dilema co kupit :
https://www.kaktusbike.sk/celoodpruzene-full-ebike/specialized-turbo-levo-fsr-comp+49663/
www.kaktusbike.sk
alebo
https://www.mtbiker.sk/shop/elektrobicykle/horske-elektrobicykle/celoodpruzene/mondraker-horsky-bicykel-crusher-r-27-5-orange-carbon-2019.html
kubicasport.eu

ako to vidia skusenejsi ?

    15.04.2019 - 17:43:31
    00
    Pridal by som sa. Tiez hladam alternativu k Turbo Levo Comp 2019 lebo cena je ovsem dost vysoka za relativne slabsiu vybavu.
    napr. este YT Decoy
    15.04.2019 - 20:38:29
    00
    Decoy YT top 540 Wh baterka na rok tam vlozis 700Wh na ktorej usilovne pracuju len si na to treba zial pockat https://www.yt-industries.com/en/cat/index/sCategory/73535
    15.04.2019 - 20:57:24
    00
    za sumu 5400 by som vyberal ine bajky.

    YT Decoy vyzera dobre uz v zaklade
    https://www.yt-industries.com/en/detail/index/sArticle/2205/sCategory/73535

    tu mas 630 Wh integrovanu baterku, ale vidlu mohli dat 36
    https://www.husqvarna-bicycles.com/en-INT/models/187/2019-mountain-cross-mc-7?wheelSize=27.5&frameShape=1&color=166&modelYear=2019

    najlepsi pomer cena/vybava, nastavitelna geometria
    https://www.canyon.com/cs-sk/e-bike/spectral-on/2019/spectral-on-7-0.html

    zaujímavé prevedenia z Talianska
    https://www.thokbikes.com/en/thok-mig-r-ebike-full-suspended-27-5-plus
    15.04.2019 - 21:11:03
    00
    To už sú ceny blížiace sa k Haibike so 150 mm zdvihmi s motorom Flyon, ktorý má pri tom istom výkone krútiaci moment 120 Nm namiesto nejakých 90 Nm (aj to iba u Specialized, ostatné ešte menej). ... a s nejakou zľavou?

    https://www.ebajk.sk/obchod/elektrobicykle/horske-mtb/celoodpruzene/haibike-xduro-allmtn-5-0-i630wh-nx-2019-flyon/
    15.04.2019 - 21:44:04
    01
    Flyony majú hmotnosť okolo 28 kg. niekomu to vadiť nemusí, ja by som ho kvôli tomu nechcel. predsa len aj tie ebajky treba kde tu preniesť
    15.04.2019 - 22:02:17
    02
    Máš pravdu, ebajky nie sú vhodné na prenášanie. Čím ťažšie, tým horšie. V lete mi dôjde ten flyon allmnt 8.0. Odvážim, dám vedieť. Ale už teraz mám obavy, ako ho budem trepať do vlaku. Asi ho budem hlavne používať po známych cestách v okolí bydliska. A keď bude nejaký padnutý strom v ceste, tak sa trochu viac potrápim.
    15.04.2019 - 22:20:26
    02
    Laco ,tento bike uz vlak potrebovat nebude :) No a ked pojdes do neznamych koncin ,hodis na chrbat motorovu pilu. Ta je lahsia ;)
    15.04.2019 - 22:29:26
    01
    Granát je ešte ľahší! :)
    15.04.2019 - 23:37:47
    00
    Tu je predstavenie toho Haibiku:https://ebike-mtb.com/en/haibike-xduro-allmtn-8-flyon-review/...Uvádzajú váhu-28,3kg.Mne osobne sa nepáči ten "hrbatý" dizajn!Ale 100 ľudí,sto chutí.Som zvedavý,ako ho Laco otestuje a napíše nám svoje dojmy...
    16.04.2019 - 00:27:10
    01
    bol som pozriet a vyskusat ten crasher. Za mna isto nie. Bieda. Dakujem za vsetky predchadzajuce rady a postrehy.
    17.04.2019 - 15:40:27
    00
    @web chod to spesla a mas pokoj ;)
    17.04.2019 - 15:43:54
    02
    nabuchodonozor671, dám vedieť. Neviem, čo máš na mysli pod testovaním. Ja ho akurát prevezmem a budem jazdiť. Potom akurát môžem povedať, či sa mi to páči, alebo nie. Nič viac.

    Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.

    Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.

    Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.
    19.04.2019 - 23:00:11
    00
    30Nm je obrovský rozdíl. A to dokonce i u strojů, které jsou o mnoho těžší- auta i motorky. Když vezmu příklad dvou stejných aut, které váží 1300 kg, a oba mají shodný obsah motoru, ovšem jeden z nich má o 30 Nm větší krouťák, tak to sakra poznám i když k sobě přiberu ještě jednoho spolujezdce. :)
    21.04.2019 - 13:19:36
    00
    laco napísal:
    nabuchodonozor671, dám vedieť. Neviem, čo máš na mysli pod testovaním. Ja ho akurát prevezmem a budem jazdiť. Potom akurát môžem povedať, či sa mi to páči, alebo nie. Nič viac.

    Možnože sa vo svojich úvahách mýlim. Ak však uvážim celkovú hmotnosť bike+jazdec, ktorú má ten motor potiahnuť, napr 100 kg, tak aj takých 5 kg rozdielu je furt len 5%. Krútiaci moment však nesúvisí s hmotnosťou poháňanej sústavy. Preto si myslím, že medzi 90 Nm a 120 Nm musí byť rozdiel. Ten rozdiel je plus 33 %. To je voči tým 5% rozdielu celkovej hmotnosti veľmi významné.

    Pôvodne som bol rozhodnutý pre Spešla, ale kamarát z košického e-bajku ma presvedčil. Vlastne nemusel ma presviedčať, lebo v tých 120 Nm som hneď videl niečo prelomové. Tak som mu v júli minulého roku dal zálohu 500 €, aby som niekedy po roku ten bike dostal. Som už taký, technické novinky ma vedia dostať.

    Ale v každom prípade, Spešl je istota, a kto si ho kúpil, určite neľutuje. A tá nižšia hmotnosť je výhodou, keď ho človek chce zavesiť vo vlaku na háky alebo pri prenášaní cez padnuté stromy niekde na trailoch.

    Sam jazdim na e-biku aj na normalnom. Ale nahnat sa za Nm az tak, je kravina. Uz na Eco rezime dost vegetim.potazmo aj hendikepovani, ak viac Nm.. nic im to neda..
    22.04.2019 - 23:59:37
    01
    keyboard_arrow_up