PetoPeto21 idem zaradom:
1. Sem tam sa stane, že evidencia nesedí so skutkovým stavom, prípadne tovar nie je v stave aby šiel k zákazníkovi. Určite NIKDY vedome nemáme na stránke niečo so statusom v predajni/skladom a reálne by to u nás nemalo byť. Sklad sme medziročne zdvojnásobili, v ponuke máme aktuálne 30 tis produktov, z toho 4,5 tis produktov skladom.
2. Chyby - dejú sa a diať sa aj bohužiaľ budú, pracujú u nás ľudia, aj keď sme zapracovali aj systémovo na minimalizácii rizika chyby, nedokážeme tomu na 100 % zabrániť. Chyby robíme my, chybu spravia naši dodávatelia a chybu spravia aj naši zákazníci a objednajú to, čo v skutočnosti nechceli. Tu však prichádza na rad to, že ak sa už chyba stane, vždy je odstránená na naše náklady a snažíme sa vec dať čo najskôr do poriadku. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá.
3. Čas - to je to, čo nám teraz v sezóne chýba. Denne expedujeme niekoľko sto balíkov, vybavíme niekoľko desiatok predajov v Hrádku a niekoľko desiatok osobných odberov. U oblečenia bohužiaľ pri internetovom predaji ide vždy o lotériu, tabuľky preberáme od výrobcov ale pokiaľ si tovar reálne nedáš na seba, všetky merania a tabuľky sú na 2 veci..... Preto aj zákazníkom, ktorí nevedia či im tovar bude sedieť odporúčame objednať si bez problému 2 čísla a to, ktoré nesadne vrátia nazad. Robíme to tak bežne v Hrádku, vyskúšaš, vezmeš čo sadne a čo nie ostáva u nás. Toto je z našej strany bez problému realizovateľné aj online, samozrejme je s tým spojená väčšia administratíva.
Kuriér - objednávame cez SPS, čo je naša doručovateľské služba, dal som to pourgovať, pick up je objednany od 7.6., malo sa to už včera/predvčerom realizovať ale neviem kde je problém, zas tí ľudia a ich chyby