Nejako ma táto konštrukcia nezaujímala , keďže som si všetky
kolesá čo som mal plietol sám a v tom prípade sú možnosti výberu z takej konštrukcie nábojov značne obmedzené , alebo či vôbec nejaké sú
Pri hliníkových niploch to už asi môže byť jedno, tie majú minimálnu hmotnosť a aj pri centrovaní a montáži tam je minimálny manipulačný priestor , pri ktorom už asi aj bude treba špecialne
náradie . Sú ešte s takou konštrukciou, ale je ich veľmi málo
No a keď ich tam nechceš mať pri obvode z hľadiska aerodynamiky , tak sa dajú schovať do ráfika , čo sa mi z hľadiska údržby tiež bohvieako nepáči . Minule som tak jednému kamošovi preplietol koleso s vnútornými niplami. Robilo sa mi s ním dobre, ale ak by mu napríklad strelil špic, alebo by len trebalo docentrovať , tak zas musí ísť dole galuska a to je zas ďalšia robota naviac.
Tá klasická konštrukcia je z môjho pohľadu najpraktickejšia