chcelo by to vediet jazdné vlastnosti v teréne ci sa oplatí vymenit 29 za 36:)
17.06.2019 - 09:19:48
00
No neviem, hlavne ked dnes uz kazdemu treba teleskopku. Tuna uz realne hrozi, ze ked das v strmom zjazde prdel nad zadne koleso, tak prides minimalne o cyklovlozku :-)
17.06.2019 - 10:15:02
00
36 vpredu, 24 vzadu :)
17.06.2019 - 10:41:57
00
Takze vlastne "back to the roots"? Aj drop na rajdoch to ma, nech je uchop nizsie a aj ultra kratky predstavec. A netreba riesit opotrebovane prevody. :)

Prílohy:

velociped.jpg
velociped.jpg 108.89 KiB thumb_up1thumb_down

17.06.2019 - 11:05:43
010
Po 6 mesačnom teste. https://www.pinkbike.com/news/review-6-months-on-the-trust-message-linkage-fork.html
(hnusná, ťažká a drahá)

Prílohy:

p5pb17220228.jpg
p5pb17220228.jpg 238.59 KiB thumb_up1thumb_down

19.06.2019 - 10:21:15
00
19.06.2019 - 12:16:46
08
jedina otazka mi k tomu napada
preco?
19.06.2019 - 12:19:55
04
Prečo nie?
19.06.2019 - 12:44:44
00
Odlisis sa, predas, zarobis.

A je aj jedno ci to je dobre alebo blbost. Kupec sa najde...
19.06.2019 - 12:51:41
00
ja si pockam wireless brzdy, toto je len trapny medzistupen.
Ale teda dovodov preco nie by sa naslo urcite nasobne viac ako tych preco ano. Najviac ma pobavil brake bleed v polohe 'lezmo', ale bolo toho viac.
19.06.2019 - 12:54:23
00
GaliPet napísal:

no 18 ks lozisk v predej vidlici je tiez trocha dost... :/
20.06.2019 - 11:38:22
00
marecej napísal:
jedina otazka mi k tomu napada
preco?

no určite po dizajnovej stránke je to fajn. brzdové lanka nemeníš každy rok takže naročnejší servis nieje až taká nevyhoda. naviac. Ja osobne musím mat olené hlavko lebo káble mi on dru a taktiež olepené tie káble aby mi to nehrkotalo. Pri páde je lepšie brzda chránená resp spoj nadržky a lanka. Už len ozaj bleeding aby bol jednoduchý a odpojenie predstavca od ramu.
20.06.2019 - 11:51:44
00
Ani lanká, ani káble. Hadice! :p
20.06.2019 - 12:35:21
03
bajkonur napísal:
Ani lanká, ani káble. Hadice! :p


ospravedlňujem sa. V-brake tam asi dávat nebudú:)
20.06.2019 - 12:51:24
01
K tomu Magura systemu MCi.
Technicky genialne a esteticky pekne riesenie podal mna... nadrzka s piestikom schovana pod gripom, packa zvonka vymenitelna a hydraulicke vedenie v celej dlzke chranene ... teda pardon az na ten prehyb z hlavovej trubky do ramu co je na obrazku. .. ten by mohli este nejako poriesit.
A nebude problem to adaptovat na casovkarske rohy, resp na rajdy co pouzivam ja na kolobezkach.. uz sa tesim kedy to bude dostupne aj samostatne. Ak to teda nebude za 300 a viac evri set pacok a piestikov...

Prílohy:

Magura-MCi-internal-brakes_Magura-Cockpit-Integration-sleek-tidy-internal-brake-hydraulics_inside-MTB-handlebar_bar-lever.jpg
Magura-MCi-internal-brakes_Magura-Cockpit-Integration-sleek-tidy-internal-brake-hydraulics_inside-MTB-handlebar_bar-lever.jpg 81.33 KiB thumb_up-1thumb_down

Magura-integrated-brake-lever-concept-concealed-master-cylinder-handlebar-Sea-Otter-2019-Bikerumor2.jpg
Magura-integrated-brake-lever-concept-concealed-master-cylinder-handlebar-Sea-Otter-2019-Bikerumor2.jpg 128.88 KiB thumb_up0thumb_down

21.06.2019 - 22:32:34
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up