dnes 1cm diera - po zastaveni som otocil koleso dierou dolu aby stieklo mlieko a zalepilo - vobec ma nenapadlo pozriet aka je diera velka a rychlo ju zapchat aspon prstom a porozmyslat co dalej :fubar: samozrejme kym som sa spamatal vacsina mlieka vonku, plast sfuknuty, patky odskocene - neviem preco mi nedrzia po vyfuknuti patky. to ze mam so sebou aj knoty ma napadlo az ked som tam pchal dusu - poradili by mi vobec pri takejto diere (samozrejme keby ostali patky na mieste)? no a na zaver - ked som mal konecne nafukane, pri odsrobovani hadicky od pumpy som vysroboval aj ventil - takze som si fukanie zopakoval :-D cisty amater
inac nieco podomnou chrumalo a zrazu rana - bolo tam dost bukvic - ze by sucha supka z bukvice https://c1.staticflickr.com/3/2581/3953619370_6c37e1f4e1_b.jpg mohla takto rozrezat plast?

Prílohy:

WP_20181021_009.jpg
WP_20181021_009.jpg 266.61 KiB thumb_up0thumb_down

21.10.2018 - 17:51:10
00
Aké máš ráfky? Ja na mojich Duke LJ keď vyfúknem vzduch tak mám problém prstami zhodiť patky z ráfku. Držia ako prilepené. Musím vynaložiť maximálne úsilie aby som jednu stranu zhodila do stredu ráfku. Na DT Swiss kolesách boli patky plášťa voľnejšie a tam si viem predstaviť, že by po sfúknutí mohli zoskočiť.
21.10.2018 - 17:57:23
00
su to zapletene kolesa novatec alpine - netusim co tam davaju za rafik. ked som pred nedavnom nahadzoval plast tak si patky pekne pukli, aj tak odskocia. nafukam ho pekne obyc. velkou pumpou. mozno uzky rafik (23mm) siroky plast (2.35" - Ikon 3C - nahodim ho rukou) ?
21.10.2018 - 18:12:39
00
V piatok som aj ja prešiel na bezdušovú vieru. Cez vikend trosku pojazdil. Je normálne, keď potrebujem každý deň dofúkať obidve kolesá? Potrebuje sa to nejako usadiť, aby prestali púšťať? Nenašiel som žiaden viditeľný/ počutelný únik vzduchu. Proste cez noc to klesne. Ďakujem
21.10.2018 - 18:57:46
00
Ano kym sa upchaju mikropory v pneu, tak to chvilku trva. Ak to bude pokracovat, tak odporucam skontrolovat koleso pod vodou. Najcastejsie unika vzduch pri ventile.
21.10.2018 - 19:03:41
00
Záleží od kombinácie plášťa, ráfku a tmelu. Mám skúsenosti, že nahodím a dofukujem raz za týždeň. Každý deň som musela dofukovať iba Conti Race King vo verzii Performance. A nepomohla ani zmena tmelu.
21.10.2018 - 19:16:41
00
Rafik mám dt swiss x412, plášť je continental trail king, mlieko netuším, robili to v servise. Verím a dúfam, že to bude ako píše Sesulak, že sa to časom upchá.
21.10.2018 - 19:33:26
00
mal som podobny problem s Sworks tiez to furt pustalo ale ako napisal Sesulak musi sa opchat takze odporucam po case pozriet do vnutra urcite mlieko bude nalepene po celom vnutri takze budes musiet doliat novu davku aby to boli bezduse s mliekom :)
21.10.2018 - 19:45:35
00
dovnutra ani moc pozerat nemusis - ja som obcas pohrkal kolesami ked bike dlhsie stal (povedzme cez noc) a bolo pocut ci tam este je mlieko alebo nie. ked som pohrkal a bolo ticho (postupne hrkalo menej a menej) tak som dolial - cca 3 mesiace.
21.10.2018 - 19:49:00
00
na to by som sa moc nespoliehal kolko krat davas dole koleso aby si s nim hrkal :) vobec to nemusis pocut ak to zle pohrkas ja som naposledy ako som rozrezal plast hrkal v terene a nic som nepocul daval som mlieko na rozrezanu bocnicu aby to upchalo ale ako som fukal koleso aby sa urobil jezko tak to nejak neslo asi vacsia diera ale aj stres lebo sa uz ztmievalo asi 10 stupnov tak som bol pod tlakom ci zhodit plast a dat dusu alebo cakat do zotmenia kym sa urobi jezko a dufat ze tam mlieko este je. Ale ako som hrkal a nic som nepocul tak som usudil ze to asi uschlo... idem nahadzovat dusu a na moje prekvapenie tam bola plna davka :D ale kedze som to rychlo cele utvoril a mal som uz ruky zababrane tak som cele mlieko vylial a nahodil dusu...ak by som nebol v casovom strese tak pockam na upchatie a pohram sa sa...
21.10.2018 - 20:01:19
00
No, ja musím koleso, aspoň predné, dávať dole stále, keď idem zaparkovať bike. Ináč by nevošiel. ;)
21.10.2018 - 20:45:38
00
Po case ked mlieko zhustne, prestane hrkat. Moze ho tam ale aj napriek tomu byt dostatok. Takych 60ml uz je tazke detekovat. Namiesto zhadzovania patky je lepsie po case odskrutkovat jardo ventilu a tmel odsat striekackou s tenkou hadickou. Hned vies kolko ho tam je.
22.10.2018 - 07:08:42
01
Jezus napísal:
Na maticu ventilu staci toto. ;)

Sikovne ale ak by niekto chcek uspornejsie a hadam aj mensie tak mozno by sa dalo z nejakeho plechu 30x15mm narezat pozdlz a do zarezu este spravit dieru. To ma teraz tak v rychlosti napadlo. Inak pomyslam nad prerabkou na bezduse takze sibto tu budem musiet trochu viac precitat
22.10.2018 - 22:29:39
00
jachmel napísal:
Namiesto zhadzovania patky je lepsie po case odskrutkovat jardo ventilu a tmel odsat striekackou s tenkou hadickou. Hned vies kolko ho tam je.

Ja používam NoTubes Quart RACE cez hadičku by tie častice určite neprešli...
23.10.2018 - 11:30:32
01
Aka je skusenost s tmelmi od Joes? Uz dlhsie mam vytipovany Joes Super Sealent, no teraz sa divam ze je este vyssie v hierarchii Elite Racers, a je len o 1 eurokorunu drahsi. Plaste planujem Maxxis Aspen TR DC bez EXO.
23.10.2018 - 11:41:41
00
keyboard_arrow_up