subaroSti napísal:
Neviete niekto poradiť Gravel plášťe s reálnou šírkou medzi 40 a 50 mm? rozmer 700(622).Kúpil som na skúšku jedny Continental AT ride protection 700X42C ,ale ich reálna šírka je tak 37mm čo mi príde ako málo.Ideálne by bolo niečo s cca 45 mm reálnej šírky.Za rady ďakujem.

Práveže je toho dosť na trhu. Panaracer Gravelking SK sa robia aj okolo 45, super su Soma Cazadero, MSO ma nieco, Compass, aj od Schwalbe sa najde nieco plus WTBcko
12.01.2019 - 17:10:30
01
šak idem sem...

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/trekkingove-plaste

zadám si že väčšie ako 43C a mám tam širokých plááášťou čo hrdlo ráči...

ja na crossovom mám Schwalbe Land Cruiser Plus a to je riadne hrubý plášť, skoro až MTB ale v strede má spojitú časť, takže je dobrý aj na cesty...
12.01.2019 - 17:15:28
00
No len keď si zadáš tebou spomínané parametre + kevlarovú pätku tak ten výber až taký bohatý nieje...Momentálne som rozhodnutý pre WTB spomínané pár príspevkov dozadu.Cca 45 Eur je síce dosť za plášť ,ale čo človek neurobí pre dobrý pocit :-)
12.01.2019 - 17:40:38
00
subaroSti napísal:
No len keď si zadáš tebou spomínané parametre + kevlarovú pätku tak ten výber až taký bohatý nieje...Momentálne som rozhodnutý pre WTB spomínané pár príspevkov dozadu.Cca 45 Eur je síce dosť za plášť ,ale čo človek neurobí pre dobrý pocit :-)

Ja mam rad WTB, maju bezproblemovy tubeless. No nic moc zivotnost aspon co sa tyka MTB plastov, a su tazsie ako podobne Panaracer, Schwalbe ci Maxxis. Urcite chod do tubeless, ak nahodou nemas na to rafik da sa to aj cez ghetto tubeless.
14.01.2019 - 10:55:12
00
Ja by som zasa nedoporučoval ghetto tubeless na cesné/CX biky. Skušal som tubeless kolesá s netubeless plášťami (Schwalbe) a sfúkovalo mi to cez pätky. Stačilo stlačiť plášť zboku a už to išlo.
14.01.2019 - 13:14:37
01
Celkom podarený bike, len to sedlo ? a isto by som zmenil farbu ?


LUCAS Frames

Tento gravel bike, stavěný na přání zákazníka je vhodný pro sport, cykloturistiku, ale i commuting.
Rám je vyroben z trubek COLUMBUS LIFE, vidlice je celokarbonová COLUMBUS Futura Gravel. Rám i vidlice jsou na pevné osy.

Prílohy:

FB_IMG_1547483472379.jpg
FB_IMG_1547483472379.jpg 95.92 KiB thumb_up1thumb_down

14.01.2019 - 17:49:26
02
Pardon keď to tu už bolo ale je tak čudno divný až je nádherný.

Merida Mission CX 8000

Prílohy:

FB_IMG_1547494325433.jpg
FB_IMG_1547494325433.jpg 92.29 KiB 1 thumb_up2thumb_down

14.01.2019 - 20:36:46
07
chutny, ale 4 litre panenka skakava...
14.01.2019 - 20:44:38
00
Krasne ciste linie. Co je na nom cudno divne?
14.01.2019 - 20:47:44
00
Čudné a divné je ocenenie design innovation award 2019, výnimočný mi nepríde, ale inak celkom pekný.
14.01.2019 - 21:01:14
00
az na tu cenovku nema chybu.. tak ale 7,72kg.. :)
14.01.2019 - 21:10:57
00
Ale tak ruku na srdce, pre nás bežných nepretekajucich cyklistov, nie je tá váha taká podstatná. Ale Merida to s váhou naozaj vie :y:
14.01.2019 - 21:34:02
01
kolesa to ma drahe. Ja mam tiez Force1, ale kola +300g -1500eur. Hm, dobre sa rano vysrat a usetril som 1500. Ale tento je krajsi, musim uznat.
14.01.2019 - 21:51:00
01
Tiež mam Force1, bohužiaľ kolesá sú ozaj jedna z mála častí kde tú váhu ucitiš. Ale inak ano, srať na váhu. Ak ma to má aj trochu držať v kondícii, tak načo minimalizovať námahu? :D
14.01.2019 - 22:01:06
00
ja som vlani vymenil hliníkové plášťové kolesá za karbónové galuskové a je to dosť poznať, v podstate ako by som mal ešte ľahší prevod, taktiež galusky sú obrovskú plus, už žiadne defekty kvôli seknutej duši... najskôr som síce zvolil zlé galdy, ktoré boli skôr race určenia a dosť rýchlo som ich prerazil, potom som tam hodil také isté ale so zameraním na tréning a už mám na nich skoro 2500 km a žiadny defekt a to jazdím dosť často MTB terény. jedná sa o galdy tufo dry.. v podstate asi jediné galdy na cx ktoré nemájú latax, ktorý neznášam, podobne ako bezduše.
14.01.2019 - 22:13:32
00
keyboard_arrow_up