Loser to co ma za kytku na tej streche ? :lol: :
05.12.2018 - 18:22:21
00
To nám nesie vianočný stromček, keďže tento rok budú na blate...
05.12.2018 - 19:04:48
00
To je nejaká móda s tými stromčekmi? :D
Ináč tá úprava Outbacku, ono to na fotkách vyzerá pekne, ale podľa môjho názoru je to nepoužiteľné auto, obrovské gumy, sériové prevody, automat bez redukcie, musí to byť lemra a neverím, že to vydrží drsnejšie zaobchádzanie, ale ako imidžovka dobré.

Prílohy:

91c153as-960.jpg
91c153as-960.jpg 226.02 KiB thumb_up4thumb_down

05.12.2018 - 20:16:14
00
Otec ma novy Outback a priznam sa, ze som ohromne prekvapeny ake je to auto. Motor tam sice nie je bohvieaky vykonny, (180koni),ale staci, aj na prevodovku cvt si treba zvyknut. Podvozok je top. Tym, ze ma boxer motor, je tazisko nizko a na to aku ma to auto svetlu vysku a obute "balony" sedi velmi dobre. Na nase cesty ideal.

Co ma ale uplne dostalo je novy system Eyesight. Funguje uplne spickovo. Napr. v kolonach sa auto hybe samo, ak sa auta pohnu do 3s, ak je pauza dlhsia, staci tuknut do tlacitka na volante, alebo posteklit plyn a auto sa same pohne. V premavke s nastavenym tempomatom jazdi uplne plynulo, ziadne nezmyselne pridavanie a uberanie. No a este ma super ficuru pri cuvani z parkovacieho miesta, ak sa priblizuje auto pipne a blikne ledka na spataku, podla toho z ktorej strany ide auto.
06.12.2018 - 07:59:11
02
Levorq bol jeden z vyberov noveho auta, hlavne ta ficura eyesight,to je spickova vec...... zavazila zlava na Avensise a prevazila tu magorinu zvanu ze CVT :tmi:
06.12.2018 - 08:05:27
00
No a najväčší benefit Subaru , si zamlčal zámerne ? Zľava , cvt by som ja osobne a takmer všetci motoristi oželeli v prospech spičkovej trakcie a podvozku z dielne Subaru . A aj ten turbomotor od Subaru je v pohode ... mám okrem iného aj Avensis :) , teda viem ...
06.12.2018 - 09:42:56
00
tu trakciu by som ja teda vyuzil ... uff ... to CVT ti vysmeje hocikto,kto sedel v normalnych autach .... vysvetli mi rozdiel medzi podvozkom levorgu a avensisu? lebo ja som ziadny nenasiel
to co mi da subaru mi da aj toyota, takze asi tak a 10 000€ som usetril :lol:
06.12.2018 - 16:00:25
00
V podvozku ako takom by som tiez nevidel rozdiel, ale symetricke AWD rozdiel v jazde skutocne robi, aj v normalnych podmienkach to citit
U setrit 14k medzi Avensisom a Levorgom ide snad len tak, ze na fakture dostanes Aygo, nie? :D
A pokial ide o CVT, neviem, co proti tomu ludia tolko broja. Je to pocitovo ine, kedze necitit preradenia (v nizsich akceleraciach, vo vyssich subaracke CVT hadze prednastavenych 6 ci 7 stupnov), ale v konecnom dosledku pohodlne, a pre sportovy feel si mozes radit padlami pod volantom.
06.12.2018 - 16:12:20
00
Pozor, symetricke AWD je iba s manualom, pri CVT je rozdelenie 60/40 (pomerom si nie som isty, ale urcite to nie je 50/50). Resp., takto to bolo ked som ja hladal nove auto 4 roky dozadu a poskuloval po Forestri. Nastastie zvitazil zdravy rozum, ktory stanovil max. cenu 15000 EUR.
06.12.2018 - 16:20:09
00
Permanent 4x4 a uz spomenuty Eyesight.S radarmi sa to neda porovnavat. To auto jazdi samo tak, ako by som s nim jazdil ja. Minule ked som siel TN-BB, tak som stupil na brzdu prvykrat az v PD na kruhaci. Inak som len drzal volant. Tempomat nastaveny na 100km/h. To iste v kolone/zapche od Zlatych pieskov az po Aupark.

Mam moznost porovnat s radarovym tempomatom na novom Megane... No je to nebe a dudy :) Kamarat ma Passata a radsej to mava vypnute, lebo sa to sprava nepredvidatelne. Ci je to hodne 10000€? No pri cenach tych aut (cca. 40000) ten komfort hlavne na nasich preplnenych cestach stoji za zvazenie.
06.12.2018 - 16:20:23
00
Pravdu diz, rozdelenie je 40:60 (v prospech zadku). Stale to je stala stvorkolka, ziadne prikopavacky haldexove.
Co sa Eyesightu tyka (poznam z noveho Forestra), je to fakt pecka, ale ten zatial nemam s cim porovnavat...
06.12.2018 - 16:30:17
00
zvitazil zdravy rozum ..... :D Zoidberg mozno neuveris,ale Avensis ;)
06.12.2018 - 16:59:18
01
ťažko je baviť sa s niekým kto nejazdí 4 x 4 a adaptívny tempomat s Eyesightom a ešte ťažšie ho presvedčiť :-)
06.12.2018 - 19:54:20
00
Loser napísal:
Saul vlastnil najprv Outback so zníženým podvozkom. Potom si uvedomil, že v prípade Subaru zníženie podvozku je poníženie. Tak si kúpil ešte jeden Outback a povýši ho na iný level... Saul Sanchez’s Lifted Subaru Outback.

Jediná značka na svete, ktorá zablatená vyzerá najlepšie!
Venujem do pozornosti tmax, matt, matvej11


Dnes nahodou som nasiel fotku, ked som este nemal upravenu prijazdovu cestu ku stavbe domu. Hore kopcom tych 180kw malo co robit. A este lepsie bolo ked som niekde v meste pri markete zaparkoval :)

Prílohy:

IMG_20180313_070105.jpg
IMG_20180313_070105.jpg 1.05 MiB thumb_up1thumb_down

IMG_20180312_203432.jpg
IMG_20180312_203432.jpg 625.1 KiB thumb_up0thumb_down

06.12.2018 - 20:03:45
02
Porovnavat Toyotu a Subaru moze naozaj len niekto kto nema vobec sajnu o com rozprava. Tazisko,trakcia a stabilita podvozku Subaru je uplne iny vesmir ako u Toyoty. A CVT je za mna osobne uplne OK nikdy som nemal na jeho pracu vyhrady. Teraz som napriklad jazdil cely vikend Mercedes GLE a ten automat bol rozhodne podstatne horsi ako naprv CVT v RAV4.
10.12.2018 - 08:23:09
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up