No už som to otetoval a je to určite lepšie, začiatok už toľko nehúpe a rezerva od dorazu tam je ešte aj tak dosť veľká takže asi musím tej vidlici viac noložiť a aj nejaké skoky. Ten trail čo jazdím má dosť kameňov aj koreňov no ešte sa trochu pohrám s tlakom a doladím si to, aby to bolo tip top :)
12.04.2019 - 14:35:18
01
lto napísal:
Sice nebude citliva, ale to nam nevadi :lol:, lebo vsak naco mat vidlicu citlivu .. dnes je to tu samy vtip :D. Nie, spacer naozaj nema vplyv na zaciatok, ale ma vplyv na to, aky ten zaciatok bude, ak chcem to, co chceme :)

Ehm, čo prosim? Ešte raz, ked veriš tomu, že token ma akýkolvek vplyv na začiatok zdvihu, tak by si mal trochu viac poštudovať, je toho na internete pospominaneho hodne na túto tému a patri to medzi základne veci čo sa nastavenia vidlice/tlmiča týka. A nie nie je to zrovna atómová fyzika aby to pochopil aj priemerný jedinec so stredoškolskou fyzikou. Tak ako mu šmerďo zo susp. clinic napísal, ked nevyužívaš zdvih a zanára sa ti vidla naprek tomu v strede zdvihu, tokeny vyber a nafukaj ju viac. Môžeš si vybrať či budeš veriť rade od človeka čo sa živí servisom a tuningom odpruženia alebo...Iťom :D
12.04.2019 - 17:47:42
02
Priatelu ale Lubo ma tolko najazdene,co taky ako ty aj piati dokopy by asi nedali.
Tieto sprostosti co tu pises,radsej uz ani nevytahuj medzi ludmi,co maju aspon aku taku PRAKTICKU skusenost.
12.04.2019 - 18:58:38
04
hehe to sa tu dnes perlí, ked je škaredo :D otvorim si pivko to bude na dlho...
12.04.2019 - 19:03:37
00
jakubgabris88; samotny token na zaciatok zdvihu vplyv nema, ale tlak ano. Skus sa nad tym zamysliet. Dam ti napovedu. Cim viac tokenov, tym mensi objem vzduchovej komory.
12.04.2019 - 19:26:47
03
jakubgabris88
Ale ja nepisem nic o zanarani v strede, ani vyuzivani zdvihu /ano, vybratie tokenu zvacsi objem a vzduchova vidlica je linearnejsia, len ju treba dofukat, inak pojdu skor dorazy, ale je tam dosledok/ Ja som pisal len o tom, ze ked klasicku vzduchovu vidlicu so soloair nafukas viac, tak bude necitliva. Myslim, ze ohladne Pike a podobnych vidlic sa toho tu popisalo uz dost. Preto je tu dnes debon-air, ktory tento neduh do nejakej (velkej?) miery eliminuje /neviem ci ho imro1 ma/. Sice predtym to bolo zadarmo a v akejkolvek hodnote tlaku ako dual-air, ale preco to nepredat ako novinku za vela bubacikov :D. Mozno to znie dost husto, co som napisal, lenze ja som zvyknuty nielen na dual-air RS (no, sice chodili dobre, ale zas ich tlmenie stalo za nie moc), ale hlavne na pruzinu a to najma pruzinu s negativkou. Tak preto to tak prezivam :) /naopak necitlivost vzadu mi obvykle moc nevadi/. Ako cykloturista podotykam .. neskacem. Teda ak nepocitam obcasny kamienok na ceste a tak, cize ma zas dorazy obvykle netrapia.
Cize aby som to skratil, nerozporoval som to, co si napisal, len som doplnil dosledok, ktory nastane, tak neviem co ta tak rozrusilo :D .. ono ale ani pruzina nie je vsemocna, je len obvykle lepsia v podrzani stredu, ale seriozne v tomto smere su povacsine specialne patrony, ako ta od Avalanche za ludovych 500e, ci kolko /nemal som moznost testovat/.
