Ghost5900 - neviem či košická pobočka SPS narába s balíkmi so špeciálnym prístupom, nakoľko reálnych reklamácií poškodených zásielok máme menej ako promile, v Tvojom prípade ide ale o vyššie jednotky percent. Na druhej strane asi zákazníci neriešia, ak tovar príde síce v poškodenej krabici ale je komplet a v poriadku.
Za nás môžem opätovne deklarovať, že tovar sa snažíme baliť tak aby prišiel k zákazníkom vcelku a v poriadku. Na základe reklamovanosti sa nám to aj celkom darí, prijmeme ale ďalšie konkrétne opatrenia aby sa podobné situácie neopakovali. Ak v budúcnosti prídu balíky s nedostatkami, dajte nám vedieť nech máme feedback.
okrem použitia "recyklovaných" krabíc v dobrom stave pridávame opatrenia:
1. Prelepenie balíka lepiacou páskou po celom obvode pri objemnejších balíkoch
2. Vyplnenie voľného priestoru v balíkoch výplňovým materiálom - kapsulami.