Mne chybaju nazvy ulic, moznost vyrezu
mapy lokality cez ktoru planujem ist ... Ako bolo spomenute, clovek tam moze mat max. 1 mapu, takze ked chcem ist zo Slovenska do Madarska a potom naspat na Slovensko cez Rakusko, tak mam smolu. Taktiez nutnost manualneho zadania waypointov do predpripraveneho gpx suboru namiesto automatickej detekcie pri odbockach pridava na robote. Za tu cenu je jasne, ze na kompromisy dojde.
Vydrz je velmi dobra a taktiez aj rychlost s akou chyti zo satelitov signal , automaticky start a pauza, prepnutie displeja do vecerneho rezimu. Trochu mam problem s HR senzorom od iGPS , vypadava , ale to sa netyka iGPS 618-ky. Taktiez spojenie s aplikaciou nie je na prvy sup. Na telefone musim zapnut bluetooth a gps, spustit aplikaciu, zhodit ju force metodou a potom opat spustit , aby sa vobec pripojila na cyklopocitac. Senzor rychlosti sa tazko nasadzuje na naboj, hlavne ak je primarne urceny pre pevne osi,
koleso ma viac ako 20 spicov a vy vacsie dlane
.
Keby ste niekto mali otazky ohladom iGPS 618, alebo prislusenstva (HR senzor, senzor kadencie, senzor rychlosti), napiste sem.