hmm...no ale keby sa napriklad osvedcil ten "mediumtail" od pellsu, myslim ze nejaka x6-tka to bola, tak by to bolo zaujimave, iny material co by to zvladol asi zatial nie je...
28.03.2006 - 13:05:35
00
ten medium tail od Pellsu je 100%-ny...kamos si dal teraz vyrobit ram X2 kde to je uz pouzite a je to super...skoda ze som kupil minuly rok X5-ku:/ ( pozor, nie bavariu:) )
28.03.2006 - 14:07:49
00
Prispejem a ja troska kedze mam skusenosti s karbonom,nie vsak na biku ale s vyrobou s neho. Vela ludi si pletie karbon a kevlar.Co sa tyka vlastnosti karbon-je uhlikove vlakno ciernej farby. Je neskutocne pevne ale krehke. Kevlar je zeleno-zlte tkanivo a ma mensiu pevnost ale je pruzny. Pri vyrobe lodi na divoku vodu sme lode vyrabali z kevlaru a miesta s najvacsim zatazenim( pod sedackou) sme vystuzovali karbonom. Pri kombinacii tycho materialov mozme hovotit o kompozitoch-kevlarkarbon. Najviac praktickych info s opravami alebo s vyrobou s karbonu vam moze dat kamos s ktorym sme tieto lode vyrabali pred 10-imi rokmi a ktory sateraz tomu venuje profesionalne. Vyraba kanoisticke padla a je svetova spicka, co moze o sebe povedat maloktora firma na SVK. S jeho padlami jazdia olympijsky vitazi a medailisti z MS. Viac na www.jantex.sk Jeho vyrobky su "handmade" a tomu zodpoveda kvalita ale aj cena.
P.S dal mi vyskusat pevnost 120 cm trubky ktore vyraba. Polozil ju koncami na dva muriky a ze vraj skus ju zlomit. Postavil som sa na nu so svojimi 90 kg a nemal som najmensiu sancu zlomit ju.
13.04.2006 - 10:42:10
00
určite je to velky odbornik ale mal by trochu zlepšiť angličtinu je tam celkom dosť chýb. :P
13.04.2006 - 10:49:15
00
určite je to velky odbornik ale mal by trochu zlepšiť angličtinu je tam celkom dosť chýb. :P


To bol teda odj*b :D
13.04.2006 - 11:54:34
00
lakko by zas mohol trochu zlepsit slovencinu, tiez tu ma nejake chyby (hlavne pouzivanie s a z), chvilu som mal problem pochopit tvoj vztah ku karbonu. Tiez pochybujem ze kevlar je tkanivo (skor tkanina), ale inac si to napisal pekne 8) . Mne sa zase nepaci, ked niekto pise karbon. Karbon su aj rozky alebo mlieko (tam ho je cca 40% v kevlare este viac).
13.04.2006 - 12:10:02
00
lakko by zas mohol trochu zlepsit slovencinu, tiez tu ma nejake chyby (hlavne pouzivanie s a z), chvilu som mal problem pochopit tvoj vztah ku karbonu. Tiez pochybujem ze kevlar je tkanivo (skor tkanina), ale inac si to napisal pekne 8) . Mne sa zase nepaci, ked niekto pise karbon. Karbon su aj rozky alebo mlieko (tam ho je cca 40% v kevlare este viac).

Som uz 25 rokov mimo skoly, a Z a S nepovazujem za dolezite, hlavne ked prispievam niekde do fore kde na gramatike az tak nezalezi.Este ze si mi nevytkol ze nepisem mekcene a dlzne. Co sa tyka anglictiny na strankach jantex tak posudit to velmi nemozem lebo ovladam len "kuchynsku anglictinu", ale tento clovek zil a robil niekolko rokov v AUS, USA, D a ovlada obidva jazyky, takze asi by mal mat stranku pravopisne v poriadku ked sa orientuje na zahranicie ,kedze slovensky trh je slaby.
13.04.2006 - 13:49:33
00
no bohuzial tam chyby ma ale to neznehodnocuje jeho pracu ja len ze sa to v dnesnej dobe nevidi tak často chyby na internete. :P
13.04.2006 - 14:29:40
00
predsa sa tu nebudeme handrkovat kvoli chybnym pismenkam...sak sme bikeri
13.04.2006 - 14:29:43
00
predsa sa tu nebudeme handrkovat kvoli chybnym pismenkam...sak sme bikeri


To, či niekto je/nie je biker by podľa mňa nemalo mať vplyv na používanie / ignorovanie pravopisu.
Ja osobne diakritiku vo fórach používam z toho dôvodu, že sa potom príspevky jednak ľahšie ostatným čítajú a aj mne osobne je prirodzenejšie a tým pádom jednoduchšie a rýchlejšie písať s diakritikou než bez nej. A čo sa týka pravopisu, ja osobne som v škole nikdy z gramatiky neexceloval, ale keď vidím zrovna na najekom fóre hrubky, tak je to do očí bijúce a pokladám to u pisateľov príspevku za neúctu k svojmu rodnému jazyku. Dodržiavanie pravopisu rovnako ako používanie diakritiky nepovažujem za žiadnu extra námahu pri písaní príspevkov.
13.04.2006 - 15:10:08
00
mne sa bez diakritiky pise o dost rychlejsie, takze ju nepouzivam...a co sa tyka gramatiky, tak je jasne ze by sa mala dodrziavat. Ale moj vyrok smeroval k tomu, aby tu nebolo 10 prispevkov o tom ci tam ma byt i alebo y :idea:
13.04.2006 - 15:18:32
00
no bohuzial tam chyby ma ale to neznehodnocuje jeho pracu ja len ze sa to v dnesnej dobe nevidi tak často chyby na internete. :P

Mozes mi napisat kde ma chyby. Zajtra pride ku mne a ja mu to poviem pripadne mu to opravim lebo on je "odbornik" na PC. Kedze sa z KE odstahoval do Piestan, stretavame sa uz len na spolocnych dovolenkach a ked pride do KE pozriet rodicov.
13.04.2006 - 17:27:54
00
nemate nekto nejaku skusenost s ramom FELT XRC? ako sa to chova, sposob spojenia a tak..?
http://www.felt.de/felt06/01MTB/rxcproframe.php
13.04.2006 - 18:56:26
00
Mne ten FELT pripadá byť, že to je taký zvláštny hybrid. Priznám sa, že použitie carbonu práve na takom malom kúsku som ešte na inom biku nevidel. Videl som u FS rámov, že základný trojuholník bol carbonový a zadná stavba hliníková, ale zrovna časť zadnej stavby z carbonu a zvyšok hliník...
Podľa toho obrázku to vyzerá tak, že spoje sú riešené nalepením spojovacích koncoviek na carbonovú časť.
13.04.2006 - 19:08:30
00
Mne ten FELT pripadá byť, že to je taký zvláštny hybrid. Priznám sa, že použitie carbonu práve na takom malom kúsku som ešte na inom biku nevidel. Videl som u FS rámov, že základný trojuholník bol carbonový a zadná stavba hliníková, ale zrovna časť zadnej stavby z carbonu a zvyšok hliník...
Podľa toho obrázku to vyzerá tak, že spoje sú riešené nalepením spojovacích koncoviek na carbonovú časť.


zakladny trojuholnik z karbonu? a to naco? ta cast tam bude podla mna koli narazom od zadneho kolesa.. ten ram sa mi paci, neni drahy tak by ma zaujimalo aky je :)
13.04.2006 - 19:25:56
00
keyboard_arrow_up