Ahojte. S akým najnižším tlakom u plášťov pre dušový systém ste sa stretli? Momentálne mám Maxxis Ikon 29"x2.20 a tie sú od 2.4 - 3.6 bar. Existujú aj plášte pre nižší tlak ako 2.4 ,alebo už len bezdušáky potom ???
29.12.2018 - 17:08:12
00
Moje Conti Mountain King a tuším aj Race King 27.5"x2.25" majú minimum 2 bary. Ja ich však teraz v zime fúkam na 1.6 vpredu a 1.8 vzadu (s dušami). Ono záleží aj od štýlu jazdy a váhy jazdca.
29.12.2018 - 19:08:29
00
petocervik napísal:
Moje Conti Mountain King a tuším aj Race King 27.5"x2.25" majú minimum 2 bary. Ja ich však teraz v zime fúkam na 1.6 vpredu a 1.8 vzadu (s dušami). Ono záleží aj od štýlu jazdy a váhy jazdca.

No mám tých 90 kg v plnej poľnej.....No ak na plášti uvádzajú rozpätie, asi moc múdre nebude ho podliezať. Či ? Nemám tieto skúsenosti.... Myslím hlavnú sezónu
29.12.2018 - 19:17:19
00
Snažím sa získať lepšiu trakciu, takže to postupne podliezam aj v sezóne. Poviem si, že som to prehnal, až keď dostanem snakebite :D. Zatiaľ nič.
Samozrejme tá moja trúfalosť je povzbudená aj mojou váhou, keďže mám v plnej poľnej asi 70kg.

Už takmer každý plášť je bezdušák, takže podliezť tie čísla mu podľa mňa neuškodí. Uškodí to tak maximálne duši, keď ju prebijem o kameň alebo koreň.
29.12.2018 - 19:39:24
00
Ja vozim v plastoch 1 a v zadu 1,5-1,6bar aj ked na plasti udavaju min. 2 ale vtedy to je tvrde ako kamen
29.12.2018 - 21:32:47
00
Včera mi došli duše Tubolito (na skúšku). Nahodil som ich s Conti MountainKing II 2,4 Protection do zadu a TrailKing II 2,4 do predu a nafúkal som to na 2,0 pred a 2,2 zad. Bolo to tvrdé ako kameň, ako tak som bol spokojný pri cca 1,7/1,8 bar. Pre info: mám 85 kg bez všetkého. Ak viac pojazdím a uvidím ako sa to bude správať, možno pôjde tlak aj nižšie.
30.12.2018 - 19:35:26
00
Ako sú na tom s ochranou plášťa (defekt, prerezanie bočnice) Rocket Ron a Racing Ralph v Perfotmance verzii? Ja som takmer vždy jazdil len Snake Skin verzie, ale nechce sa mi dávať za plášť 40 euro. Voľakedy dávno som jazdil aj NN v Performance verzii, ale už si nejak nepamätám ako na tom boli defekty alebo prerezanie plášťa...
01.01.2019 - 14:57:27
00
Toto kombo som vozil este na 26” a vlastne ma donutili prejst na 29” a bezduse :lol: prerezat sa mi nepodarili, preto som aj teraz daval plaste bez exo ochrany, ale defektov vzadu na rara celkom pozehnane, vpredu neviem ci 1-2.. ale ked tak spominam tak asi viac menej mozem zato ja a nizke tlaky ktore som vozil a preto som casto sekol dusu... ale inac rychle plaste na tvrdy podklad, na ceste nehucali, na sypkejsom a mokrom podklade uz stracali ale stale sa vdaka vyssiemu roro vpredu dalo, odjazdil som aj dohnany na nich...
01.01.2019 - 15:12:18
00
Tak ale ja jazdím bezduše, tak tam by sa mohli tie defekty eliminovať. Ako kombinácia je v pohode - ale voľakedy som mal NN/RaRa. Myslím, že Ro/Ro vpredu bude dostatočný. Tento rok som jazdil kombináciu Maxxis Ardent Race/Ikon. Ale Ikon vzadu sa mi nepáčil, preto som potom mal Continental MK / Ardent race čo bolo celkom fajn. Ale zase chcem niečo iné :) a Schwalbe plášta ma nikdy nesklamali - no ale v SS verzii. Preto sa pýtam ako je na tom Performance verzia - jazdím klasické XC maratónske trate ....
02.01.2019 - 17:06:46
00
Čo bolo na ikone vzadu zlé? Na jar plánujem vymeniť forekaster, ktorý je vzadu dosť hlučný a zdá sa mi pomalý práve za ikon. Jazdím XC/trail
02.01.2019 - 17:21:39
01
Mne sa ten grip nezdal taký dobrý na mojich výjazdoch, strácal dosť aj tlak a nevedel som ani trafiť dobrý tlak... Ardent race má podľa mňa grip o niečo lepší a zároveň je aj celkom rýchly - osobne som nepostrehol nejaký rozdiel v rýchlosti. Ešte možno mám ako druhú verziu dopredu Forekaster a dozadu Ardent Race... Nejazdil som najvyššie rady, ale Dual Compound, TR EXO verzie...


Naposledy upravil Hazard dňa 03.01.2019 - 16:32:23, celkovo upravené 1 krát.

03.01.2019 - 16:14:22
00
tento setup mam aktualne na bajku, na sucho/leto urcite prehodim bud na ikon/ikon pripadne este rychlejsie aspen/aspen alebo mavic pulse pro len tie idu dole pred ocami :)
03.01.2019 - 16:19:11
00
Vie niekto z vás rozdi medzi Schwalbe Marathon Plus a Schwalbe Marathon Mondial?
04.01.2019 - 16:07:46
00
mozem odporucit kombinaciu forekaster/ardent race, do vsetkych terenov a podmienok a da sa aj na ceste, jazdi to znamy,ktory jazdi aj maratony (stale na bedni ;) ), jazdil aj NN, ardenty a pod a tato kombinacia je idealna, ja jazdim forekaster na jesen a zimu aj vpredu aj vzadu a v lete vittoria barzo vzadu a nemozem sa stazovat,drziaky vsade aj vo vlhku, urcite ale odporucam exo verzie

Hazard napísal:
Mne sa ten grip nezdal taký dobrý na mojich výjazdoch, strácal dosť aj tlak a nevedel som ani trafiť dobrý tlak... Ardent race má podľa mňa grip o niečo lepší a zároveň je aj celkom rýchly - osobne som nepostrehol nejaký rozdiel v rýchlosti. Ešte možno mám ako druhú verziu dopredu Forekaster a dozadu Ardent Race... Nejazdil som najvyššie rady, ale Dual Compound, TR EXO verzie...
05.01.2019 - 20:15:34
01
corsair: medzi verziami s drotenou patkou iba dezen, mondial evo s kevlarovou patkou ma podstatne lepsiu gumu
za mna jedine mondial evo, odporucam kupit z nemeckeho eshopu, cz/sk shopy maju poriadne prestrelene ceny
05.01.2019 - 22:03:06
01
keyboard_arrow_up