svetovo znama firma dokaze poslat toto von z fabriky bez kontroly. Ak by to bolo Polsko alebo Ukraina pochopim to, aj ked tiez by som to reklamoval...ale Nemci?
03.10.2018 - 09:48:06
04
Aka "vystupna kontrola" ? Mechanik skontroluje a zlozi bicykel o ktorom si mysli ze je outletovy, da ho do krabice, pride skladnik, zakecaju sa a ten tam naskenuje krabicu a oznaci stav za novy.

Ja chcem bicykel v novom stave za ktorý som si zaplatil(a ktorý už bohužiaľ nie je skladom) tak asi chápeš moje nasr..ie


A takyto bicykel v case tvojej objednavky uz neexistoval, takze ho mat nebudes.
03.10.2018 - 09:49:34
00
Hosť napísal:
A takyto bicykel v case tvojej objednavky uz neexistoval, takze ho mat nebudes.


Čo si chcel týmto povedať?
03.10.2018 - 10:12:17
00
ze bud budes mat bubaky alebo iny bike :D
03.10.2018 - 10:16:45
03
Kvôli reklamaciam musia mat biky na sklade (mimo predaj), alebo aspoň rámy. Keďže ide o tohtoročný model tak je možné, že budú mať na výmenu aj keď na predaj už nie.
03.10.2018 - 10:39:42
01
Xaeroifbb Hádam nepotrebuje hovorcu :)
Skôr som narážal na prvú časť vety že v čase mojej objednávky nový Aeroad SLX Di2 neexistoval. PhilJ pracuješ v Canyone, alebo si ho rovno balil ty? :) FYI, po mojej potvrdenej objednávke bol ešte asi tri týždne skladom, kým sa nevypredal...
03.10.2018 - 10:42:45
01
toto ale nie je reklamacia, je to dodany nespravny tovar... inak ako zlavou na ten pouzivany kus to uz asi nevyriesia... urcite nebudu behat po sklade a nahanat komponenty na zakazkovy vyrobu extra 1 kusu bicykla :D

Ninja600 vysvetloval som ti ze cely problem je jedno policko v nejakej DB oznacujuce stav, ktore zamestnanec zle vyplnil a preto im tam svietil 1 kus navyse, ktory ale realne nemali
03.10.2018 - 10:50:26
00
ty si musel dnes riadne prelestit vestecku gulu.
03.10.2018 - 10:55:24
06
keyboard_arrow_up