Unik do motora pri takom objeme vody urcite zistis tak, ze otvoris viecko kadial dolievas olej a bude na nom "slahacka"
11.11.2018 - 22:10:44
02
zihadlo 5 napísal:
na tak malu krabičku to žerie fakt vela,
naš pažout 150k ,7miestny MPV kombinovana spotreba 6,8l...plne naložený s bikom na streche


Spotreba sedí podľa papierov. Mesto cez 10, mimo cca 7. Tie čísla mi žily vôbec netrhajú, spotrebu neriešim. Možno keby bol 6 kvalt hodilo by to nižšiu. Moje potreby fiestička spĺňa, robí radosť pri každej jazde, takže som spokojný. 😊
11.11.2018 - 22:38:33
00
6stka nie je ziadna spasa, zalezi ako mas naladenu prevodovku. Moja toci pri 130 3700ot a zerie tak 7,5-8l benzinu 93kw
11.11.2018 - 22:54:56
00
110mat110 napísal:
Unik do motora pri takom objeme vody urcite zistis tak, ze otvoris viecko kadial dolievas olej a bude na nom "slahacka"

Žiadna šľahačka, žiadny olej v kvapaline, žiadne kvapky vody na meracej tyčke... Divne celé
11.11.2018 - 23:23:43
00
Sladkastý zápach pri kúrení?
12.11.2018 - 06:28:00
00
scarinko napísal:
6stka nie je ziadna spasa, zalezi ako mas naladenu prevodovku. Moja toci pri 130 3700ot a zerie tak 7,5-8l benzinu 93kw

Skriňa je celkom krátka, takže šestka by jej určite pomohla znížiť otáčky a tým pádom aj spotrebu.
12.11.2018 - 06:35:24
00
misung napísal:
Žiadna šľahačka, žiadny olej v kvapaline, žiadne kvapky vody na meracej tyčke... Divne celé

Pravdepodobne to bude prdnute tesnenie pod hlavou. Voda nemusi ist len do oleja ale aj do valca kde zhori, je vtedy dym inej farby. Pri malom uniku som raz mal slabo utiahnuty spoj hadice a kvapkalo to na vyfukove potrubie. Dost dlho mi hladali chybu az si mechanik vsimol ked to pred nim kvaplo a odparilo sa bez viditelneho flaku na potrubi.
Toto je ale velky unik a ak pod autom nieje mlacka, tak to je jedina moznost kde sa voda trati.
12.11.2018 - 08:18:32
00
cisty napísal:
Skriňa je celkom krátka, takže šestka by jej určite pomohla znížiť otáčky a tým pádom aj spotrebu.

ST-čko je už staré a vtedy to stačilo. Ono či 5 alebo 6 kvaltov často nič nerieši, lebo posledný kvalt musí mať prevod taký aby to motor utiahol vzhľadom na výkon a hmotnosť.
U áut kde bol aj 5 aj 6 kvalt (kachlové koncerny) bol rozdiel nech 100-150rpm. On ten 6 kvalt bol ako keby len jemnejšie vyskladaný 5 kvalt. Keby tam buchli dlhú šestku tak by to motor utiahol ledva po rovine a s vetrom od chrbta

Ja mám 2.5i 121kW 4°AT a pri 150km/h mám 3500rpm. Tu je pekne vidieť že to nie je o počte kvaltov ale o výkone motora
12.11.2018 - 08:45:38
00
no ved to hovorim ze nezalezi ci mas 5 alebo 6 ale od toho ako je poskladana ta prevodovka, blba fabia 1,2TSi toci na 5 ovela menej ako ja na 6
pricom taka mazda 626 alebo po novom 6tka toci na dialnici 2700
12.11.2018 - 10:11:48
00
Aké staré? Ešte je len v puberte. 😄 Ale chápem, viem čo myslíte obaja.
12.11.2018 - 10:16:04
00
vela mi to pride preto, lebo som krmim 200 atmosferickych koni na v aute ktore ma tabulkovo o 200 kil viac pri rovnakej spotrebe :)
12.11.2018 - 10:22:45
00
ztoho vypliva ze ***** asi trochu viac vyuziva potencial auta...vzdy zalezi hlavne na vodicovy...ja mavam spotrebu na rovnakej trase niekedy 5L a niekedy 8L stym istym autom...

200koni sice mas, ale v takych otackach, ze keby ich pri jazde vyuzivas, tak sa dostanes vobec pod 15L? pytam sa v dobrom :) atmo typer si raz este doprajem..
12.11.2018 - 10:28:52
01
Tak ja sa zasa s 2.5i pod 8 asi málokedy dostanem, teraz mám podla palubáku dlhodobý priemer cca 9l

Fiesta bola konštruovaná ako motokára, kde nikto nepredpokladá nejaké dlhé presuny, tam ide o dynamiku.
Moje Legacy je presný opak, pri tom objeme by každý čakal viac dynamiky, ale zasa 4°AT + 4x4 a auto konštruované na pohodlné cestovanie a dlhé presuny. Tiež ho obšívam často po D1, ale človek musí mať oči na stopkách lebo pokuta by bola jedna dve...
Na takom aute je 170km/h (to mám 4000rpm) úplne nič, myslím tým stabilita, ticho, komfort, len tu by hned z každého robili cestného piráta aj ked ide len 150km/h. U nás je to problém len kúsok pred BA a kúsok z BA, inak od ZA po TT by smelo mohla byť povolená aj 150tka
Kto má nejaké podobné auto vyššej triedy to chápe, tam sa pri 150km/h stále len hladká plyn
Sa vždy pobavím na dialnici ked to niekto ženie na niečom "lacnom" a maloobjemovom, ved v tom musia ohluchnúť čo motor vrieska v otáčkach, lebo maximálka je niekde na 160km/h, odhlučnenie motoru + podvozku mizerné...
12.11.2018 - 17:54:10
02
Na mojom služobáku je optimálna cestovná rýchlosť 160km/h (samozrejme iba v nemecku ;) ), vtedy na 6tke točí 2500ot/min, na palube tichučko, pohoda...
12.11.2018 - 18:25:34
00
pol napísal:
..


Myslim, ze potencial toho auta som pouzival vsade, kde to bolo mozne :) Ono prave ten motor je dovod, preco sa na tom aute neda jazdit usporne, lebo ta to zvadza a potreboval by si velku davku sebazaprenia. Aj pri prasacinach daleko nad povoleny limit sa nakoniec zmestis do 13 litrov, lebo aj tak nakoniec zakysnes kdesi v kolone za kamionom alebo dieslovou fabiou/octaviou :)
Inak myslim, ze prave tych 200 koni je na nase cesty viac nez dost. Mozno by bolo zaujimave mat ten motor v nejakej zadokolke. Take Subaru BRZ pripadne mazda mx5, ale s motorom od hondy :)
14.11.2018 - 12:46:52
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up