Ja som rozoberal vrch, ten plastovy kryt ked sa mi zdalo ze velmi huci a pridaval vazelinu, nejaku jednoduchu servisnu. Teraz ma cez 10t km, huci stale ale hlavne kvoli tomu ze som vylamal zuby na plnom vykone s brzdovymi spinacmi. Takze som menil hlavne
koleso z 250w na 750w. Chodit to chodi len tam maju uz volu loziska a niekedy huci. Ale co uz
. Bafang bbs je masinka. Len ju treba obmedzit na cca 70%, myslim ze som dal 18A max prud a verim tomu ze urobi 20k. To mi ani moja Yamaha neurobila, odisla po 8t kvoli torzu.
Ked urobim 15t km tak ju bez hanby vymenim za komplet novu, rozoberat a babrat sa s tym velmi neoplati ked nie je clovek strojar. Ale hovorim bacha na kombinaciu brzdovych spinacov a plneho vykonu 750ky
, to tam supne kontroler 1200w zhurta a nemusi to skor ci neskor skoncit dobre, na tych 70% max vykonu to mam odskusane a veje to aj narazovo bez okamzitej ujmy na zdravi.
Bafang bbs je fajn pre ludi co nechcu alebo nemozu dupat 50km v kuse, co je aj moj pripad.
Myslim, ze skutocny komfort prichada az po preprogramovani vyrobneho nastavenia, pripadne dvoch bateriek alebo aspon 13s7p diy baterie. Vzhladom na to, ze pri bafangu bbs treba udrzovat spodnu kadenciu, hardtail a odpruzenou sedlovkou je myslim vhodna volba.
Co sa tyka prevodovania, mam to nahodene na 29 merida ht big nine rame, pila je 42t leikie, ktora tam je od zaciatku, vzadu eko shimaho 11-42t. tato kombinacia mi pokruva vsetky mozne tereny,
plaste python.