Gravel je hlavne o marketingu. Nova kategoria bicyklov, nieco medzi cyklokrosovym a krosovym bicyklom, ktora v skutocnosti neprinasa nic noveho. :) No ak niekomu prinasa radost, budiz ;).
04.12.2018 - 15:28:58
00
Tak ked som to porovnaval, najlahsi prevod budem mat rovnaky ako na Shimane a pridem o par najtazsich, co asi pri mojich nohach az tak vadit nebude :) A viac mi to opticky sedi :P Uvidime no...
04.12.2018 - 15:29:46
00
V prekvapujuco peknych farbach je ten Rose. Pekna bezova aj ta modra kombinacia. Design ramu tiez pekny. Ale jednoprevodniky, co tlaci SRAM, to je uplna katastrofa. Nejaky cas som mal na starom trekovom Author Stratos vpredu najvacsie 44 a vzadu 8 kolo od 11 a nebolo to dobre. Az ked som sa vratil k 48 zubom a dal dozadu cestnu kazetu 9 kolo 14-25, kde od 14 do 19 zubov sa prehadzuje po jednom zube, som bol spokojny. Na cestaku mam kompakt a vzadu 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-27, co je celkom dobre, hoci obcas mi chyba pri prehadzovani 18 zubove kolecko. Na fitnese mam tiez kompakt, ale vzadu 11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32, co nie je dobre. Chcelo by to 14-15-16-17-18-19-20-22-25-28-32 alebo 13-14-15-16-17-18-20-22-25-28-32, t.j. minimalne po 18 zubov radit o jeden zub. Take kazety sa ale bohuzial nerobia. Pri beznej rychlosti od 25 do okolo 30, je 11 a 12 zubove kolecko uplne zbytocne. Trend je ale postaveny uplne na hlavu, buduci rok uz Canyon dava na fitnesy kazetu 11-34, na ktorej su skoky o 2 zuby uz hned od 11 zubov, co je uplne zle.
04.12.2018 - 15:39:55
00
LaS Pozri si custom kazety "Miche" . Su kompatibilne aj so Shimanom a mozno si budes vediet vyskladat to, co potrebujes. :-)
04.12.2018 - 15:51:18
00
Je pravda, ze pri 42 pile budem vnimat to odstupnovanie inak, ako pri 30T, co mam na AM :)
Ohliadnuc od rozsahu / poctu prevodov, ako vnimate rozdiely v tychto sadach? Co radi / brzdi lepsie, je menej poruchove, udrzbove?
04.12.2018 - 15:51:36
00
Ja mam na Rival1 najazdenych cez 10000km, menil som akurat retaze, tam je zivotnost cca 3000km. Teraz vozim 44 a 11-42, na dlhe ramienko je max 11-46, viac by som uz nedaval. So Shimano kazetamy to radi horsie ako s kazetami od Sramu.
04.12.2018 - 16:08:46
01
LaS Ja osobne som ešte nikdy nejazdil kazetu, ktorá ma nejaké odstupňovanie po jednom zube a nezdá sa mi, že to čo teraz jazdím na Tribane je pre mňa celkom hladké, samozrejme až na ten posledný pastorok :-) 48x14-34 (14-16-18-20-22-24-34). Predtým som jazdil fixku na 46x17 a predtým favorit 52-42x14-25. Môj vysnívané sprevodovanie na graveloidný bike je momentálne 38x9-44 ako má nový marin four corners elite alebo 38x9-46.
04.12.2018 - 16:19:04
00
a dalsi dilema pre potulky krajinou: 700x38 alebo 650x47
04.12.2018 - 16:54:52
00
Keby to má o dva tri nápisy menej, tiež to vyzerá zaujímavo.
http://kuotacycle.sk/kobble/
Poprípade Shimano 2x
http://kuotacycle.sk/kiral-2-3/
04.12.2018 - 17:23:20
01
Ze SRAM vymyslel taku blbost, ako je 10 kolecko som vedel, ale 9 kolecko od e*thirteen ? To som nevedel a to je kravina na n-tu. Tiez 12 kolecko od SRAM je blbost. 11 kolecko staci. Vpredu samozrejme treba dvojprevodnik.
04.12.2018 - 17:51:43
00
Tak výzbroj na lesy, lúky, háje je na novú sezónu pripravená. Američan bude spoznávať karpatské zákutia.
c1.staticflickr.com
c1.staticflickr.com
c1.staticflickr.com
c1.staticflickr.com


Naposledy upravil JOLI dňa 08.12.2018 - 18:51:40, celkovo upravené 1 krát.

04.12.2018 - 18:04:31
015
tak toto už hej! aj keď platí stále nedávno spomínané, že s tými gumami už mi to príde prehnané..
04.12.2018 - 19:02:56
04
JOLI napísal:
Tak výzbroj na lesy, lúky, háje je na novú sezónu pripravená. Američan bude spoznávať karpatské zákutia.

Na lesy luky a haje? Vies mi povedat preco si uprednostnil gravel pred horskym XCckom?
04.12.2018 - 19:15:29
01
Lebo sa mi XCčka nepáčia.
04.12.2018 - 22:44:09
03
JOLI napísal:
Tak výzbroj na lesy, lúky, háje je na novú sezónu pripravená. Američan bude spoznávať karpatské zákutia.


krása,krása tá farba a tvary rámu kolesá si môžeš časom spraviť 700/622 a máš aj krosku,cesťák,xc všetko sa dá na tom jazdiť
05.12.2018 - 08:22:35
00
keyboard_arrow_up