Dobre, tak sa vydam cestou oblbnutia svetelneho senzora. Nanestastie paska mi nefunguje, lebo mam spolu svetlo aj automaticke stierace (juj to bola party po suchom skle) teda musim si spravne tipnut a odsterihnut jeden z troch kablov zo senzorov. Skoda, tie hmlovky by sa mi viac pacili
10.07.2019 - 15:23:13
00
Nechcem sa ti do toho starať, ale ak prerušíš kábel hodí to do poruchy a odstaví systém. Teda, aspoň vždy to tak bolo, možno je tvoje auto výnimka.
10.07.2019 - 21:52:14
00
Ja mam jedno z tych starsich. Teda mam este analogovy senzor bez CAN zbernice. Nebude to porucha, bude to len bud svieti uplne alebo zhasnute uplne.
11.07.2019 - 06:13:45
00
A nebude rozumnejsie buchnut tam homologovane LED denne svetla niekam do naraznika s automatickym zapnutim po starte? Zasadne nizsi odber z alternatora nez ked svieti cele auto klasikou, cize nizsia spotreba a aj setris ziarovky + auto funkcia klasickych svetiel zostane, cize sa budu rozsvecovat podla svetelnych podmienok a nemusis na nic mysliet.
11.07.2019 - 08:46:26
00
Keď sa ti zapnú stretávačky mali by sa vypnúť príp stlmiť denné, to je asi aj najväčší problém domorobo denného svietenia, že autá potom chodia ako vianočný stromček
11.07.2019 - 09:06:54
02
Nic necvakaj, treba to otvorit zvnutra, potom odlepit od skla drziak snimacov ( predtym si ale zisti ktory je dazdovy a ktory svetelny) svetelny prelep napr ciernou izolackou a obojstrankou znova prilep snimace na sklo.
11.07.2019 - 13:42:20
00
lapaloma napísal:
Keď sa ti zapnú stretávačky mali by sa vypnúť príp stlmiť denné, to je asi aj najväčší problém domorobo denného svietenia, že autá potom chodia ako vianočný stromček

Vsak tak to aj funguje - ked sa zapnu stretavacky, tak tie denne LED sa vypnu. Alebo mi nieco uniklo?
11.07.2019 - 15:33:59
00
Jezus ked to zbastlis doma na kolene a nedotiahnes do konca, tak po zapnuti stretavaciek ostavaju svietit aj LED - co je proti zakonu
11.07.2019 - 17:44:15
00
Ale ved ja som nemyslel, ze niekto bude doma na kolene spajkovat diody. :) Predavaju sa homologovane denne svetla aj s nejakym spinacim rele a ked sa to spravne zapoji, tak by to malo fungovat tak, ze uz po zapnuti obrysovych by denne mali zhasnut alebo sa stlmit. Realne som to neskusal, len pisem co som zachytil. Keby tie homologovane denne svetla nezhasinali, tak by homologaciou nepresli, nie?
11.07.2019 - 18:28:38
01
No hadam mas pravdu :) ked sa homologizovane spravne namontuje. Ale hlasujem za netunenie tychto veci
11.07.2019 - 18:52:59
00
Co sa tyka zhasinania DRL, tak ked som to par rokov dozadu riesil, tak som sa dopatral k tomu, ze vyhlaska rozdeluje motorove vozidla na dve skupiny, akurat nemam v hlave cisla, ale mam to vytlacene v aute (alebo google). Cize vozidla schvalene pred datumom XYZ a vozidla schvalene po tomto datume. Tie po, tak im musi zhasnut DRL uz pri riozsvieteni obrysovych. Ale tie pred, tak im mozu, ale nemusia zhasnut pri obrysovych (pri stretavacich uz DRL samozrejme nesmie svietit). Ale niektori vyrobcovia aut a svetiel maju homologizovane aj kombinovane DRL s obrysovkami a tam je este to znizenie jasu. Proste stat v tom ma uz bordel, tak aspon mi obcania k tomu pristupujme s rozumom. ;) Inak aj by ma zaujimalo, ci DRL je to iste ako denne svietenie, alebo denne svietenie su ziarovky mimo obrysovych a stretavacich vpredu+zadne obrysovky a DRL len vpredu...
11.07.2019 - 19:17:24
00
Rozdiel bude asi aj ci je to v reflektore alebo mimo. Ja mam denne diodove a ked zrusim automatiku a zapnem obrysovky tak cast diod vypne a svetlo sa teda stlmi ... stretavacky uz su xenony ale vsetko v tom istom reflektore
11.07.2019 - 19:29:43
00
Jezus napísal:
A nebude rozumnejsie buchnut tam homologovane LED denne svetla niekam do naraznika s automatickym zapnutim po starte? Zasadne nizsi odber z alternatora nez ked svieti cele auto klasikou, cize nizsia spotreba a aj setris ziarovky + auto funkcia klasickych svetiel zostane, cize sa budu rozsvecovat podla svetelnych podmienok a nemusis na nic mysliet.


Vsetko toto co si popisal viem dosiahnut aj vlastnou upravou. Ci uz hmloviek, stretavaciek alebo LED drl. Problemom pri LED DRL je to, kam ich umiestnit. Ako som studoval, tak nad hmlovky to nepojde a ked ich dam vedla (do vnutra) tak to absolutne postrada funkcionalitu a svetlo sa tak nejako straca (videl som rovnake auto dokonca rovnakej farby a bolo to proste cele zle) teda DRL kitom cesta nevedie.

Prílohy:

WP_20190711_18_39_37_Pro.jpg
WP_20190711_18_39_37_Pro.jpg 720.26 KiB thumb_up1thumb_down

11.07.2019 - 21:05:15
00
Tak ono zavisi od toho, co upravou sledujes.

1. Ak splnenie zakonom predpisaneho denneho svietenia, tak mozes bud spravit to, aby sa Ti rozsvecovali automaticky vzdy po starte stretavacky (cize bude svietit cele auto), alebo mozes pouzit homologovane pridavne LED svetla umiestnene v narazniku aj ked na mieste, ktore sa Ti az tak nepozdava (je presne stanovene aka je minimalna vzdialenost od pozdlznej osi vozidla, od jeho okraja a aj min. a max. vyska). V kazdom pripade nemozes pouzit hmlovky.

Príloha:
Screenshot_20190712-080348_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20190712-080348_Samsung Internet.jpg 77.85 KiB thumb_up2thumb_down



2. Ak Ti ide o to, aby to dobre vyzeralo a netrapi Ta ci bude uprava podla predpisov, tak mozes pouzit aj hmlovky, ale riskujes oslepovanie vodicov a dotahovacky s policajtami.
12.07.2019 - 08:02:17
00
a nebojte sa zapojenie je uplne jednoduché... 3 kábliky - kostra, 12 spínací kľúčikom, 12 spínací parkovacie svetlá

a ked sa to dobre zapojí, tak automaticky LEDky svietia pri zapnutí kľúča v aute, a akonáhle sa zapne parkovačka alebo stretávacie svetlá tak sa LEDka automaticky odpojí, iba ak by sa nezapojil ten tretí kábel na svetlá (parkovačky) tak sa LEDky nevypnú

nič zložitého to nie je...
12.07.2019 - 12:26:14
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up