Ja mám skúsenosť takúto. Teleskopická sedlovka objednaná v sobotu, bola doručená do UK z Nemecka nasledujúci piatok. To mi až tak nevadilo, ako stav sedlovky. Suchá, že po asi 6 spusteniach a vysunutiach som mal pocit, že tam niečo hryzie a už mi nešla dole pod mojou váhou. Povoliť to za boha nešlo, tak som použil (sympaťák)a povolil to, závity suché, stará pasta bola zaschnutá, nikde známka po nejakom lubrikante. Viem, že to je eshop aj to, že to bolo v zľave, ale laika by to asi zmiatlo. Výrobca exaform, inak som ju mal na novom biku kellys a bol som s ňou spokojný, akurát bola dlhá, tak som predal a kúpil kratšiu..


Naposledy upravil jozef009 dňa 11.05.2019 - 17:16:10, celkovo upravené 1 krát.

11.05.2019 - 13:32:45
00
A co s tym ma obchod? Radsej napis, kto bol vyrobca sedlovky.
11.05.2019 - 15:31:09
00
Posielal niekto v poslednej dobe reklamáciu? Vyplnil som cez stránku return a vygeneroval sa mi doklad na prepravu. Treba aj na balík napísať adresu, či stačí tento doklad?
25.06.2019 - 19:39:05
00
v poslednej dobe nie, ale kedysi stacilo ist s tym papierom na postu a dat to spolu s balikom zenskej pri okienku
ona uz vedela co a ako
26.06.2019 - 12:50:25
00
Takto som rozmýšľal,ale neviem či mi to zoberú na obyčajnej pošte.
26.06.2019 - 13:22:21
00
zavolaj na 0850 122 413 (infolinka posta) a opytaj sa ...
26.06.2019 - 13:44:08
02
V nedeľu poobede som si objednal z tohto shopu pár vecí za 400 €. Je to moja prvá objednávka a po prečítaní toho, ako rýchlo vedia tovar dodať som akosi neváhal. Všetky veci mali skladom. Potvrdenie objednávky, teda poslanie order number prišlo hneď. Ale ešte stále mi neposlali číslo zásielky, resp. to, že balík posielajú. Peniaze visia ako rezervované. Platil som kartou. Po prebehnutí objednaného tovaru je jeden už nedostupný (teda dostupnosť až v strede augusta). Neviem, či som zobral posledný kus, alebo po mojej objednávke zistili, že už ho nemajú a tak to v eshope označili. Zvyknú informovať, keď tovar nemajú? Alebo čakajú za peniazmi, ktoré banka neuvoľnila ešte? Alebo kde to viazne? Treba sa im ozvať? Peniaze si berú až keď tovar zabalia?
Ako ani by som to neriešil, ale nechal som si to poslať do práce,keďže som dúfal, že to príde tak skoro ako všetkým, no ak to má byť až toho augusta tak potom je tu problém, lebo chcem zobrať v práci dovolenku. :(
16.07.2019 - 09:39:56
00
ked som objednal nieco na co mali zly status stavu na dalsi den mi napisali a opytali sa ma ci chcem cakat alebo poslu bez toho. ak ti dnes nenapisu do 16tej napis im ty. ale podla mna to bol posledny kus ktory si objednal
16.07.2019 - 10:17:09
00
A ako to je s BEST PRICE Inquiry? Vrátili niekomu rozdiel? Jednu vec mali asi o 7 eur drahšiu ako na bike24. Tak som im poslal link a dnes pozerám a už daná vec o 4 centy lacnejšia ako na bike24. Čiže cenu znížili v eshope. Dočkám sa aj vrátenia peňazí (rozdielu)? :D

EDIT:
Pozerám na účet a dnes okolo tretej rána už rezervované o ten rozdiel... Takže o 7 eur menej :) Sranda. Ale tie 4 centy to majú lacnejšie a o to ma obrali :( :D :D Možno kvôli tomu sa zbrzdila objednávka. Uvidíme, čakám :D
16.07.2019 - 11:01:20
00
nejaka zmena ?
18.07.2019 - 10:34:46
00
Chcel som informovať, až keď mi príde balík ale môžem aj takto: Písal som im včera okolo obeda a asi do 4 minút odpoveď, že balík už čaká na expedovanie a prebratie. Večer o ôsmej mi prišiel mail so sledovaním zásielky a teda pravdepodobne až pondelok sa budem tešiť z nových vecí. :) Mám dojem, že zdržanie bolo kvôli tomu, že som im poslal to porovnanie cien, kde v bike24 jednu vec mali lacnejšie. Ušetril som 7 eur a čakám teda o pár dní dlhšie. Nevadí.
18.07.2019 - 10:51:14
01
V stredu minulý týždeň som posielal balík zadarmo klasicky cez poštu. Poslali podací hárok, na pošte naskenovali a za 3 dni to bolo v DE. Včera info že reklamáciu spracúvajú. Večer odkaz že reklamácia vybavená a poslali sledovacie číslo zásielky. Za mňa 👍👍👍
18.07.2019 - 19:24:08
02
Mne od nich dnes došiel balíček cez DPD. Krabica poškodená. Dobre že z nej nevypadli veci. Kuriér vôbec nemal na balíku moje tel. číslo. Balík sa ku mne dostal úplnou náhodou, keďže aj kolegovi doniesol niečo a len tak medi rečou sa ho opýtal či ma nepozná. Na prikývnutie mu dal do ruky balík za stovky EUR bez podpisu, bez ničoho. Ako počul som, že sa číslo zvykne stratiť, preto som mal mobil uvedený aj v priezvisku. Číslo z priezviska som ale musel odstrániť, kvôli diakritike použitej vo fakturačných údajoch v mojom konte. Keď som to editoval, tak tel číslo už k priezvisku pridať nešlo kvôli obmedzenej dĺžke. V konte mám vyplnený aj telefón aj mobil. Dajte si na to pozor a vyplňte si číslo, aj k priezvisku ak sa vám tam vojde. Ja to musím dať už len ku krstnému menu.
19.07.2019 - 23:20:58
00
Nemci nesmu davat cislo na balik. Cislo sa da doplnit neskor. V trackingu je moznost menit udaje. Teda aspon pri DHL to tak funguje. Ale tusim to je aj na DPD.
19.07.2019 - 23:31:00
03
To som nevedel diky moc :) Druhy balík už ide cez DHL
20.07.2019 - 08:51:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up