IDVert3X: ako ok .. pod metrom sa nemysli ale len tunel a podzemka, metro jazdi nad zemou aj vo Viedni. Metro je hlavne preto, ze to nie je elektricka, co stoji pri kazdom strome a kymaca sa na kolajnickach z hrackarstva
.. v Prahe som chodil tiez tak .. dojdes po dialnici , sup na parkovisko hned vedla, kusok prejdes a metrom si skoro vsade. Alebo zo satelitu .. kupis si listok 30km od Prahy, vlak kazdych 10-15 minut na Andela, odtial pekne metrom a si skoro vsade.
perez: ano, to som si vsimol, vsade je plno odbornikov, ktori vedia ako sa ma robit politika. Vacsinou sa pobiju pred volbami
.. aj to, ako nahovno spravili privadzace s Pristavneho a nielen ja som to kritizoval a cuduj sa svete .. idu to prerobit. Nie na vsetko treba mat 2 vysoke skoly a nie kazdy, kto je inzinier tomu aj rozumie. Hlavne ak robi pre developerov , vsakano. Ono casto staci necitat PR clanky (tento konkretny napr.) a pozerat sa. Alebo sa prejst peso/bajkom po BA. Samozrejme, ze ma vo vela veciach pravdu, aj to, ze ak sa ludia napchaju do MHD, bude lepsie. Lenze .. ta MHD je prave problem /hlavne a v prvom rade v okoli BA/ a to si nechcu priznat
Nemozem pisat za vsetky casti BA, ale poznam rozne casti BA velmi dobre a po strane auto/bus/elektricka/bajk/peso .. viem o tom docela dost. Nie dost na to, aby som mohol robit dopravneho inziniera, tam treba aj ine veci, ale viem dost na to, aby som niektore veci vedel posudit. Kazda minca ma dve strany, sa vravi. V prvom rade sa robi to, ze namiesto toho, aby stavali okolo BA, kde je dostatok moznosti pre dopravu, zahustuju vsetko vo vnutri svelijakymi sprostostami, kazdy kusok zelene davaju dole, ludia potom nemaju inu moznost, ako utekat cez vikendy prec. A to vsetko v mene jedinej veci ... prachy. A na chamtivost , na toto zakapu.