Felt AR FRD ma oficialne 6,6kg a chalan ho ma sice na strednych rafikoch no 6,2kg

c1.staticflickr.com
c1.staticflickr.com

Test> https://www.bicycling.com/bikes-gear/a22000127/felt-ar-frd-aero-bike-review/
14.03.2019 - 13:57:52
01
k nasej diskusii mu chybaju kotuce ale inak luxusna vaha.
14.03.2019 - 14:13:00
00
tie som prehliadol :D sorry, uz sa to taha ako sopel tak mi to uniklo :)
14.03.2019 - 14:17:39
01
Dnes prídu:
https://www.huntbikewheels.com/products/hunt-4season-aero-road-wheelset-1589g-28deep-22wide
Obujú conti gp 5000 na tuto Slovensku vec:

Prílohy:

37846FE0-1A92-4B46-82C9-B40860924DA0.jpeg
37846FE0-1A92-4B46-82C9-B40860924DA0.jpeg 719.34 KiB thumb_up0thumb_down

15.03.2019 - 08:48:17
01
Co tak 650c kolesa. o 12% mensia vaha, o 7% mensi odpor vzduchu, o 24% nizsia zotrvacnost, tuhsie a na asfalte prakticky rovnaky valivy odpor. Ta umera plati aj dalej smetom dole k mensim priemerom. Nebyt UCI jazdime vsetci na Moulton biku. www.moultonbicycles.co.uk vdaka bohu, ze ich mame a zakazuju vsetko co funguje. :tmi:
16.03.2019 - 01:28:08
00
Sice som nezaznamenal, ze by bola podmienka, ze musi mat kotuce, ale https://www.canyon.com/en-sk/factory-outlet/original-pro-bikes/#category=Movistar&id=25962 ma 6.66kg aj s pedalami, drziakmi na flasu. Kotuce navysuju vahu o cca 300g cize spolu 6.96kg a ten Hack3rov by sa do toho tiez v pohode vosiel po prestavbe na kotuce.
16.03.2019 - 02:27:37
00
Nevošiel, lebo cestný rám na ráfové brzdy neumožňuje montáž kotúčových a ani naopak, tá tvoja vízia "prestavby" sa nezakladá na reálnej možnosti. Potrebuješ iný rám.
No a DB rámy sú zhruba o 50 g ťažšie len kvôli výstuhám na uchytenie prasiat. Podobne aj vidly. Okrem toho, DB rámy využívajú spravidla 12, niekedy 15 mm pevné osi (15 mm vpredu), QR je pre DB trochu nešťastné riešenie a tak nám do súčtu vstupuje aj "trochu" iná hmotnosť pevnej osi (napr. moja zadná 12/142 pevná os má 75 g) voči rýchloupináku. Takže nedá sa to prestavať ako MTB pred 11+ rokmi, kde vidly aj rámy obsahovali montážne možnosti pre oba typy bŕzd.
(A ak sa bavíme špecificky o Canyone, tí majú extra rámy aj na mechanické vs elektrické radenie. Síce netuším, v čom je rozdiel, lebo poslať kábel tade, kade bovden, u iných výrobcov nečiní žiadne problémy, ale nejaká "krížová kompatibilita" je týmto pádom u nich zjavne ešte menšia.)
16.03.2019 - 02:52:44
01
Kenai napísal:
Sice som nezaznamenal, ze by bola podmienka, ze musi mat kotuce, ale https://www.canyon.com/en-sk/factory-outlet/original-pro-bikes/#category=Movistar&id=25962 ma 6.66kg aj s pedalami, drziakmi na flasu. Kotuce navysuju vahu o cca 300g cize spolu 6.96kg a ten Hack3rov by sa do toho tiez v pohode vosiel po prestavbe na kotuce.
nehrozi ze v tom set up e ma to kolo 6.66 .ma tam plastove kola kde je vaha vacsia o 200 gr.ak byto bola galuskova verzia s conti competition ltd tak tomu este uverim.
16.03.2019 - 04:38:25
00
To je jedno. Lebo ako pisal Tulenik tak prerabka na kotuce tam nie je mozna.
16.03.2019 - 08:42:35
01
Činski súdruhovia to už vyriešili: https://www.aliexpress.com/item/Mountain-Bike-Disc-Brake-Converter-V-Brake-Rack-Disc-MTB-Bicycle-Holder-Special-Frame-Brake-Adapter/32846555153.html?spm=2114.search0104.3.25.156019b1i952sI&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_10890_319_10546_317_10548_10696_10084_453_454_10083_10618_10307_10820_10303_537_536_10902_10882_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_6,ppcSwitch_0&algo_expid=0a62ba72-b1cf-4e8a-8998-49e8bbbd4b73-3&algo_pvid=0a62ba72-b1cf-4e8a-8998-49e8bbbd4b73 :P
16.03.2019 - 09:10:50
01
Smrť za korunu.
16.03.2019 - 12:35:19
03
Ved to je len na krcmove bicykle.
16.03.2019 - 12:37:28
00
tulenik moja chyba to mi nedoslo, uz som z toho scitovania a odcitovana hmotnosti zblbol tak, ze som si neuvedomil ze treba iny ram. Tak ci onak medzi dvomi aerodmi kde je rozdiel len kotuce je rozdiel vo vahe 300g ale prestavba je vlastne iny ram = iny bicykel.

Ale co hovorite na tie mensie kolesa ? 650c je UCI povolene a vyhody su nesporne. Ak mate kotucove brzdy, jedine - je nizsie stredove zlozenie a dostupnost.
16.03.2019 - 13:49:57
00
tulenik napísal:
init w tymto przypadku je design goal primárne tubeless, oni ti radi pošlú tie kolečká už s nahodenými Lastovičkami alebo Hutchinsonmi, dokonca menili ráfy z hookless na hooked kvôli lepšej kompatibilite práve s Hutchinsonmi a im podobnými
pETERkoleso vždy je to tak, že na tubeless compatible ráf nie je problém nahodiť plášť s dušou, opačne to problém byť môže a potom to vedie k vyplačkávaniu v téme o bezdušákoch; koniec koncov v prípade rozsiahleho poškodenia, ktoré už tmel nezalepí a z nejakého dôvodu ani knôt nepomôže je vloženie duše (príp. s vypodložením duše okolo diery) posledná možnosť opravy (ke které přichází nejvýše jednou za deset let)
mať TL ráfy idem ale rovno do bezdušákov...
jedna nevýhoda tých Huntov je strašne ale fakt príšerne hlasný orech

Tak po zime už jazdím na kolesách Hunt, zľakol som sa že budem príliš hlasný ale nie je to vôbec strašné, viem o hlučnejších orechoch. Som spokojný s kúpou, už len si ustrážiť celkovú váhu do 100 kg (a mať aj viac voľného času).
18.03.2019 - 07:15:55
00
Ak by niekto zhanal kolesa na cestak s DB

https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-kolesa-zapletene/364713/dt-swiss-rr21db-1450-gr.html
20.03.2019 - 20:03:33
00
keyboard_arrow_up