ráfikové
brzdy už aj tak len dožívajú...
páska - čistejšie a rýchlejšie lepenie, aj by som povedal že menej náročné na zručnosť, ľahko sa tam docentruje galda a po nalepení môžeš rovno jazdiť... ušetrený čas pri lepení môžeš stratiť pri následnom odlepení a čistení, pokiaľ to nezoberieš ako joko metódou žavés..
lepidlá - dlhšie trvá proces lepenia, niekedy to má aj viac fáz, musíš to nechať zavädnúť, vytvrdnúť a pod. pri nahadzovaní galdy si ľahko zapatleš ruky,
ráfik ... lepidlá starnú, takže napríklad po roku už tú pixlu môžeš vyhodiť.. čistenie tiež niekedy môže zabrať veľa času...
gramári a honiči wattov inde ako v nohách sú ale zásadne proti páske, lebo jednak hmotnosť a ešte sa ti zmení parameter "odvalovania" takže to minimálne budeš musieť kompenzovať tými obrími kladkami za 500€