Kliknutím prejdeš na
www.sportful.com
Reklama
patrikde Prečo si myslíš, že väčší offset = viac kolesa NAD osou? Asi nerozumiem čo máš na mysli.
14.04.2019 - 16:12:51
Kristina Na obrazku bajku zadne koleso nalavo, predne vpravo - potom nad osou hlavy myslim tu hmotu, ktora je doprava sikmo hore od nej, tj vacsia cast kolesa so stredom, dokonca aj rejdy, tato vaha taha koleso padnut do boku. Ale zrejme vacsi efekt ma vaha bajkera. Pri wheel flope sa predok bajku znizi. Tu nieco obtom pisu, cast o traile https://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/the-ultimate-guide-to-bike-geometry-and-handling-52778/
14.04.2019 - 16:21:24
patrikde napísal:
Kristina Na obrazku bajku zadne koleso nalavo, predne vpravo - potom nad osou hlavy myslim tu hmotu, ktora je doprava sikmo hore od nej, tj vacsia cast kolesa so stredom, ...

teraz som sa kompletne stratila :?:
14.04.2019 - 16:36:45
Kristina Cekni ten clanok, od trailu do konca je to napinave :) "This is aided by the fact that the bulk of the steering assembly — the handlebars, wheel and fork lowers — is placed in front of the steering axis, and so their weight creates a torque about the steering axis, which acts to turn the assembly away from straight ahead. This also contributes to flop but is a smaller factor than the weight of the rider."
14.04.2019 - 16:44:31
Ten článok je IMHO zmeskou informácií, pozbieraných od rôznych v minulosti uverejnených článkov, alebo motorkárskych zdrojov. Jednotlivé vysvetlenia rôznych rozmerov síce dávajú zmysel, ale dohromady ten článok nič neponúka. Navyše niektoré fakty hneď v ďalšej vete neguje iným tvrdením. Prakticky sa z neho nedá dozvedieť aký setup je vhodný, na to ktoré jazdenie. Proste veľa rôznych faktov, ale žiadny záver. Vlastné skúsenosti z testovania pisateľa článku sa týkajú iba testu na enduro bajku s uhlom 67,5° zatiaľ čo môj článok na novú Foxu odkazoval na preferovaný offset továrnych jazdcov XCO, t.j. bajky s hlavovým uhlom prevažne na úrovni cca 69 - 71°.
14.04.2019 - 21:29:33
Kupoval som pred časom z Ribble nejaké vecičky, tak mi posielajú maily. Nedávno poslali toto: https://www.ribblecycles.co.uk/ribble-endurance-sl-e/


Elektrika sa povážlivo začína približovať tomu, čo by som už bol ochotný akceptovať: hmotnosť 11kg, dojazd 100km, dizajn, na ktorý sa dá pozerať...
16.04.2019 - 10:06:49
škoda, že na štýl tohto "ebike motion" nepredáva niekto aj prestavbové kity - 250W motor v zadnom náboji, batéria v bidóne a jedno tlačidlo na ovládanie

Eat. Ride. Sleep. Repeat.

16.04.2019 - 14:26:39
Zadné koncovky rámu na ten zadný náboj sú trochu inak prispôsobené ako štandard. Takže by výrobca cesťáku už musel s týmto variantom počítať a dodávať k rámu minimálne iné prestavbové koncovky plus nejaké úchyty na vedenie kabeláže od motora ku košíku na fľašu.
16.04.2019 - 20:12:29
3:10 nový Sup, vyzerá to zatial zaujímavo

„Keď nemáte náladu, nevydarí sa vám deň, práca sa stane monotónnou a zdá sa, že miznú aj posledné nádeje, stačí vziať bicykel a previezť sa po ceste, bez myslenia na čokoľvek iné ako na svoju jazdu.“ Arthur Conan Doyle

17.04.2019 - 09:48:27
Len či to ozaj funguje tak ako píšu: https://www.mtb-news.de/news/2019/04/17/sea-otter-2019-jamis-bikes/

Prílohy:

aHR0cHM6Ly93d3cubXRiLW5ldAwNi5qcGc.jpg
aHR0cHM6Ly93d3cubXRiLW5ldAwNi5qcGc.jpg 192 KiB 1 078

17.04.2019 - 14:21:55
Ďalší "mačko-pes" na scéne.

https://www.mtb-news.de/news/2019/04/17/sea-otter-2019-niner-mcr-9-rdo-gravelbike/

Prílohy:

qcGc.jpg
qcGc.jpg 188.96 KiB 948

18.04.2019 - 08:11:08
Celkom sa mi to paci, skoda ze neuvadzaju hmotnost. Ak by bola okolo 9kg, tak by som si to vedel predstavit :-)
18.04.2019 - 08:30:37
Tak ako som predpokladal, znovu je tu navrat nizkozvihoveho xc fullu :) .. na rychlych uzkych gumach. Ale kedze sa to vola gravel, z nevyhod su vyhody a opacne.

https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

18.04.2019 - 08:45:14
Jaiub napísal:
Celkom sa mi to paci, skoda ze neuvadzaju hmotnost. Ak by bola okolo 9kg, tak by som si to vedel predstavit :-)

to rátaj k klasickemu cestaku + kotučové brzdy+odpruženie1kg+vidlica1kg.. a sme na 11kg?

bikujem pre radost...

18.04.2019 - 08:54:53
A ešte aj + teleskopka . (ani gravel kolá nebývajú najľahšie)
Teamové MTB fully mávajú okolo 10 kg. Ak na tom gravelku pripočítame barany + ťažšie radenie a brzdy zrejme sa pod desať nedostaneme)
18.04.2019 - 08:59:11