Velice pekny
Steel is Real :)
04.03.2019 - 13:19:59
00
ja to tiez nevidim tak hrozne nahanat gramy na graveli - ked chcel lahký tak kup ziletku na cestu - a vacsina z nas tu nerobi profi preteky cyklokorosove . Ride for fun / joy / , ect
04.03.2019 - 14:22:35
03
desertfremen napísal:
Určite choď do toho. (ak ti vyhovuje jednoprevodník).
Plusy:
- Dizajn uplne TOP (Aspon pre mňa), polo-priesvitný lak kde pekne vidíš fareb. štruktúru zvarov.
-Ľahký Oceľový rám z 3x zoslabovaných trubiek REYNOLDS s tepelnou úpravou. (hrúbka steny je miestami iba 0,4 mm)
-Je to bicykel ktorý by si si najradšej zavesil do obývačky ako dekoráciu keď na ňom práve nejazdíš.
-"Pocitovo" je ako keby si išiel na karbóne čo sa týka tlmenia vibrácií a ale ešte o čosi lepšie - oceľový feeling, nemáš pcoit že máš pod sebou "umelú hmotu" ale poctivú oceľ.

Mínusy:

-nestojí málo.
- Je určite náročnejší na údržbu a hrubšie zaobchádzanie ako duralový či karbónový gravel, ak chceš aby ti dlho vydržal taký pekný. Na duralovom*/karbonovom biku mi nevadilo že je na daždi, v zime zasratý od posypovej soli, nevadilo mi ked som ho niekde "oškrel. Ale dávam si sakra bacha aby som RONINA neoškrel a nejazdím ho ked solia tým svinstvom, lebo tam to začne časom hrdzavieť.

JA som išiel do klasického RONINA pretože som chcel dvojplacku vpredu, kedže s druhým setom kolies mi nahrádza aj cestný bike.


ja mam tiez Ronina SL 2018 a som s tym velmi spokojny . najazdene cca 3000 km, vymenena retaz, original pneu Ritchey este chvilku posluzia.
05.03.2019 - 15:55:02
01
Po dnesnom obvolani predajcov z mojho okolia asi koyuk 2.0 nekupim. Pozornost som upriamil na kellys soot 50 a cube nuroad pro. Stoji priplatok cca 250-300 za kellys oproti cube ? je ta 105 tak "vymakana" opoti tiagre ? ak sa mozem opytat aky je medzi nimi vlastne rozdiel ?
nie som ziadny zavodnik, rocne najazdim tak 2000 - 2500 km v podstate jar - jesen.
05.03.2019 - 20:40:24
00
na tvoj nájazd si myslím ,že ti stačí aj Tiagra...ja som dve sezony jazdil SORU a bolo to v pohode.
05.03.2019 - 20:43:50
01
subaroSti napísal:
na tvoj nájazd si myslím ,že ti stačí aj Tiagra...ja som dve sezony jazdil SORU a bolo to v pohode.

tiez by to bola investicia na par rokov dajme tomu do 10 rokov :) . decka budu kazdym rokov starsie a samostatnejsie a casu by mohlo byt viac. tym nechcem povedat, ze ta tiagra by nestacila. je to moj prvy takyto bicykel, predtym to bol cross preto ta nerozhodnost...
05.03.2019 - 20:54:54
00
Pozri keby mám povedať čisto za mňa tak ja som si urobil "gravel" z cesťáku na Sore...veľká spokojnosť to bola, ale nakoľko ma to gravelovanie začalo baviť tak som si doprial poriadny gravel a so sadou 1x11 (podľa mojej predstavy).Všetko je to len o tom koľko si ochotný investovať.Ako som ti písal ,tak funkčne aj tá Tiagra nebude krok vedľa...ale ked to beriem podľa svojich skúseností vždy je lepšie a lacnejšie investovať už pri kúpe,lebo keď ťa začne neskôr trápiť to že chceš vyššiu sadu tak prerábky ťa vyjdu viac peňazí...
05.03.2019 - 21:04:32
02
Medzi 105 a Tiagrou moc velky rozdiel nie je. 105 je o par sto gramov lahsia, ma o jeden pastorok naviac (11 vs 10 u Tiagry) a je tam jednoduchsia moznost upgradeu na vyssie rady (Ultegra, Dura-ace..) co ako hobbikovi ti nedava velky vyznam. 105 je samozrejme drahsia a teda aj cena pripadnej vymeny opotrebovanych komponentov bude vyssia (ak nechytis dobru zlavu). Na druhu stranu, pokial vela nejazdis, nemusi to byt taky problem. Myslim si, ze by ti v pohode stacila aj Sora, ktora je o uroven nizsie ako Tiagra.
Pokial to vidis ako investiciu na 10 rokov, 105ka moze mat vyznam z toho dovodu, ze ako 11-rychlostna sada, bude mat v buducnosti lahsie dostupne nahradne komponenty ako povedzme 9-10-rychlostne, hoci, dovtedy budu 11-rychlostne dnesne nizsie rady (Tiagra alebo Sora).


