patrikde napísal:
Kristina Na obrazku bajku zadne koleso nalavo, predne vpravo - potom nad osou hlavy myslim tu hmotu, ktora je doprava sikmo hore od nej, tj vacsia cast kolesa so stredom, ...

teraz som sa kompletne stratila :?:
14.04.2019 - 16:36:45
00
Kristina Cekni ten clanok, od trailu do konca je to napinave :) "This is aided by the fact that the bulk of the steering assembly — the handlebars, wheel and fork lowers — is placed in front of the steering axis, and so their weight creates a torque about the steering axis, which acts to turn the assembly away from straight ahead. This also contributes to flop but is a smaller factor than the weight of the rider."
14.04.2019 - 16:44:31
00
Ten článok je IMHO zmeskou informácií, pozbieraných od rôznych v minulosti uverejnených článkov, alebo motorkárskych zdrojov. Jednotlivé vysvetlenia rôznych rozmerov síce dávajú zmysel, ale dohromady ten článok nič neponúka. Navyše niektoré fakty hneď v ďalšej vete neguje iným tvrdením. Prakticky sa z neho nedá dozvedieť aký setup je vhodný, na to ktoré jazdenie. Proste veľa rôznych faktov, ale žiadny záver. Vlastné skúsenosti z testovania pisateľa článku sa týkajú iba testu na enduro bajku s uhlom 67,5° zatiaľ čo môj článok na novú Foxu odkazoval na preferovaný offset továrnych jazdcov XCO, t.j. bajky s hlavovým uhlom prevažne na úrovni cca 69 - 71°.
14.04.2019 - 21:29:33
00
Kupoval som pred časom z Ribble nejaké vecičky, tak mi posielajú maily. Nedávno poslali toto: https://www.ribblecycles.co.uk/ribble-endurance-sl-e/
www.ribblecycles.co.uk

Elektrika sa povážlivo začína približovať tomu, čo by som už bol ochotný akceptovať: hmotnosť 11kg, dojazd 100km, dizajn, na ktorý sa dá pozerať...
16.04.2019 - 10:06:49
02
škoda, že na štýl tohto "ebike motion" nepredáva niekto aj prestavbové kity - 250W motor v zadnom náboji, batéria v bidóne a jedno tlačidlo na ovládanie
16.04.2019 - 14:26:39
00
Zadné koncovky rámu na ten zadný náboj sú trochu inak prispôsobené ako štandard. Takže by výrobca cesťáku už musel s týmto variantom počítať a dodávať k rámu minimálne iné prestavbové koncovky plus nejaké úchyty na vedenie kabeláže od motora ku košíku na fľašu.
16.04.2019 - 20:12:29
00
3:10 nový Sup, vyzerá to zatial zaujímavo
17.04.2019 - 09:48:27
04
Len či to ozaj funguje tak ako píšu: https://www.mtb-news.de/news/2019/04/17/sea-otter-2019-jamis-bikes/

Prílohy:

aHR0cHM6Ly93d3cubXRiLW5ldAwNi5qcGc.jpg
aHR0cHM6Ly93d3cubXRiLW5ldAwNi5qcGc.jpg 192 KiB thumb_up0thumb_down

17.04.2019 - 14:21:55
00
Ďalší "mačko-pes" na scéne.

https://www.mtb-news.de/news/2019/04/17/sea-otter-2019-niner-mcr-9-rdo-gravelbike/

Prílohy:

qcGc.jpg
qcGc.jpg 188.96 KiB thumb_up-1thumb_down

18.04.2019 - 08:11:08
05
Celkom sa mi to paci, skoda ze neuvadzaju hmotnost. Ak by bola okolo 9kg, tak by som si to vedel predstavit :-)
18.04.2019 - 08:30:37
00
Tak ako som predpokladal, znovu je tu navrat nizkozvihoveho xc fullu :) .. na rychlych uzkych gumach. Ale kedze sa to vola gravel, z nevyhod su vyhody a opacne.
18.04.2019 - 08:45:14
08
Jaiub napísal:
Celkom sa mi to paci, skoda ze neuvadzaju hmotnost. Ak by bola okolo 9kg, tak by som si to vedel predstavit :-)

to rátaj k klasickemu cestaku + kotučové brzdy+odpruženie1kg+vidlica1kg.. a sme na 11kg?
18.04.2019 - 08:54:53
00
A ešte aj + teleskopka . (ani gravel kolá nebývajú najľahšie)
Teamové MTB fully mávajú okolo 10 kg. Ak na tom gravelku pripočítame barany + ťažšie radenie a brzdy zrejme sa pod desať nedostaneme)
18.04.2019 - 08:59:11
00
Ak to ma mat 10-11kg tak nevidim vyhodu proti lahkemu ht... ved moj ma 10,3kg, a to je hlina :-)
18.04.2019 - 09:11:41
06
Ja tam vyhodu vidim. Ze ti znovu predaju nieco, co si nechcel a nepotrebujes :lol: .. a to je vyhoda. Oh wait .. ty si sa pytal na svoju vyhodu .. no tak to by sme kam prisli , taketo spiatocnicke postoje .. tvoja vyhoda bude, ze budes moderny a mozes machrovat na internetoch.
18.04.2019 - 09:35:26
010

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up