Ahojte,
robil niekto s Speed Boxom upgrade na novy FW s eMTB modom ?
(ci ostala funkcnost speed boxu zachovana)

dakujem

Stano
13.03.2019 - 19:18:14
00
Ostala... Samozrejme, že pred upgradom (akoukoľvek diagnostikou) je potrebné čip odpojiť... Ak si to neurobil, môže byť problém...
14.03.2019 - 12:17:09
00
super
, vdaka za info (zatial som este pred upgradom)
16.03.2019 - 12:04:57
00
Zdar. Nechcem zakladať novu tému tak skúsim sa opýtať tu. Mám e bike z bosch motorom a zaujímala by ma jedna vec. V režime emtb keď si motor sam riadi úroveň pomoci čo je na jednej strane fajn ale ma to oproti motoru yamaha jednu veľkú nevýhodu a to že pokiaľ ja budem pedalovat do kopca na yamaha a dam si pomoc štandard čo je o jedno menej ako maximálna pomoc pôjdem stále na tejto úrovni pomoci ale pri motore bosch mi dá automaticky turbo teda max pomoc teda nemám proti yamaha veľkú šancu na vydrží pri pedalovani do kopca. Otázka znie. Da nejako nastaviť úroveň podpori na Bosch motore na druhom stupni teda tour z jeho 120% úrovni na čo ja viem 160%?
19.03.2019 - 21:53:32
00
Neviem, s ktorou Yamahou to porovnávaš, ale keď si zoberiem stred, čiže PW-SE, tak na STD režime máš 190% a na ECO 100%... Na Performance CX od Boschu máš pri režime SPORT tiež 190% a na TOUR 120%... Kvôli čomu teda chceš dvíhať percentá, keď si na tom istom (resp. ešte lepšie na nižších stupňoch)? Ale čo sa týka Tvojej otázky - nie, nedá sa to meniť, je to pevne továrensky nastavené, a nejde to ani cez diagnostiku...
20.03.2019 - 11:03:36
00
Rezim sport na Bosch už neni ale volá sa emtb a sam upravuje percentá od 100 do 300 či koľko je turbo podľa terénu... nedá sa navolit pevné 190% percent ako voľakedy pri športe...
20.03.2019 - 11:31:59
00
Pokiaľ viem, tak E-MTB sa dá cez diagnostiku vyradiť a nahradiť pôvodným SPORT-om... Otázka je, či to má zmysel...
20.03.2019 - 12:31:00
00
Zmysel to určite ma. Ako som písal.... keď budem pedalovat do kopca tak bosch pôjde na 300% podpore yamaha vedľa mňa na 190% lebo on si to vie nastaviť na std a mať tam stále takú rovnakú podporu.
20.03.2019 - 12:39:38
03
Ja tiež nemám rád to E-MTB. Radšej mám manuál ako automat.
21.03.2019 - 10:01:25
00
Nazgul: vzal jsi v úvahu Yamahu v Giantech? Tam je 5st. a podle mně jsem na lépe naladěné Yamaze nejel
21.03.2019 - 20:07:41
00
Ktorú Yamahu máš konkrétne na mysli? PW-SE, či PW-X ?
21.03.2019 - 20:10:12
00
No Yamaha dodava motor a FW si značky robia same . Tiež mám pocit že Giant to ma najlepsie vyladene .
21.03.2019 - 20:59:36
00
No taky jsem to slyšel, navíc když jsem zkoušel dva kola s Bafangem, kde bylo taky pět stupňů, tak se mi zdálo, že se s tím dá víc manipulovat. Ovšem pak jsem četl na firmu Giant dost špatných recenzí na sváry rámu a špatnou komunikaci (nemožnost reklamace) jak s prodejci, tak zastoupením Giantu v ČR, tak jsem si to rozmyslel a šel do klasické Yamahy na Haibiku se 4 stupni. Nakonec jsem rád a jde si zvyknout. :)
22.03.2019 - 08:30:56
00
romanvtr napísal:
No Yamaha dodava motor a FW si značky robia same . Tiež mám pocit že Giant to ma najlepsie vyladene .


Ahá jasné, SyncDrive... Ale aj ten má tuším tri úrovne: Life, Sport a Pro... Ale každopádne áno, mierne nabublané to oproti klasickým Yamahám je...
22.03.2019 - 08:33:32
00
Má 5 stupňů, aspoň některý určitě. Nevím přesně co to bylo za modely, loni jsem zkoušel dva Gianty, HT a full. Oba měli 5 stupňů a oproti Haibiku, to hlavně na nejvyšší dopomoc jelo o dost více.
24.03.2019 - 09:07:55
00
keyboard_arrow_up