Ahoj. Minulým rokem, jsem řešil podobnou situaci. Nejdřív jsem ovšem prodal motorku a protože vážím 95 kg a bydlím pod horama v Třinci chtěl jsem vybrat jako ty. Abych ujel co nejvíc i po horách. Studoval jsem různé pohony a vyzkoušel i jeden český
e-bike s pohonem bafang, abych viděl, jestli to je vůbec pro mně. Zjistil jsem, že ano, ovšem jsem taky zjistil, že některé pohony mají ve předu pouze jeden talíř a v zadu
kazetu na které řadíš. Většinou asi 38 zubů. Po horách to bylo super, ale když se chceš pak vrátit domů a jedeš po cestě z mírného svahu,nebo i po rovině, točíš nohama jak urvaný a jedeš maximálně do 35 km/hod. To mně docela obtěžovalo. Zjistil jsem taky, že pohon Yamaha je užší a může si tudíž dovolit ve předu dvě placky. Tak si hodíš ve předu velkou placku, vzadu nejmenší kolečko a jedeš klidně i 50 km/ hod. Dojezd domů je pak o mnoho lehčí prostě tak, jak to má být.
Nakonec jsem tedy koupil Haibike s pohonem Yamaha, síly má opravdu dost a co se týká dojezdu? Nevím, jestli znáš naše Beskydy, ale když vyjedu Ostrý, pak dolů a následně Javorový ( oba kopce jsou kolem 1000m.nad mořem, převýšení kolem 700metrů), ujedu 45 kilometrů a z baterie mi to vezme 60%. Po rovinkách to ujede mnoho přes 100 km. Protože ve chvíli, kdy jedeš rychleji než 26 km/ hod., motor vypíná a jedeš za svoje.
Takže to mám osobně odzkoušené a to ti tedy můžu vřele doporučit. S tou dvouplackou bych kompromis nedělal, pokud si
bike ovšem nebudeš do hor vozit autem. Čus.