Presne tak. Ja som to skúsil na plášti bez označenia TR a nefunguje. Mlieko sa tlačilo všade možne.
16.11.2018 - 09:52:08
01
Moc to tu až tak “neprežívajte”. V roku 2011 som už jazdil smart sam od Schwalbe s drôtenou pätkou ako bezdušové. Na kolách fulcurum red metál 5 s vnútornou šírkou 19mm. Treba jazdiť a nie pri počítači vysedávať !!
16.11.2018 - 13:02:44
05
Ked sa vozite na nizkych tlakoch, povedzme 15psi nemate pocit ze bike plave ? ze sa pomali ani neda ist bez ruk na rajdach ?
16.11.2018 - 16:18:08
00
Ja osobne musim mat tlak aspon 1,5 baru, pod touto hodnotou uz neviem normalne jazdit prave koli zlej ovladatelnosti, proste plaste plavu zo strany na stranu. Idealna hodnota pre mna 1,7 - 1,8. Tí co tvrdia ze jazdia 1,0 a menej je nerealne, tam je realne, ze maju zly tlakomer.
16.11.2018 - 16:33:14
02
pod 1.6 bar mi to plavalo - 2.35" plaste na 23mm rafiku 70kg. idealny tlak som si nasiel este o nieco nizsi ale nedal sa realne jazdit. na jar by som chcel mat poskladane kolesa s 30mm (40mm?) rafkom a som zvedavy na zmenu. lebo 2.2" plaste na 23mm sa chovali ovela lepsie.
16.11.2018 - 16:54:44
00
ok, cize ste mi to potvrdili ze to je blbost. ja som si tiez zvykol na tych 1.6-2baru.
16.11.2018 - 17:57:30
01
mne schwalbe tlakomer ukazuje 0.8/1.0bar, v terene v pohode, na asfalte to chce vzadu aspon 1.2
ci ukazuje presne netusim, ale v gumach na aute som nameral podobny tlak, ako s inymi tlakomermi
16.11.2018 - 18:26:23
00
Ked nafukam na 1bar, pri nasadnuti sa uz splasti na polovicu,(76kg) staci mi len hupnut na asfalte a som na rafiku, pri banyhope na rafik uz pri odraze, nieto este dopad. Asi iny kraj iny vzduch.
16.11.2018 - 18:52:07
00
alebo si moc lahky, ja mám 110 :D
ale skor to bude tym pouzitim, ja moc kolesa od zeme neodpliepam, priorita je pohodlne prechadzat mokre korienky a kamienky, tam makka guma az tak nevadi. a musim priznat, ze rafik ohybam castejsie, ako mi je prijemne :lol:
16.11.2018 - 19:00:01
00
Mám tento tlakomer https://www.suncycle.sk/sk/produkt/digitalny-tlakomer-topeak-smart-gaude-d2-/6159 čo by mal byť presný, aj keď teda nviem či je :) . Som si kontroloval gumy na aute a ukázalo mi o 0,2 bar viac ako na benzínke. Meral som to ten istý deň. Plášte fúkam podľa neho, predný dávam na 1,5 bar, no zdá sa mi to dosť tvrdé. Tak neviem teda či to meria presne :)
16.11.2018 - 20:03:08
00
mariotn Mas pravdu, vsetko sa da prerobit, ale ako Kristina vravi, naco ked je tolko TR plastov?
16.11.2018 - 21:26:11
00
lukas6s8p napísal:
mne schwalbe tlakomer ukazuje 0.8/1.0bar, v terene v pohode, na asfalte to chce vzadu aspon 1.2
ci ukazuje presne netusim, ale v gumach na aute som nameral podobny tlak, ako s inymi tlakomermi

mam ten isty a na nabombovanej ziletke ukazal nieco cez 3, na mtb 0.7 - cisty bullshit. tlakomer vyzera strasne lacno, jak genericky cinsky smejd a to ani nehovorim, ze je od schwalbe, u ktorych totalne absentuje akakolvek vystupna kontrola, staci sa pozriet v akych toleranciach im lietaju plaste...
16.11.2018 - 21:56:03
01
A duse nonstop defektuju resp vznikaju mikro dierky
16.11.2018 - 22:07:51
00
Tak páni, a teraz aby debata o tlaku v pneu mala aj nejaký zmysel by ste mohli udávať aj pri akej šírke ráfkov a plášťov ten ktorý tlak jazdíte. Inak nemá táto debata žiadnu hodnotu. :) Už som to písala X krát. Inak sa bude správať 2,1" široký plášť na 20mm ráfku ako 2,35" plášť na 27mm ráfku. Za druhé je dôležité o akom plášti sa bavíme. Akú má kostru a bočnice. Plášť ako napr Lite skin od Schwalbe bude taktiež iný ako Conti s bočnicami Protection.
17.11.2018 - 07:49:39
02
Este doplnim,ze to zavisi aj od hmotnosti daneho cloveka.
17.11.2018 - 07:59:46
01
keyboard_arrow_up