a misky mas v poriadku ?
ale ak ti mozem odporucit tak upgrade na ahead vidlu a hlav zloz bola ta najlepsia vec co som kedy s favoritom urobil
Je to cartridge cize uzavrete priemyselne lozisko. Nemania sa len gulicky vo venceku, ale cele lozisko. nieco taketo tam je
snowlex.sk Upgrade na ahead ma u mna hodne usklai. Hlavne nebudem mat dost dlhu vidlu a stlpik. STACK mi pojde neunosne dole. Zvazovl by som to hadam len, ak by som zohnal carbonovu vidlu, ale to som vzdal uz pred rokmi.
Jano1987 Sice z obrazka nepoznam, ale staci ked si napisal ze su to origo. Ja som prvy majitel mojho favorita a urobil som na nom urcite hodne cez 30 000km este ako
dieta a tusim raz som menil gulicky. Az ovela neskor pri repase som pre poskodenie mysiek vymenl cele HZ. A od toho momentu menim ako na beziacom pase, tak 1-2x za rok (cca 4000km/rok).
Myslis, ze kriva
vidla by sa neprejavovala nijak inak? Nenapada ma ako to overit.Vymenit vidlu len ako experiment ktoreho vysledok bude jasny az po 2-3 000 km mi pride hodne komplikovane.
Nesetrne zaobchadzanie to urcite nebude. Okdrem pripadov, ked proste nestihnem obist vytlk iduc za niekym, jazdim naozaj len po slusnom asfalte. Na obrubniky neskacem, jamy obchadzam, alebo preskakujem. Na blbnutie mam MTB. Cakal by som, ze ak by som aj robil nieco zle, tak to skor odnesie koleso, seknuty raf, lozisko v naboji, vycentrovanie, ale predne koleso je v top stave uz niekolko rokov. Ked tu tak nad tym uvazujem, ak by naraz bol tak silny ze vytlaci ocelove gulicky do ocelovej misky tak to by sm mal aspon seknut dusu. Tiez by sa to malo stat skokovo zo dna na den, nie postupne zhorsovanie. Tie priehlibiny sa tam asi proste "vyvybruju". A to asi zasa ukazuje na nerovnomerne zatazenie.
No nic, urobim nasledvne, ak nikto nema lepsi napad:
1. skusim zohnat kvalitne znackove loziska
2. ak to nepomoze asi zafrezovat sedla misiek a sedla na vidlici
3. vymenit vidlu
4. vymenit
bike