https://www.biker.sk/33769/canyon-stiahol-od-zakaznikov-model-spectral-zadna-stavba-praskala/
31.10.2018 - 07:39:20
00
bmprsvz7777 napísal:


No a tu je pekne vidno, preco v EU platime za vyrobky viac ako v USA, je to samozrejme kvoli ochrane spotrebitela.
No dost bolo vtipov :-) :-)

Uz len cakam, kedy pride clanok, ze Canyon EU kontaktoval vsetkych majitelov Spectralu v EU a podarilo
sa mu vymenit vsetky zadne stavby :-D :-D.
31.10.2018 - 08:28:15
01
no z toho co som cital praskali aj tie vymenen, takze mna skor zaujima ako budu riesit toto. ci to bude inac navrhnute/zvarane. ale asi by neboli az taky blby aby menili za take iste zadne stavby
31.10.2018 - 11:54:59
00
vsade vsak uvadzaju len 2018 modely. pricom praskaju aj starsie modely.
31.10.2018 - 11:57:34
00
Hack3r "Keď sme identifikovali problém, ihneď sme zastavili produkciu u dotknutých modelov a zároveň sme začali vyrábať nové zadné stavby s premiestnenými zvarmi pre zvýšenie pevnosti."
31.10.2018 - 12:07:32
01
firemná filozofia: "náš zákazník, náš pokusný králik", riešia tú vzperu od roku 2015... snáď po troch rokoch skúmania problém identifikovali a vyriešili, otázka je koľko medzitým stratili zákazníkov
31.10.2018 - 12:41:04
03
no zjavne ho malo testovali. mam kamarata v Kellyse a co mam info tak testuju vsetky ramy celu sezonu a ak je ram ok az potom zacnu so seriou.
31.10.2018 - 12:45:01
01
Myslíš, že Canyon to nerobí? Pozri si videá na YouTube z výroby a uvidíš. A predsa sa občas zadarí - v zásade ako každej značke.
31.10.2018 - 13:07:09
00
Ked to je problem niekolko rokov za sebou tak to uz nieje ze sa zadari...
31.10.2018 - 13:35:16
04
Na odľahčenie toho dusna okolo praskajúcich zadných stavieb: Kto má iný model, aký "bežne" nepraská, tak môže vyjadriť súcit s poškodenými napr. takýmito ofic. nálepkami :)
Príloha:
canyon.jpg
canyon.jpg 39.79 KiB thumb_up2thumb_down


https://www.canyon.com/en-sk/accessories/?category=T025#id=63702
06.11.2018 - 13:39:25
06
roman_ To je Spectral edícia? :D
06.11.2018 - 13:44:52
01
Hosť napísal:
Dnes je to 25. deň čo som dostal poškodený Aeroad CF SLX 8.0 Di2 a zároveň 16. deň čo som ho posielal späť do Nemecka. Za takmer tri týždne nestihli podľa info z Českej podpory ani naskladniť mnou odoslaný Aeroad, nie to ešte posunúť do prípravy nový kus na výmenu.
Už mi došla trpezlivosť a objednávku som stornoval. Teraz som zvedavý koľko týždňov budem čakať na vrátenie peňazí.

Nebol to prvý Canyon u nás doma, ale zdá sa že na dlho bude posledný. Jediné čo môžem pochváliť je jednanie p.Kocura z podpory, takmer vždy odpovedal rýchlo a so snahou pomôcť.


Canyon prekvapivo opäť nesklamal a neprekvapivo opäť nie v dobrom :lol: Tentokrát majú more času s vrátením peňazí, moja platba im nabehla za necelé dva dni od odoslania, ale vrátenie už je asi trochu komplikovanejšie pre pánov z Canyonu. Už som písal na Českú podporu asi tri krát, zakaždým len ,,už je to na účtovnom...v pondelok odosielame, atď...) Zlý sen toto, by som si nasekal za ten nápad objednať zase od nich. :swear: Tri týždne a peniaze stále držia...už mi to pripadá ako odplata za vrátenie bajku a negatívnu recenziu z mojej strany.
15.11.2018 - 17:34:31
00
Tak jedna dobra skusenost. 7.11. vecer objednany a zapleteny bajk. Dnes 15.11. rano doruceny v perfektnom stave, vsetko ako ma byt a bez jedineho skrabanceku.
15.11.2018 - 18:07:04
05
V dobrom závidím bezproblémový nákup :) Nech slúži.
15.11.2018 - 21:57:06
00
Tak reklamacia dopadla OK. Mam novy ram. Reklamaciu som posielal 11.10. a vcera dorazil preskladany bike na novom rame. cca mesiac sa cakalo na ram, preskladanie uz bolo rychlejsie. cela sranda ma stala 50€, kedze som to riesil uz v ramci predlzenej zaruky na ram.
22.11.2018 - 20:14:24
00
keyboard_arrow_up