Ešte som interne zisťoval kde je problem, vraj im na pošte vypadol system a nevedela to napipať dneska tak zajtra spracujeme.
22.05.2019 - 19:43:25
01
Ignoruje znamena, ze som stlacil tlacidlo a nic sa neudialo (aktualny chrome na win10). Ale riesit to nemusite, koniec koncov ja som ten povzdych napisal do pieskoviska a az moderator to presunul sem
22.05.2019 - 21:04:28
00
lapaloma napísal:
človek chce nakúpiť tu v eshope a a keď dám prejsť na rekapituláciu objednávky tak ma to ignoruje .... nuž musím to kúpiť v suncycle


pri poslednej objednávke sa mi stalo to isté...musel som ju vytvoriť znova(Firefox - win7). Na tretíkrát to nabehlo. Peto - Moja objednávka bola 3 dni v stave "čaká na spracovanie" ale predpokladanú dobu dodania to neovplyvnilo. No pravdepodobne sa s e-shopom naozaj niečo deje.
23.05.2019 - 07:08:28
00
Žeby teraz bol vrchol sezóny?
23.05.2019 - 07:14:32
00
lapaloma deje sa to vzdy alebo len pri niektorých spôsoboch platby alebo dodania? Vieš mi poslať screenshot keď sa to udeje? Diky.
23.05.2019 - 07:45:00
00
Môžem faktúru záplatit na účet slovenskej sporiteľne, keď je uvedená iná banka?
03.06.2019 - 20:49:44
00
Jasné, platba sa vie uhradiť na ľubovoľný účet z faktúry. Len treba dodržať variabilný symbol.
03.06.2019 - 20:53:54
00
Z ponuky kufrov nejdu otvorit Time kufre ATAC XS - XE - Alium - Z 13/17°, po kliknuti na ne vypise: Hľadaný produkt už nemáme v ponuke, preto sme Ťa presmerovali do zoznamu produktov v jeho kategórii. Naco sa potom zobrazuju, ked sa nedaju otvorit a pripadne dat do wish listu...
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/pedale/kufre-prislusenstvo/time-kufre-atac-xs-xe-alium-z-13-17%C2%B0-997.html

    10.06.2019 - 14:45:59
    00
    Jaiub uz pojdu, ten symbol stupna v nazve robil problem.
    10.06.2019 - 14:50:15
    01
    Niektoré veci nemajú na sklade aj keď ich podľa stránky majú, urobia chybu nedávajú za ňu žiadnu kompenzáciu.. Nie su ochotný na predajni zmerať reálnu veľkosť oblečenia, nemajú na to čas, ale na riešenie vrateneho tovaru, na to čas uz majú .. Určite to trvá dlhšie, ako zmeranie.. Vrátenie tovaru podané minulý štvrtok a tovar na vrátenie mám ešte stále tu... kuriér sa zatiaľ neozval .. Zlý popis tovaru a neochota mi zmerať oblečenie na už stalo 7€

