majo-focus Nie, nezmestila sa doň Di2 jednotka :)
15.04.2019 - 23:12:06
01
martinsulovsky napísal:
Nejde o to ze ci by som vedel/nevedel...uz sam init napisal ze jej vzhlad nie je uplne naj podla neho a ja sa k jeho nazoru priklanam...co sa tyka uspory energie alebo pohodlnosti sme nepisali nic...bolo to len vyjadrenie k jej vzhladu...ono v podstate ked tebe vyhovuje ten jej komfort a aero profil tak nie je o com...aj tak pri jazde je schovana za stehnom a clovek si ju ani nevsimne ?


Tak výkon si mimovoľne spomenul už len tým prirovnaním k aero rámu s nízkymi kolesami. Celkovo dizajn S5 je trochu kontroverzný a nemusí každému sedieť, všetko je podriadené svojmu účelu. Niekomu vadí sedlová trubka hlboko ,,zapustená´´ v zadnom kolese, niekomu sedlové vzpery, niekomu tvar sedlovky pod sedlom.
Mne ako celok skrátka lahodí oku :)
15.04.2019 - 23:17:37
01
Nie nie vykon som vobec mespomenul...ale ten vzhlad ako keby na aero ram dal kolesa s nizkymi rafikmi...a tym som myslel ten vzhladovy kontrast a nie vykon....stale sa tu bavime o vzhlade nie o vykone ?
16.04.2019 - 09:05:52
00
Su Campagnolo Bora otolko lepsie kolesa ze si nedal Shimano Dura Ace ?
16.04.2019 - 09:45:49
00
indian258 No konečne niekto :D
Prečo práve Dura Ace kolesá? Aby ladili so sadou?
16.04.2019 - 09:51:39
00
Hosť napísal:
... výsledná hmotnosť 6,39kg (s pedálmi 6,55kg) celkom potešila...

tie pedále vážia iba 160g?
16.04.2019 - 20:09:44
00
Nie, 162g

Prílohy:

123.jpg
123.jpg 471.08 KiB thumb_up0thumb_down

16.04.2019 - 20:12:18
07
indian258 napísal:
Su Campagnolo Bora otolko lepsie kolesa ze si nedal Shimano Dura Ace ?

Aj mňa by záujimalo aké sú Dura Ace oproti konkurencii. Prednedávnom som sa dostal ku Dura Ace 9000 c35 galúskovím a nedalo sa ich ešte vyskúšať tak preto sa pýtam.
16.04.2019 - 20:16:14
00
Kristina aj najnižší model pedálov od Time za nejakých 30 evri je ľahší (234 g) ako najsamvyššejšé Dura Ace (239 g) - mal som ich ako dočasné pedále, kým nedorazili Assiomy (278 g v Uno verzii). Všetko reálne hmotnosti, nem katalógové.
17.04.2019 - 01:23:30
00
Ďakujem za info. Som sa slušne spýtala a dostala som aj slušnú odpoveď. Veľmi dobré hmotnosti pre gramárov.
Ja som na cesťáku prešla na Vector 3. Tu jeden váži skoro toľko ako oba tie Time :?: Ale zase som "odľahčila" na kľukách 8)
17.04.2019 - 06:40:54
00
Vector zaťažuje hlavne hlavu, až potom bike. Štvrtý pár a včera zase hlásil chybu. :?:
17.04.2019 - 06:56:15
00
aké baterky používaš? Ja som začala používať tieto. Zatiaľ bez problémov. https://www.nay.sk/varta-cr-1-3n-bateria-do-glukomeru
17.04.2019 - 07:37:34
00
Kristina Ja som prešiel na Time nie kvôli váhe ale systému našliapavania, nízkemu stacku a pocitu z pedálovania..oproti Shimanu dosť rozdiel. Ale tá hmotnosť je fakt príjemný bonus. Tie titanové 12 sú ešte nové, dúfam že niečo vydržia. Predtým Xpresso 4 zažili dva pády, asi 12k km a stále sú ako nové.
Keď spomínaš kľuky, rozmýšlal som nad Carbon Ti prevodníkmi, nemáš s nimi skúsenosť? Ušetria niečo na váhe, prípadne majú nejakú inú výhodu okrem vzhľadu?

Prílohy:

2019-CarbonTi-CarboCam-oval-carbon-fiber-Dura-Ace-chainrings01.jpg
2019-CarbonTi-CarboCam-oval-carbon-fiber-Dura-Ace-chainrings01.jpg 155.57 KiB thumb_up0thumb_down

17.04.2019 - 08:21:18
00
Kristina napísal:
aké baterky používaš? Ja som začala používať tieto. Zatiaľ bez problémov. https://www.nay.sk/varta-cr-1-3n-bateria-do-glukomeru

Kadejaké používam. Vždy som to bral tak, že tie problémy vychádzajú z konštrukcie, nie z bateriek. Predpokladám, že na reklamacii bymi dali spätnú väzbu, že to je kvôli bateriam.
Teraz aktuálne tam mam take, čo mi pribalili k novému páru. Ani neviem co to je.
17.04.2019 - 08:38:00
01
Tie baterky čo som dala odkaz práve riešia problém s párom batérií v každom pedále. Je to iba jedna vysoká batéria a tak tam odpadá problém s kontaktom medzi párom batérií.
17.04.2019 - 09:19:13
00
keyboard_arrow_up