Uz roky pouzivam osvedceny VIF od ceskeho vyrobcu. V porovnavacich testoch v minulost vysiel vitazne. Ceska Benzina ich davkuje do svojich paliv.
www.vif.cz
11.03.2019 - 15:08:15
01
Takisto som roky pouzival vif-ko ale nepocitoval som ziadne ucinky...(dufam, ze to aspon cistilo palivovu sustavu ako slubuju :-)) koncom roka mi známi co jazdia autodopravu poradili pro-tec a tam uz citim rozdiel najme vo zvuku a celkovo je to auto zivsie...
11.03.2019 - 15:33:24
00
Dano5: Omw maxxmotion,ľavá zo Slovenska,v pravo z Rakúska :)

Prílohy:

48189091_383579059082229_7508930158691090432_n.jpg
48189091_383579059082229_7508930158691090432_n.jpg 173.74 KiB thumb_up0thumb_down

11.03.2019 - 16:08:28
03
A ktorá je chutnejšia?
11.03.2019 - 16:15:02
01
chcel som len povedať ze v Rakúsku je na OMW úplne iná nafta :)
11.03.2019 - 16:17:14
00
Ale neznamená to automaticky, že rakúska je chutnejšia (ako všetko z Rakúska), či? :D
11.03.2019 - 16:18:23
02
Tiez som v zime lial VIF, mal som pocit kludnejsieho chodu najma po studenych startoch, vo vykone ani spotrebe som rozdiel necitil

No to cumim, ten slovensky Maxxmotion ma podla farby v sebe sinice
11.03.2019 - 16:18:40
00
Nemoze byt, ze jedni uz presli na letnu a druhi nie ? Ale ta slovenska vyzera ako recyklovana :lol:
11.03.2019 - 16:19:31
00
vyzerá že v našej je viac biosračiek, na to sú tiež nejaké normy koľko tam toho môžu max. dať, to ale neznamená že musia
11.03.2019 - 16:25:30
01
Musia. Predpis stanovuje presne mnozstvo bio zlozky.

Inak v tych odkazoch co som dal na predch. strane je aj tato foto. Druhy a treti zlava Shell V-Power Nitro+ (2. CZ, 3, DE), treti sprava OMV MaxxMotion. Na Shell CZ verziu mal motor najväcsi vykon aj krutak, OMV skoncil v teste relativne priemerne. Takze farba este nic neznamena:

Prílohy:

nafty.jpg
nafty.jpg 223.38 KiB thumb_up0thumb_down

11.03.2019 - 16:29:57
00
fotené je to v decembri :)
11.03.2019 - 16:31:48
00
Maximalny podiel biosraciek je 7%. Maju aj dolnu hranicu, ale ta sa pocita pre cely obchodovany objem za rok, pre naftu je to 6%. Ale ak napriklad predaju vela nafty pre polnohospodarske stroje, nemusia tolko pchat do tej "normalnej".
11.03.2019 - 16:34:08
00
Traktory by mohli jazdit na 90% repky, vsak ju aj z poli vozia :lol:, nech je cistejsia ta normalna nafta. Clovek takto ide za dizlakom a zrazu je cely zaolejovany od repky :x
11.03.2019 - 17:06:00
00
Paradoxne od Euro 5 sa treba omnoho viac bat priamovstrekovych benzinakov nez dieslov. Diesle maju od Euro 5 uz DPF vsetky, ale benzinaky ani jeden. Az teraz prichadzaju prve lastovicky s GPF. A prave tieto priamovstrekove benzinaky bez filtra, ktore sa vyrabaju poslednych cca 15 rokov, su aktualne uz väcsi problem ako dozivajuce starsie diesle. Som zvedavy, kedy si v DE uvedomia, ze mikrocastice su rizikovejsie ako nejake oxidy dusika. :)
11.03.2019 - 17:15:14
00
nejde tam až tak o výkon,hlavne ide o udržania vstrekovačov a variability turba dlhodobo v dobrej kondícii,biozložka skutočne robí zlo,konkrétne OMW MaxMotion má namiesto biozložky z repky čosi iné-citujem odsek z článku:

Norma STN EN 590 stanovuje iba maximálnu hodnotu biozložky na 7 objemových percent, zároveň jej však v roku 2018 aj s povolenou odchýlkou podľa zákona 309/009 nesmie byť menej ako 6,75 percenta. Nafty, ktoré sme s expertmi VÚRUP-u testovali, podiel FAME v nafte dodržali, jedinou výnimkou je prémiové palivo OMV MaxxMotion Diesel, ktoré biozložku FAME neobsahuje.

„Namiesto nej sa OMV rozhodlo používať prémiovú biozložku HVO. Hydrogenovaný rastlinný olej HVO (Hydrotreated vegetable oil) má vyššie cetánové číslo, jeho skladovacie vlastnosti sú lepšie, je plne zmiešaný s palivom, ponúka lepší výkon pri nízkych teplotách a je menej náchylný na kontamináciu mikróbmi. Navyše pri produkcii HVO vzniká menej emisií,“ spresnila Ľubica Slabejová, Marketing manager OMV Slovensko.
11.03.2019 - 17:59:45
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up