nechapem to, nerozumiem tomu ani ja😜
06.05.2019 - 00:36:22
Pani jedna otázka, ked idú časovku majú pulzmeter alebo wattmeter? Keď nie, ako vedia na aký výkon majú ísť aby to neprepiskli?
06.05.2019 - 16:20:54
zväčša oboje, ale wattmeter je cesta.. a je to individuálne, záleží aj od dĺžky a profilu časovky... väčšina tých profíkov sa pozná natoľko, že to vedia ísť na pocit, staré známe heslo hovorí že časovku ideš na doraz a keď už nevládzeš, tak ešte pridáš... hlavne na tých kratších nemáš moc nad čím špekulovať, napáliš to a buď to vydá alebo nie.. tam je aj malá pravdepodobnosť žebysi sa uvaril natoľko aby sa ti nohy zastavili.. ja napríklad na časovke sledujem či nejdem málo wattov a nie či idem veľa... lebo ak je nejaký zvlnený profil, kde sa mení tempo, tak sa ti ľahko stane, že zrazu netlačíš 350 ale len 250.. však ono sa ani nedá ísť nejak viac ako máš natrénované, to ta telo nepustí..
06.05.2019 - 16:36:46
scarinko napísal:
GVA dnes vymenil moznost vyhrat GC za jedno vitaztvo v etape. Nechapem tomu. Jazdit takto ako by som to nazval, hmm priposrato? No neviem. Lepsi vrabec v hrsti ako holub na streche?

Spravil maximum a aj vytazil maximum z danej situacie.
Ak by nastupil 4km pred cielom v zjazde a po rovine dvaja jazdci INEOSu by si ho aj tak docvakli.
Takto mal aspon istotu , ze ak vsetci traja spoja sily zo zadu ich nik nedobehne a on bude mat etapove vitazstvo.:)
Uplne normalne a prakticke riesenie.
Ak by ich dobehli zozadu tak by nemal ani istotu etapy ani celkového 2. miesta.
Ked budes par rokov pretekat ako tito chlapci , urcite na to prides.
07.05.2019 - 11:55:59
asperitas sa zrušil?
08.05.2019 - 08:51:45
Asi pride uz minimalne s tretim nickom :)
09.05.2019 - 07:15:46
Ale nie, reikarnuje ako žena AsperiTaška a tiež bude nekonečne stavať "dream build". Metódou trial & error = šup na bazár :-D
09.05.2019 - 09:49:20
Marcel Kittel končí s cyklistikou na neurčito. Oznámil to na Facebooku.
09.05.2019 - 11:34:50
Ak chcete precitajte:
statement on my future
2019-05-09
On my request Team Katusha-Alpecin and I mutually decided to an early termination of my current contract.

It was for me a long decision process where I raised a lot of question about how and where I want to go as a person and athlete and what is really important to me. I love cycling and my passion for this beautiful sport is never gone but I also know what it requires from me and what I need to be successful. I believe that everyone has his strengths and weaknesses and that it is an ongoing process to deal with them within a team to be strong and successful. In the last two months I have had the feeling of being exhausted. At this moment, I am not able to train and race at the highest level. For this reason, I have decided to take a break and time for myself, think about my goals and make a plan for my future.

At this point I´d like to thank the team for the last 1,5 years and their support. Especially I´d like to thank the team staff. From the bottom of my heart I can say that they are the best and hardest working people that I´ve ever seen. I´m sorry that I couldn´t fuel your passion with more wins and results. I´d like to thank the sponsors and partners as well that keep believing in the team with their support and knowledge.

I´ve taken this decision based on my experience that changes lead you to new paths and opportunities. Despite all the insecurities I´ve got confidence that I ultimately will find new chances and challenges. From now on I will put my happiness and joy above everything and seek ways to find this also in my future. I´m very excited about what is going to come. I would like to ride and race again in the future and I have to work out a plan to be able to reach this goal.

This is the biggest challenge of my career and I´m accepting it.
09.05.2019 - 11:37:49
Dufam, ze to nema nic spolocne s hematokritom a jeho hladinou...
09.05.2019 - 12:50:45
Kebyze ja jazdim sram tiez by som to zabalil
09.05.2019 - 13:09:06
on mal posledne dva roky stale nejake problemy, predposledny post zo 16.3. mal tiez srackovy>

Marcel Kittel
16. marca ·
Took me 2 days to get over the disappointment of not being in @parisnicecourse anymore. I've had stomach problems after stage 3 and couldn't really eat that night. Then half way into stage 4 I crashed in a corner, had to chase the peloton but ended up alone and empty on the road.

Now time to recover at home and train for the next races!
09.05.2019 - 14:05:00
Zle jazyky hovoria, že ani nad alkoholom nedokázal zvíťaziť. Naši východniari aspoň remizujú, no on prehráva. :( Inak veľmi dobré názory mal na spoločnosť a tak. Snáď sa ešte vráti do profipelotonu. Škoda ho je.
09.05.2019 - 14:42:04
Myslis ze slopal?
11.05.2019 - 07:52:07
V TV to nejaký spolukomentator spomínal. Už neviem presne kde.
11.05.2019 - 08:19:25

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up