Objavil sa mi problem s tlmicom fox float dpx2 . Pri kupe som si to nevsimol,no doma ked som nastavoval sag a dofukoval tlmic. Ked som si nasadol a pohupal,tlmic vydava zvuky jak keby bol zadychany. Je to normalne alebo reklamovat?

Video:https://youtu.be/cn3B9hydw94
04.12.2018 - 23:02:04
00
je prijemne ako dokaze byt niekto nad vecou .... vdaka Lapierre
05.12.2018 - 00:18:24
07
Lapierre napísal:
Je to 32 F 100 RL ročník 2009 (podľa polepov). F-series boli vidlice do maximálneho zdvihu 120mm. 140mm resp. 150mm zdvih používala iba verzia Float (má rebrovanie na spojovacom mostíku zadnej strany vonkajších nôh, F-series je bez neho). Btw spacery sa u Fox v týchto rokoch určite nepoužívali, menila sa poloha uloženia negatívnej pružiny a to ovplyvňovalo zdvih vidlice.

Nič to však nemení na tom, že tu bude na 99% krátka patróna - každá vidlica s RL/RLC open bath patrónou čo som mal otvorenú mala patrónu pre svoj konkrétny zdvih s rezervou na vytiahnutie max 15mm čo je na 120mm určite málo.

Dakujem za informaciu nevadi ostane 100 zdvih na rebe som mal možnosť prerobiť na 120 tak som prerobil a išlo to dobre ale už som ju predal aj preto som kupil fox vidlu lebo aj tlmič mam fox aby to ladilo.
05.12.2018 - 05:53:32
00
Lapierre napísal:
Je to 32 F 100 RL ročník 2009 (podľa polepov). F-series boli vidlice do maximálneho zdvihu 120mm. 140mm resp. 150mm zdvih používala iba verzia Float (má rebrovanie na spojovacom mostíku zadnej strany vonkajších nôh, F-series je bez neho). Btw spacery sa u Fox v týchto rokoch určite nepoužívali, menila sa poloha uloženia negatívnej pružiny a to ovplyvňovalo zdvih vidlice.

Nič to však nemení na tom, že tu bude na 99% krátka patróna - každá vidlica s RL/RLC open bath patrónou čo som mal otvorenú mala patrónu pre svoj konkrétny zdvih s rezervou na vytiahnutie max 15mm čo je na 120mm určite málo.


V prípade F-series je to ako píšeš, no RL/RLC kartridž je podľa všetkého rovnaký pre všetky 3 verzie (80,100,120 pri 26", všetky používajú rovnake množstvo oleja), rozdiel je v konštrukcii krku, korunky a klzakov
05.12.2018 - 06:48:06
00
Tak potom sa dá len kartridž vimeniť s inej vidli čo má zdvih 120 pochopil som to dobre?
05.12.2018 - 07:31:59
00
jurasmtbiker napísal:
Keď sa pozrieš lepšie na tú fotku, uvidíš materiál aj s výrobnými nakladmi a baleniami v hodnote tak 2€

Tu fotku som robil ja ;)
A ano mas pravdu s tymi vyr. nakladmi, ale fakt ti pride cena za ten kit mimo realitu? 12€ za funkcny tlmic na 2-3 roky?
Ani v krcme si nekupujes pivo za vyrobne naklady ;)
05.12.2018 - 07:48:08
01
rudyger55 napísal:
Tak potom sa dá len kartridž vimeniť s inej vidli čo má zdvih 120 pochopil som to dobre?


