Zelomir vyskusaj teraz.

Co sa tyka toho Sunrace, mame vsetko co ma dodavatel v ponuke, tak jedine sa este pozriet po inom zdroji, ale to rychlo nebude.
02.04.2019 - 09:54:02
00
opravene vdaka
02.04.2019 - 10:04:47
00
Ono mne ta kazeta neponahla. Len posledne som ju musel kupovat z Cinska, tak preto som sa opytal. Keby bola v ponuke tu, tak prihodim do kosika tu.
02.04.2019 - 10:07:54
00
Paráda...5-krát posunutý termín doručenia objednávky :tmi: ...objednané minulý pondelok kde bolo pár vecí do 5 dní mi príde tento štvrtok |( teda ak sa opäť neposunie termín doručenia....
02.04.2019 - 17:38:35
00
dobi235 prepac za meskanie, ta montazna pasta bola slubovana od dodavatela kazdy den ale dorazila nakoniec az s vacsou objednavkou bikeworkx, cez ktoru sa expedicia dlhsie prehrabavala. Zajtra to odchadza.
02.04.2019 - 17:58:57
00
Tak ale toto sa dá úplne jednoducho vyriešiť jedným emailom alebo telefonátom. Vybral by som inú doplatil rozdiel a mohlo to už byť dávno vyriešené a nečakal by som 9 pracovných dní na objednávku. Konkurenčný obchod ( :sun: ) aspoň napíše email keď niečo mešká prípadne navrhne alternatívne riešenie. Keby som dopredu vedel že to príde až vo štvrtok tak to neriešim ale pôvodný termín dodania bol minulý piatok a aby sa to 5-krát posúvalo mi príde troška moc.
02.04.2019 - 18:13:44
00
dobi235 povodny termin dodania bol neznamy (pozri na potvrdzujuci email), kedze si mal v objednavke veci v poctoch, ktore neboli skladom a nemal ich ani dodavatel naskladnene. V tomto pripade neposielame email o meskani, kedze nebol uvedeny datum dodania a teda objednavka nemoze meskat. Ak objednavka ma predpokladany datum dodania a system vidi, ze ho nesplnime, posielame email automaticky. Ak nam dodavatel da info, ze nieco nie je, zakaznicka podpora pise zakaznikovi a navrhuje alternativy. Ale v tomto pripade nebolo info od dodavatela, ze tovar nie je, len proste nedorazil v beznom ocakavanom case a kedze ho system kazdy den ocakaval, kazdy den posuval dodanie (to si asi videl v zakaznickej sekcii). Prepac, ak to sposobilo problemy, kazdopadne lepsie nam napisat na objednavky@mtbiker.sk ak nieco velmi ponahla a chalani to individualne prezistia a navrhnu alternativy ak je problem.
02.04.2019 - 18:31:35
00
Ak sa dobre pamätám mal som tam pár vecí čo neboli skladom, ale boli písané "do 5 dní". Aký má potom význam uvádzať predpokladaný termín doručenia keď je neznámy alebo je úplne mimo. Ide len o to, že keby som hneď vedel, že to bude toľko trvať objednal by som to inde a nemusel zbytočne čakať ...
02.04.2019 - 18:48:52
00
Ale ved my sme ho pri objednavke neuvadzali. Mozes si to overit v potvrdzujucom emaili ze je tam napisane "Dátum doručenia: zatiaľ neznámy". Zacali sme ho uvadzat v zakaznickej sekcii az ked dodavatel uviedol, ze poslal zasielku - vtedy vieme, ze na dalsi den je u nas a na dalsi u Teba. Lenze ta pasta v zasielke nebola a trvalo to niekolko dni kym k nam dorazila v inej zasielke od toho dodavatela. Vymyslime nejaky interny proces ako taketo situacie overit, ale neriesime to nastastie casto.
02.04.2019 - 18:55:11
00
cervo nechcem vstupovat do vasej debaty, ale on zrejme nepise o termine v objednavke, ale pri položke v eshope, kde pisete "do 5 dni, predpokladany termin dorucenia XY" ...
cize videl pri tovare "do 5 dni", vlozil do kosika, objednal ... to ze v potvrdzujucom maili ste uz uviedli "Dátum doručenia: zatiaľ neznámy" mu bolo platne asi ako mrtvemu kabat :D
ak sa mylim, opravte ma
02.04.2019 - 19:14:59
02
Ale ja hovorím o tom v zákazníckej sekcií... už v stredu tam bol termín 29.3., čiže ak som to správne pochopil, už ste mali info od dodávateľa, že to odosiela (aj keď neodoslal), na základe čoho som v zákazníckej sekcií videl ten dátum. Lenže ten sa zmenil na 1.4., 2.4., 3.4. s teraz je tam 4.4.2019. Tak by bolo dobre nejako informovať čo sa deje a nie len posúvať termín. Navyše ak by som dnes nepísal email, tak bohvie kedy by som sa dočkal objednávky nakoľko kolega v emaili tvrdil niečo iné ako tvrdíš ty. "...systém nás neupozornil, že je objednávka už kompletne expedovateľná a môže ísť preč..."
02.04.2019 - 19:18:37
00
vlastoch to plati pokial objednas taky pocet kusov, ktory ma dodavatel skladom. Ak objednas viac ako ma skladom, uz logicky to do 5 dni platit nemoze a o tomto informujeme v kosiku. Napr., skus pozriet https://www.mtbiker.sk/shop/vyziva-a-napoje/regeneracia/nutrend-anticramp-120-kaps-9022.html. Je do 2 dni, ak ho das do kosika, vypocita ti to datum dodania, potom skus zvysit pocet kusov na 3 ks a uz napise "Máš v košíku produkty, ktoré v požadovanom počte nie sú skladom. Dátum expedície potvrdíme až po odoslaní objednávky.".

dobi235 kolega pisal dosledok z pohladu expedicie, ja pricinu. Ako som pisal vymyslime na to nejaky proces, zatial to problem nebol. Ustriehnut to rucne pri nasom objeme zial nevieme.

    02.04.2019 - 19:24:02
    00
    cervo logické, dik za vysvetlenie ...
    02.04.2019 - 19:26:55
    00
    cervo čo také som tam mal keďže sa podľa tvojich slov čakalo na tú pastu, ktorú som tam mal 1ks! a bola uvedená do 5 dní
    02.04.2019 - 19:27:10
    00
    Uz sa tu ale pletie jedno cez druhe. Mal si tam carbosnacky, ktore neboli skladom u dodavatela (co sposobili preco si povodne nemal urceny datum dodania) ale nakoniec prisli rychlejsie ako ta pasta, ktora skladom u dodavatela mala byt ale meskala.

    Chalani, ak vam tie objednavky ponahlaju tak, ze uz vcera bolo neskoro, tak odporucam objednavat veci co svietia zelenym a mame ich skladom. Tie odosielame v rovnaky den ako su objednane, pripadne dalsi den ak objednate az po expedicii. Tie veci co nemame skladom nam nezvyknu meskat voci avizovanym datumom, ale teraz zacina napor a stat sa to moze.
    02.04.2019 - 19:30:35
    00
    cron
    keyboard_arrow_up