jakubgabris88Ale ja nepisem nic o zanarani v strede, ani vyuzivani zdvihu /ano, vybratie tokenu zvacsi objem a vzduchova
vidlica je linearnejsia, len ju treba dofukat, inak pojdu skor dorazy, ale je tam dosledok/ Ja som pisal len o tom, ze ked klasicku vzduchovu vidlicu so soloair nafukas viac, tak bude necitliva. Myslim, ze ohladne Pike a podobnych vidlic sa toho tu popisalo uz dost. Preto je tu dnes debon-air, ktory tento neduh do nejakej (velkej?) miery eliminuje /neviem ci ho imro1 ma/. Sice predtym to bolo zadarmo a v akejkolvek hodnote tlaku ako dual-air, ale preco to nepredat ako novinku za vela bubacikov
. Mozno to znie dost husto, co som napisal, lenze ja som zvyknuty nielen na dual-air RS (no, sice chodili dobre, ale zas ich tlmenie stalo za nie moc), ale hlavne na pruzinu a to najma pruzinu s negativkou. Tak preto to tak prezivam
/naopak necitlivost vzadu mi obvykle moc nevadi/. Ako cykloturista podotykam .. neskacem. Teda ak nepocitam obcasny kamienok na ceste a tak, cize ma zas dorazy obvykle netrapia.
Cize aby som to skratil, nerozporoval som to, co si napisal, len som doplnil dosledok, ktory nastane, tak neviem co ta tak rozrusilo
.. ono ale ani pruzina nie je vsemocna, je len obvykle lepsia v podrzani stredu, ale seriozne v tomto smere su povacsine specialne patrony, ako ta od Avalanche za ludovych 500e, ci kolko /nemal som moznost testovat/.