Nie. Pochopil si to presne naopak. Pri F-series je práve iba tlmiaca patróna rovnaká pre všetky zdvihy. Musel by si vymenit horne nohy a celu pruzinu
05.12.2018 - 08:03:55
01
jurasmtbiker napísal:
V prípade F-series je to ako píšeš, no RL/RLC kartridž je podľa všetkého rovnaký pre všetky 3 verzie (80,100,120 pri 26", všetky používajú rovnake množstvo oleja), rozdiel je v konštrukcii krku, korunky a klzakov


Nesúhlasím, pretože:
1. Odporúčané množstvá oleja do tlmiacej patróny a mazania pre open bath F-80 = 150ml; F-100=155ml; F-120=160ml.
2. Rozdiel vo vonkajších ani vnútorných nohách zrejme nebude (iba ak poloha púzdier)
3. Rozobral som možno aj stovky týchto Fox vidlíc a každý zdvih má inú dĺžku patróny. Je tam len rozdielna dĺžka jednej trubky jej tela. Riešil som tento problém mnohokrát a takmer vždy bol výsledok rovnaký.

;)
05.12.2018 - 08:34:01
01
Lapierre napísal:
Nesúhlasím, pretože:
1. Odporúčané množstvá oleja do tlmiacej patróny a mazania pre open bath F-80 = 150ml; F-100=155ml; F-120=160ml.
2. Rozdiel vo vonkajších ani vnútorných nohách zrejme nebude (iba ak poloha púzdier)
3. Rozobral som možno aj stovky týchto Fox vidlíc a každý zdvih má inú dĺžku patróny. Je tam len rozdielna dĺžka jednej trubky jej tela. Riešil som tento problém mnohokrát a takmer vždy bol výsledok rovnaký.

;)


Máš pravdu, je tam 5ml nárast objemu pri F-series, zle som si to pozrel v tabuľkách. Vonkajšie nohy som nespomínal, tie sú identické.
05.12.2018 - 10:19:15
00
Kidak napísal:
Tu fotku som robil ja ;)
A ano mas pravdu s tymi vyr. nakladmi, ale fakt ti pride cena za ten kit mimo realitu? 12€ za funkcny tlmic na 2-3 roky?
Ani v krcme si nekupujes pivo za vyrobne naklady ;)


ano zakladny basic kit nieje az taky drahy ale aj tak za paru tesneni je to dost ale pockaj ked ti prejde vzduch do olej komory IFP tesnenie pojde alebo niekde preteka a kukni si cenu full kitu 40+ (aj to je skoro bez marze mam taky dojem v servisoch idu tak okolo 50) a pripocitaj si servis ked si to nebudes robit sam

a este tak bokom pri servise by nezaskodilo vymenit aj olej v komore :) ma tiez vpliv na chod tlmica :)
05.12.2018 - 10:20:07
00
Kde chodiš na tie ceny že 40+ ? Ved tu v shope je väčšina full kitov na RS tlmiče okolo 30€. Napr. https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/vidlice-a-tlmice/prislusenstvo/rock-shox-kompletny-servisny-kit-vratane-debonair-air-can-tesneni--pre-tlmice-monarch-plus-b1-2014-2015.html . Žeby to tu predavali pod cenu a bez marže?
05.12.2018 - 12:25:21
00
ok prepac nesledujem ceny nie 40 ale 30 tu na MTB a v servise odhad tak okolo 50 plus robota ak nie tak ma oprav :) myslim ze je to aj tak palka
05.12.2018 - 12:53:55
00
Je to palka no. Preto som som sa naučil si to servisovat sam 😀, vyhoda RS je v tom ze tie kity najdes vsade a tak isto aj navody.
05.12.2018 - 13:21:44
01
jurasmtbiker napísal:
Nie. Pochopil si to presne naopak. Pri F-series je práve iba tlmiaca patróna rovnaká pre všetky zdvihy. Musel by si vymenit horne nohy a celu pruzinu

ok tak potom to neriešim dnes som ju bol testovať a celkom mi postačuje ten 100 zdvih.
05.12.2018 - 17:27:57
00
Denisko5 : to znie ako zadychany pes :D .. dobre to asi nebude, ale to musi povedat niekto, co ma s tymto tlmicom skusenost, snad si to niekto vsimne, ked sa posledna kauza R55 uzavrela snad :lol:
05.12.2018 - 19:30:36
03
keyboard_arrow_up