Vtip je v tom, že Čaputová zmiatla súpera tým, že aspoň v jej vystupovaní marketing nebol. Nemusela si nič vymýšľať, stačilo hovoriť svoje názory a nevyhýbala sa ani menej príjemným témam. Ak tu bol nejaký marketing, tak to bol ten sadrový trpajzlík zo Smeru. Rezne, aby ten aparátčik vyzeral ľudsky. Neustále mlel o svojich skúsenostiach eurokomisára, potom bol zrazu kresťanom, ktorého babka vodila do kostola, zrazu bol z tvorcu LGBT legislatívy konzervatívny ochranca tradičných hodnôt... Nič prirodzené, celý čas sa kvôli marketingu šteloval do neprirodzených póz. Weigl bude asi priaznivec podobných gypsových marketingových metód, ktoré boli viditeľné aj u Klausa.
Nám bude stačiť, keď sa naša prezidentka bude držať toho, čo doteraz hovorila a zásad, ktoré boli dôležité pre témy, ktorým sa profesionálne venovala.
Ja som mal pocit že pri väčšine diskusií vedela otázky dopredu, vo vystupovaní pôsobila nabiflovane a strojovo. Sledoval som ich a raz dokonca začala odpovedať skôr ako redaktor dopovedal pointu otázky za čo ju aj ,,zahriakol´´. Keď nemá niečo dopredu naučené väčšinou to hneď poznať na jej neprirodzenosti a brebtaní, kto to nevidí nemá veľa skúsenosti s ľuďmi.
K Šefčovičovi sa nevyjadrujem, on je len naleštená druhá strana tej istej mince a vodca je trojan jak hrom tak nechápem prečo som označovaný za smeráka alebo kotlebovca.
Môžeš ozrejmiť toto? ,,Cyklista, ktorý je na poli ochrany prírody úplný ignorant, to je dosť smutný zjav.´´
stanos4 áno volil som Harabina aj keď aj k nemu som mal výhrady, neviem prečo by som sa mal za to hanbiť.