.

Prílohy:

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg 129.67 KiB thumb_up0thumb_down

07.12.2018 - 15:55:27
024
ivan Teda vyšší výkon na kilogram v špurte na rovine nemá vplyv, ale v jazde na rovine už má, prečo?
07.12.2018 - 16:01:11
00
V špurte na rovine rozhodujú absolútne watty - bez ohľadu na váhu. Pri jazde na rovine ak fúka protivietor - nie v balíku - nie vždy sa tam dá schovať sú pre špurtérov potrebné aj W/kg - kondícia, vytrvalostné schopnosti, väčšia hodnota FTP. Podobne ako v kopcoch.
07.12.2018 - 16:13:30
00
Wladix napísal:
.


Si ukradol durimu facepalm. Nepekné.
07.12.2018 - 16:23:43
00
ivan napísal:
V špurte na rovine rozhodujú absolútne watty - bez ohľadu na váhu. Pri jazde na rovine ak fúka protivietor - nie v balíku - nie vždy sa tam dá schovať sú pre špurtérov potrebné aj W/kg - kondícia, vytrvalostné schopnosti, väčšia hodnota FTP. Podobne ako v kopcoch.


ale iba ak fuka aspon 30m/s (teda 108km/h :D ) a iba priamy protivietor teda takmer nikdy - nepamatam si ze by sa nejaky pretek jazdil pri 2ke vystrahe. teda tak to ivan odhadol. ak to bude menej tak na rovine w/kg uz nehraju rolu - teda takmer vzdy :D


encrypted-tbn0.gstatic.com
07.12.2018 - 16:29:39
01
Stredoškolská fyzika preboha! Ťažší jazdec bude pri rovnakých wattoch na rovine akurát pomalšie akcelerovať. Ale po dosiahnutí priamočiareho rovnomerného pohybu po rovine budú tie watty prekonávať už len valivý odpor a odpor vzduchu (rastúci s kvadrátom rýchlosti). Pri vyšších wattoch bude mať ťažší jazdec vyššiu rýchlosť, lebo komponent odporu vzduchu bude omnoho významnejší, ako valivý odpor.
07.12.2018 - 16:35:12
05
Hosť napísal:
ale iba ak fuka aspon 30m/s (teda 108km/h :D ) a iba priamy protivietor teda takmer nikdy - nepamatam si ze by sa nejaky pretek jazdil pri 2ke vystrahe. teda tak to ivan odhadol. ak to bude menej tak na rovine w/kg uz nehraju rolu - teda takmer vzdy :D


Takže pretek WT na rovine napr. Roubaix môže vyhrať aj hobík s malými wattmi na kg - FTP 3 W/kg ale s dobrým špurtom.
07.12.2018 - 16:49:38
00
Pali65 napísal:
Stredoškolská fyzika preboha! Ťažší jazdec bude pri rovnakých wattoch na rovine akurát pomalšie akcelerovať. Ale po dosiahnutí priamočiareho rovnomerného pohybu po rovine budú tie watty prekonávať už len valivý odpor a odpor vzduchu (rastúci s kvadrátom rýchlosti). Pri vyšších wattoch bude mať ťažší jazdec vyššiu rýchlosť, lebo komponent odporu vzduchu bude omnoho významnejší, ako valivý odpor.


Chod tú teoretickú fyziku vyskúšať v praxi. Urob pokus. 350 W a 240 W. So 100 kg a 60 kg cyklistom. Protivietor 30 m/s. ,,Pri vyšších wattoch bude mať ťažší jazdec vyššiu rýchlosť,, - váha nie je podstatná. Podstatné sú watty, čelná plocha oboch cyklistov a rýchlosť protivetra. Cím vačšia čelná plocha, vačšia rýchlosť protivetra tým viac wattov je potrebných na dosiahnutie určitej rýchlosti.
07.12.2018 - 16:54:21
00
pekne to tu zasierate. 4 strany o hovne.
07.12.2018 - 17:24:44
016
Dobre - koniec vatových vložiek
07.12.2018 - 17:42:33
00
Vatove vlozky boa 🙄 https://zena.pluska.sk/vatove-vlozky-stare-ale-dobre/zdravie/intimne-zdravie/795493.html
07.12.2018 - 17:50:34
01
to si fakt ten clovek neuvedomuje, ze 60 kg chrt bude pri 30 m/s z tej hradze sfuknuty a 100 kg tank bude mat tiez problemy ist priamo? nemam slov
07.12.2018 - 18:00:18
05
čelný protivietor bez nárazov - balančné cvičenia piťu. Wattová vložka už bola ukončená. Neobťažuj ľudí.


Naposledy upravil ivan dňa 07.12.2018 - 18:07:02, celkovo upravené 1 krát.

07.12.2018 - 18:03:46
00
na taketo laboratorne podmienky zabudni a vrat sa do reality
fakt nemam slov :tmi:
07.12.2018 - 18:06:11
00
Ešte si nebol vo veternom tunelyie. Všetko sa dá - len treba chcieť.
07.12.2018 - 18:08:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up