    A poprosím staxa jesusa a podobných nech si svoje komentáre nechajú pre seba.
    11.06.2019 - 18:54:12
    01
    Ja som nadmieru spokojný s miestnym shopom. Párkrát vyšli v ústrety nad rámec bežných zvyklostí. Nikdy nič nechýbalo, komunikácia perfektná. Aj teraz príde balíček o 2 dni skôr ako bol predpokladaný dátum dodania. 😊
    11.06.2019 - 23:57:48
    01
    PetoPeto21 idem zaradom:
    1. Sem tam sa stane, že evidencia nesedí so skutkovým stavom, prípadne tovar nie je v stave aby šiel k zákazníkovi. Určite NIKDY vedome nemáme na stránke niečo so statusom v predajni/skladom a reálne by to u nás nemalo byť. Sklad sme medziročne zdvojnásobili, v ponuke máme aktuálne 30 tis produktov, z toho 4,5 tis produktov skladom.
    2. Chyby - dejú sa a diať sa aj bohužiaľ budú, pracujú u nás ľudia, aj keď sme zapracovali aj systémovo na minimalizácii rizika chyby, nedokážeme tomu na 100 % zabrániť. Chyby robíme my, chybu spravia naši dodávatelia a chybu spravia aj naši zákazníci a objednajú to, čo v skutočnosti nechceli. Tu však prichádza na rad to, že ak sa už chyba stane, vždy je odstránená na naše náklady a snažíme sa vec dať čo najskôr do poriadku. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá.
    3. Čas - to je to, čo nám teraz v sezóne chýba. Denne expedujeme niekoľko sto balíkov, vybavíme niekoľko desiatok predajov v Hrádku a niekoľko desiatok osobných odberov. U oblečenia bohužiaľ pri internetovom predaji ide vždy o lotériu, tabuľky preberáme od výrobcov ale pokiaľ si tovar reálne nedáš na seba, všetky merania a tabuľky sú na 2 veci..... Preto aj zákazníkom, ktorí nevedia či im tovar bude sedieť odporúčame objednať si bez problému 2 čísla a to, ktoré nesadne vrátia nazad. Robíme to tak bežne v Hrádku, vyskúšaš, vezmeš čo sadne a čo nie ostáva u nás. Toto je z našej strany bez problému realizovateľné aj online, samozrejme je s tým spojená väčšia administratíva.

    Kuriér - objednávame cez SPS, čo je naša doručovateľské služba, dal som to pourgovať, pick up je objednany od 7.6., malo sa to už včera/predvčerom realizovať ale neviem kde je problém, zas tí ľudia a ich chyby :-(
    12.06.2019 - 11:21:12
    06
    Keby mi váš človek vystavil v piatok novú objednávku na veľkosť M lebo výmenu realizujete len tak, tak by sa v pondelok zistilo, že veľkosť M mi nemôžete dodať lebo je poškodený tovar.. mal ešte šancu to niekte inde objednať aby mi to bolo dodané do piatku.. Takto to už nezoženiem.. Inak načo sa potom vypisuje ta vrátka, kde som uviedol, že žiadam o výmenu... Keby som sa sám v pondelok neozval s tým, že či si mám vystaviť novú objednávku, tak sa s tým do dnešného dňa nič nerobí, na veľkosť M by som čakal 3 týždne.. ..A inak kuriér stále nič.. Nakoniec to budem musieť poslať poštou a zas to bude stáť na poste týždeň..

    A keby v popise tej prvej vesty bolo uvedené že nepremokavá je predná časť a ramená, tak by som si ju nikdy
    neobjednal!!!

    A prvá objednávka bola spravená 3.6. Tým ze nebol tovar na sklade sa zdržala deň a takto sa to nabalovalo... A spokojny nie som.... Nemám vestu ktorú potrebujem...

    Edit: kuriér konečne prišiel hurá
    12.06.2019 - 11:45:21
    00
    Vo štvrtok to budú 2 týždne co ste prijali tovar naspäť a prachy zaň zatiaľ nikde.. V tomto obchode sa oplatí kupovať od septembra do apríla, keď nie je sezóna
    25.06.2019 - 18:45:18
    00
    PetoPeto21 vratenie penazi za vratky sa hromadne uctovne spracovava raz za tyzden, v pondelok/utorok, takze mozes ich ocakavat dnes/zajtra. Asi ako vsetky cyklo e-shopy mame v sezone naval, takze prosime o trochu trpezlivosti. Lehoty na vratenie / reklamacie ale stihame a pocet zmeskanych objednavok je tento rok vyrazne nizsia; vsak nakoniec aj Tvoje prisli vsetky nacas.
    25.06.2019 - 19:00:43
    00

    Výber z produktov

    Prejsť do shopu (Komponenty)
    keyboard_arrow_up