12.04.2019 - 19:28:51
01
Občas aj banujem, že sem niečo napíšem, vždy sa tu potom strhhne nejaký flame :D . ale tak ak to mám uviesť na pravú mieru tak ako mi napísal Martin Brenner, teda nepísal nič o strede zdvihu, ale toto Ak nejde vidlica na doraz treba ubrať tokeny, čo som spravil, s tlakom sa ešte pohrám. Zas pravdu mal aj lto ktorý spomínal, že vidlica bude tvrdšia na začiatku čo tak skutočne je. Nebol som nejk dobrý z fyziky a teória može tvrdiť niečo, no keď nevyskúšaš tak nevieš a bude to vždy len teória :). Je to solo air a ubratim 1 tokenu je cítiť že vidla na začiatku trochu pritvrdila, čo som aj chcel, aj keď väčšine ide presne o opak, čomu sa aj lto smial, ale tak je mi to jedno a chcem mať nastavenie podľa seba, to čo vyhovuje mne, aj keby to jazdilo 90% bikerov inak. Každý by si mal jazdiť na tom čo chce a ako mu vyhovuje a nie podľa toho ako to má niekto iný :) Tlak som nechal len o 5 psi viac ako som mal predtým, no od dorazu som to mal aj tak ďaleko, s tlakom sa ešte pohrám a zas blbosť by bola aby vidla chodila dorazy pri bežnej jazde. A nehádajte sa zbytočne. Fórum by malo byť predovšetkým o pomáhaní a nie o hádkach a urážkach. To tu už potom fakt niekedy ani nemám chuť niečo písať.
12.04.2019 - 19:58:34
01
Ano, niekedy to nie je dobre, ak sa moc pohupuje na zaciatku, co asi bol tvoj pripad, takze to mas ako si chcel a to je dobre. Ono ale je problem, ze sposob akym jeden clovek nieco napise, moze byt uplne inak pochopene a to sa mi stalo velakrat na oboch stranach prijimac-vysielac a casto ani smajliky sa netrafia do spravnosti, preto je najlepsie sa fakt drzat vecneho tonu, alebo prediskutovat osobne. Holt, je to tak .. hlavne sa toho drzat, co je niekedy tazke, ked vsade blcia plamene :D :$
12.04.2019 - 20:50:59
01
Ahojte,
na RS Revelation 2014/15 sa mi stratil zdvih cca 2 centimetre. Vidlica sa v teréne správa úplne normálne ale pár krát som si všimol že som dal doraz ale krúžok som mal 2cm pred koncom. Doma som vypustil vzduch ale vidlu som nadoraz nestlačil. Dnes som zhodil nohy rozobral vzduchovú časť poskladal a stále nič. Máte niekto nejaký nápad v čom môže byť problém?
Ďakujem.
17.04.2019 - 19:04:24
00
Otváral si aj vzduchovu komoru? Či ti náhodou neodpadol token. Ale to by búchalo.

Ja mám zas problém s duroluxou zostáva mi vo zdvihu. Ako viem že to robí pružina v negatívnej komore pri nízkych tlakoch ale aj pri 100psi mi zostane cca 1-2cm zanorená
17.04.2019 - 19:09:20
00
Vzduchovú komoru som mal otvorenú tokeny sú OK skúšal som to stlačiť aj s otvorenou vzduchovou komorou a nič.
17.04.2019 - 19:11:38
00
Potom by som skúsil ešte dať dole spodné nohy a zatlačiť tlmiaci piest či pôjde až na doraz ak hej tak bude chyba na druhej strane :D
17.04.2019 - 19:15:45
01
Tak čo s tým môže byť nič vás nenapadá? Tlmiacu časť som ešte nemal rozobranú ale asi môže byť zrada tam či?
17.04.2019 - 21:16:39
00
čo tak pretečený olej z tlmenia do spodu nohy- vela oleja nepustí vidlicu viac do zvihu.... pri strašom veku vidlice už može pušťať tesnenie na tiahle tlmenia...
kupit servis kit na RVL daneho ročníku a vymeniť všetky tesnenia z balenia
17.04.2019 - 21:56:05
00
No servis kit budem musiet kupit aj 5w olej a rozobrat tu tlmiacu patronu ale v spodnych nohach vela oleja nebude lebo ja ju nezatlacim nadoraz ani po zhodeni nôh bez spodnych srobov. Jedine ze by som dal vela oleja do spodnych noh pri nedavnom servise a ten natlacilo do tlmiacej patrony. Je take nieco mozne?
17.04.2019 - 23:36:48
00
keyboard_arrow_up