áno bavili aj o nosnosti , vážim cca 95 kg , ak by som dosiahol moju Váhu 100 kg, bike ešte znesie , záruka na rám 5 rokov. ostatné komponenty znesú váhu , vidla by mala byť ešte lepšia ako v ročníku 2018 , ak začnem teraz chodiť na biku , cca 2 kg pojdu dole , viac s váhou dole nechcem ani ísť ,bike beriem doplnok k cinkám a najmä odreagovanie.Bol som včera spraviť pár km a je to iné ako na mojom predchádzajúcom bike.
29.03.2019 - 08:58:34
00
to by sa nám mohlo vyjadriť jedine samotné CTM... žiadny predajca ti k tomu nič relevantné nepovie...

predpokladám, že tie kilá, ktoré majú v tej záručnej knižke vychádzajú z tých noriem, ale reálna únosnosť je viac... (normu by si nemal podkročiť, ale prekračovať môžeš) ja som niekde zachytil 140 kg komplet, a ako som písal pre Tranz 2.0 nebol problém 155 kg odjazdené... tie rámy sa vyrábajú z rovnakého materiálu, na rovnakom mieste a určite rovnakou technológiou a ako som písal aj kolesá sú rovnaké pre MTB a Kross, v tom rozdiel nie je...
29.03.2019 - 09:12:51
00
Predajca ti povedal vsetko co si chcel pocut s cielom PREDAT. A podarilo sa.. Horsky bike, 22" ram a nesmies vazit viac ako 96 kg :D To je vtipne.

Jasne, ze nosnost biku bude urcite vacsia ako tych stanovenych 110kg. Ide o to, ze ked ti naaaahodou prdne ram - co sa moze stat kedze je to horsky a budes na nom asi jazdit trosku aj v terene - a ty to pojdes reklamovat a nebodaj povies, ze vazis 100kg tak ti reklamaciu neuznaju. Pretoze, bike samotny vazi cca 14kg.

Ja tu proste vidim vychytralost CTM, ktora si nahodila limit 110kg aby mohli potom ked sa nieco stane mohli argumentovat, ze jazdec bol prilis tazky. Malo kto sa o tento udaj zaujima a neni lahke sa k nemu dopatrat na stranke. Mne osobne sa taketo 'triky' nepacia a preto by som si CTM nekupil (aj ked Rascal 4 sa mi paci).
29.03.2019 - 12:57:46
01
Z toho vyplyva - pri pripadnej reklamacii pis, ze vazis 95kg :)
29.03.2019 - 12:59:06
00
je pravda , že predajca povie to čo chce zákazník počuť. Sú predajci , ktorý povedia aj to čo zákazník nechce počuť , a v konečnom dôsledku si získa toho zákaznika , aj keď možno ihneď nie , ale časom , ale to je na inú diskusiu. S tou hmotnosťou je to tak , že nikto by ma nevážil pri podaní reklamácie , na to v tom tomto odvetí to nie je zákonne ošetrené. Bike je podľa môjho názoru , vždy predimenzovaný , aby sa vyhli reklamáciám - myslím v tomto cenovom strope , to je môj názor , možno je to inak
29.03.2019 - 14:21:26
00
Ako mnohí iní aj ty si sa ukvapil. Merida bola určite lepšia voľba. A napr. taký TREK by ti ponúkol nosnosť 136kg a doživotnú záruku na rám. Ale bohužiaľ dnes sa veľa ľudí dá namotať hlavne na cenu. Nemôžeš porovnávať vývoj u CTM a napr. u Meridy alebo Treku, alebo Scott, Cannondale, ktorí udávajú smer vo vývoji cyklistiky ako takej. Iní výrobcovia, ako aj napr. CTM, DEMA, CROSS, Rock Machine a niektoré iné značky v podstate "kopírujú" vývoj, aj keď slovo "kopírujú" nie je celkom správne, pretože sa snažia zakomponovať do vývoja niečo "vlastné" Ale v konečnom dôslednku asi žiadny iný renomovaný výrobca neprevezme ich "patent" na nejakú technológiu.
Každopádne máš bike doma, tak si ho užívaj. Možno o pár rokov prídeš na to, že treba zmenu a kolotoč sa začne znovu:-)
29.03.2019 - 19:22:03
00
možno zmena nastane aj skôr ako o pár rokov :-) najskôr som mal Author Pegas ani nie rok , ihneď cítim pozitívnu zmenu z Rascalu a uvidíme čo ďalej
31.03.2019 - 21:04:35
00
keyboard_arrow_up