Indurain mal silnú časovku, nie kopce - v etapákoch si ho videl vyhrať také že prológy a časovky a možno ešte náhodou nejakú etapku. V kopcoch sa akurát snažil nestratiť. However, Reynolds ani Columbus trubky, coby metráž, sa nebudú robiť špeciálne pre jedného kusa - prispôsobenie na indivindi rozmery sa zas pri zváraní do prírub dalo robiť celkom dobre.
Nízky galdový ráf? Nema problema:
https://shop.mavic.com/en-int/open-pro-t-j24100.html#1028=3921&1035=3501360 g, to je +/- toľko, ako má napr. Duke Baccara T vysoký 35 mm, kde je tuhosť úplne niekde inde, toľko k tomu, aké sú také
kolesá "dobré"
Udávané hmotnosti treba brať s rezervou, pre konkrétny ten Ulrichov v múzeu píšu 7,5 kila, inde pre ten istý "approx. 9". Je to vraj aj tým, že v priebehu sezóny dostal karbónové kolesá. Lenže, počas preteku máš, ak sa vykašleme na bidony, na
biku ďalšiu nutnú kozmetiku, minimálne snímače, štartové číslo, transpodér(y), computer. V mojom prípade je to dokopy asi pol kg. Takže aká bola reálna štartová hmotnosť je stále otázne.
Podstata je tá, že síce sa naozaj dal už v 80tych urobiť 6,5 kg oceľák, reálne sa na takom nejazdilo (možno neprešiel cez UCI špecifikácie, možno to bol prototyp) a k danej hmotnosti sa v praxi dopracovali až o 10 r neskôr. S alu zliatinami.
Mal som Favorita aj z lešenárskych trubiek, aj z Columbusu na Campe, nechcel by som už späť ani jeden z nich, hoci som dlho váhal sa ich zbaviť, ani nič im podobné. Toto pohonkávanie si nad zašlými časmi je celé na pizzu. Nie, nebolo to lepšie vôbec v ničom.