Dnes je to 25. deň čo som dostal poškodený Aeroad CF SLX 8.0 Di2 a zároveň 16. deň čo som ho posielal späť do Nemecka. Za takmer tri týždne nestihli podľa info z Českej podpory ani naskladniť mnou odoslaný Aeroad, nie to ešte posunúť do prípravy nový kus na výmenu.
Už mi došla trpezlivosť a objednávku som stornoval. Teraz som zvedavý koľko týždňov budem čakať na vrátenie peňazí.
Nebol to prvý Canyon u nás doma, ale zdá sa že na dlho bude posledný. Jediné čo môžem pochváliť je jednanie p.Kocura z podpory, takmer vždy odpovedal rýchlo a so snahou pomôcť.
Canyon prekvapivo opäť nesklamal a neprekvapivo opäť nie v dobrom
Tentokrát majú more času s vrátením peňazí, moja platba im nabehla za necelé dva dni od odoslania, ale vrátenie už je asi trochu komplikovanejšie pre pánov z Canyonu. Už som písal na Českú podporu asi tri krát, zakaždým len ,,už je to na účtovnom...v pondelok odosielame, atď...) Zlý sen toto, by som si nasekal za ten nápad objednať zase od nich.
Tri týždne a peniaze stále držia...už mi to pripadá ako odplata za vrátenie bajku a negatívnu recenziu z mojej strany.