Naposledy upravil user_id dňa 05.03.2019 - 21:51:59, celkovo upravené 1 krát.

05.03.2019 - 21:13:45
02
Ja som si svoj ocelovy cestak vyskladal na Tiagre tiez. Lebo cena a je o chlp ‘horsia’ nez 105. Kazetka CS-HG500 11-34 vzadu za 23e a 50/34 vpredu a som max spokojny
05.03.2019 - 21:41:35
00
dikes za rady. uz len najst predajcu kde ho vyskusat
05.03.2019 - 21:56:01
00
Goozoon
tiež mám B17, kľudne ignoruj tie podpichovania, určite na ňom nesedeli
a podľa mňa aj dobre vyzerá - koža je koža:)
S pozdravom
Steel is real :)
05.03.2019 - 22:13:05
01
Srsen napísal:
Goozoon
tiež mám B17, kľudne ignoruj tie podpichovania, určite na ňom nesedeli
a podľa mňa aj dobre vyzerá - koža je koža:)
S pozdravom
Steel is real :)


Dakuje za podporu. Ani Team Pro neni zle.

Prílohy:

FDA74551-F346-46B7-ABF3-5FE90AAA9479.jpeg
FDA74551-F346-46B7-ABF3-5FE90AAA9479.jpeg 1.07 MiB thumb_up1thumb_down

05.03.2019 - 22:21:49
01
Veci sa majú tak, ak chceš jazdiť pre radosť,trénovať pre seba, alebo jazdiť turisticky, alebo expedične ( tipujem drvivá väčšina cyklistov ) a nepodľahneš marketingu, tak nič lepšie ako pohodlný oceľový rám + brooks nie je, = krásne tlmí nerovnosti, pohodlne sa sedí - nechytá sa ani karbón ani hlina
samozrejme ak si gramár, alebo máš pretekárske ambície = cesta tade nevedie.
05.03.2019 - 22:46:49
01
Srsen napísal:
Veci sa majú tak, ak chceš jazdiť pre radosť,trénovať pre seba, alebo jazdiť turisticky, alebo expedične ( tipujem drvivá väčšina cyklistov ) a nepodľahneš marketingu, tak nič lepšie ako pohodlný oceľový rám + brooks nie je, = krásne tlmí nerovnosti, pohodlne sa sedí - nechytá sa ani karbón ani hlina
samozrejme ak si gramár, alebo máš pretekárske ambície = cesta tade nevedie.


prepac, ale toto uz nejaky ten rok neplati. spravnym tvarovanim trubiek dnes uz vies spravit hlinikovy ram ktory je rovnako pohodlny ako ocel. rovnako so spravne navrstvenym karbonom. napr. pri dizajnovani Sootu sa prihliadalo primarne na toto.

doma mam ocel, hlinik, niekolko karbonov aj titan. hlinikovy soot je najpohodlnejsi.
05.03.2019 - 23:05:59
00
Sranduješ :) dám Ti vyskúšať môj
05.03.2019 - 23:07:53
00
keyboard_arrow_up