K podobnym testom je dobre sa stavat so skepsou - pochybujem ze by Seb Stott nevedel, ze negativna pruzina nejde vymenit za silnejsiu, tak ako v minulosti do vidlic nedolievali
olej na zvysenie progresivity a potom potopili produkt z dovodu velkej linearity, pritom do konkurencneho produktu natlacili tokeny. Ten priestor formatu (ci uz kratke video, alebo par odstavcov na produkt) je obmedzeny, maju svoju cielovku a preto je to tak, ako to je. Tradicne tam exceluju produkty Fox a RS, spominam na vitazne a dokonale bezchybne modely predoslych rocnikov a zrazu pride novy model a je to velky posun vpred, kedze riesi X a Y problemov predosleho modelu.
Potom si to clovek vyskusa na vlastne ruky, prekvapene pocita fora a zisti, ze vsetci to jazdia s nejakymi upravenymi vnutornostami... Ale to som uz odbocil - cielovka je jazdec, co sa v tom nechce vrtat a hrabat do hlbky, nejaky "median" aj co sa tyka hmotnosti, aj jazdenia aj zaujmu a preto tie testy maju aj takych vitazov aj taky priestor venovany jednotlivym znackam (zadavatelia reklamy potrebuju byt tiez spokojni). Co ale nijako nezpochybnuje fakt, ze tieto najvnosie RS vyzeraju naozaj lepsie ako tie predosle modely.
Inak PRO tovarenski jazdci pokial viem jazdili ine vnutornosti ako to, co sa predava beznym ludom.