Naco sa bavite s ceskymi degesmi? Si to rieste priamo cez Deutsçhland a vybabene :)
28.03.2019 - 20:45:08
00
To som skusal ale Nemci vsetko aj tak preposlali na cesku podporu, telefon nemaju akurat su ochotní nieco skomunikovat cez FB ale aj tak vysledok vzdy poslali cez cesku podporu. Cesi zase ak date otazku im pisu nemcom a ked po tyzdni zistujete co sa deje tak vam povedia ze ich mail je v Nemecku vo fronte. Ani oni nemaju moznost telefonicky komunikovat s fabrikou. Dokonca z Nemecka mi vygenerovali dva x majl minutu po sebe s inym terminom dorucenia bajku. A nie som sam co som takto dopadol.
28.03.2019 - 22:10:09
00
Jasne ze canyon nie je perfektny..ale asi nikto. Bol si zial jeden z tych co mali problem :( Urcite aj ine znacky maju svojich nespokojnych zakaznikov. Ja mam od nich 2 bajky. Oba boli dodane super, v termine. Druhy kus som sice reklamoval lebo bol "flakaty" naco mi ale povedali, ze to je standardna vlastnost karbonu. Bol to kus z outletu ktory predavali s tym ze ma akoze oskrete rajdy. Moj nazor ale bol ze im nevysiel ani velmi ram a supli k nemu oskrete rajdy nech sa tvari ze je to len o tom suchnuti. Reklamaciu mi nechceli uznat, po takmer mesiaci mailovania (presne ako pises, DE preposielali maily do CZ) som vdakabohu nasiel este dalsiu vadu na rame a konecne mi ho prisli vyzdvihnut na ich naklady. Neskor sa mi podarilo kupit presne ten isty model no iny kus...urceny pre svajciarsky trh a ten je bezchybny...nikde ziaden flak... takze inzinieri z Nemecka to evidentne vedia spravit aj lepsie :)
Momentalne zase riesim reklamaciu na inom ich bajku kde mi praskla zadna stavba..cital som na CZ fore ze sa im to stava, pripadov je viacej. Takze teraz cakam na novy ram v ramci predlzenej zaruky. Mal by prist buduci tyzden, tak uvidime.
29.03.2019 - 08:07:00
01
potom si skontroluj dotiahnutie capov zadnej stavby 😀. zjavne mal technik co to sklafal zly den alebo momentak lebo na lavej strane oba capy pretocene. Ale po komunikavii so supportom som mal za tri dni nove capy doma.

Prílohy:

IMG_20190323_150622.jpg
IMG_20190323_150622.jpg 271.26 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil bajobb dňa 30.03.2019 - 09:07:54, celkovo upravené 1 krát.

29.03.2019 - 16:27:24
00
nemecka (ne)kvalita? ci uz tam robia sami gastarbeiteri?
29.03.2019 - 18:07:19
00
Ja riesim všetko priamo s Nemcami. Kein Problem :P
Stalo sa mi, že som stratil plastovú príchytku bowdenov na prvom canyon. volám do Čiech, jasne mame za 1,5€ plus poštovné. Napísal som mail do nemecka, na druhý deň mi poslali odpoveď aby som im dal adresu a poštou mi poslali v obálke 3ks zadarmo s poďakovaním :)
29.03.2019 - 22:53:47
01
ináč ako to tu čítam tie skúsenosti, sa divím že nemci toho panáčika z CZ podpory ešte neposlali do teplých krajín...ešteže som nemusel nič riešiť...
30.03.2019 - 06:10:56
00
Ja som s českou podporou spokojný. Komunikoval som s pánom Latkom.
30.03.2019 - 06:44:12
00
bajobb napísal:
potom si skontroluj dotiahnutie capov zadnej stavby 😀. zjavne mal technik co to sklafal zly den alebo momentak lebo na lavej strane oba capy pretocene. Ale po komunikavii so supportom som mal za tri dni nove capy doma.

Možno si dohladali čo sa stalo :) - https://www.youtube.com/watch?v=DG8RtjbjjE0
01.04.2019 - 09:12:00
00
Mal som podobnú skúsenosť na Neurone. Strhnutý závit na skrutke vahadla aj čiastočne poškodený závit na vahadle. Podľa poškodenia bolo zjavné, že to s najvyššou pravdepodobnosťou vzniklo pri montáži. Bez reptania poslali nové vahadlo (jednu stranu) aj skrutku.
01.04.2019 - 10:35:24
00
Ako ste riešili platbu? mne prišiel mail, že objednávka bude odoslaná začiatkom apríla, ale ešte mi neprišla výzva na platbu. Volal som na CZ linku a tam mi povedal, že v tom mail-e je aj príloha s platobnými údajmi. Lenže žiadna príloha tam nie je. Platobné údaje mi prišli len keď som vytváral objednávku, cca pred 2 mesiacmi.
02.04.2019 - 11:47:28
00
Nebudete objednávať niekto bicykel? Potrebujem odtiaľ len drobnosť za 10e
02.04.2019 - 11:48:29
00
toto tam bolo napisane.

Please transfer the full amount at least 14 days before the shipping date shown on the invoice.
02.04.2019 - 12:21:14
00
Ja som objednával z outletu, dostupnosť bola skladom, tak som platil hneď pri objednávke.
02.04.2019 - 12:39:56
00
Ahoj, vo februári 2019 som objednával od Canyonu Spectral s dátumom odoslania z Nemecka 22.-27.4. 2019. Objednával som ho síce do čiech, ale maximálna spokojnosť, čo sa týka komunikácie (live chat na ich stránke s ''Vojtechom'') ako aj platby a všetkého okolo. Behom 2 týzdňov mi posunuli dátum dodania na 25.-29.3. 2019 (o skoro miesiac skor, čo samozrejme potešilo). 29.3. mi už kurier volal, že za 2 hodiny je na danej adrese, 30.3. 2019 som jazdil. Za mňa veľká spokojnosť. Nemám čo vytknúť. Bike prišiel naladený, v podstate len nahodiť koleso, sedlovku a jazdiť. Žiadne škrabance od výroby...za mňa jednoznačne odporúčam a ak budem riešiť ďalší bike, tak mi vobec nebude vadiť ak to bude od Canyonu.
03.04.2019 - 10:32:51
04

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up