mna aj celkom zaujalo ze ma radenie gripshift na lavej strane.. dobre vidim ?
17.07.2019 - 21:01:10
00
Niekde písali že to je lock out toho zadného tlmiča
17.07.2019 - 21:03:50
00
https://www.specialized.com/us/en/turbo-creo

Prílohy:

1.PNG
1.PNG 1.41 MiB thumb_up0thumb_down

12.PNG
12.PNG 765.31 KiB thumb_up0thumb_down

17.07.2019 - 22:03:20
03
marecej napísal:
to si nemyslim, procaliber ma 1200



SL-kova verzia vo velkosti 17,5" by mal mat 1012g.
18.07.2019 - 07:45:02
00
Z mnou dostupnych info ma sl 1,1-1,2kg, zakladny karbon cca 1,5kg a al verzia az 1,8-2kg.
18.07.2019 - 07:56:11
00
oliver99 napísal:


To je uz co za mackopsiu kravovinu? Este mohli dat teleskopku a 130mm vidlu.
18.07.2019 - 09:05:21
00
však oni ju tam aj dali... :D SL expert EVO - gravel
tak tá teleskopka na tom graveli je fakt na dve veci... ale keďže má "odpružený" predok, ja by som tam dal aj "odpruženú" sedlovku a to by mohlo celkom fungovať... ako taký komfortnejší gravelík...

aj tak je to celé kravina za 10 000 € si kúpim rovno elektromotorku

a ako sa na to pozerá náš zákon keď píšu že asistencia do 28 mph čo je cca 45 kmh... to už asi nie je bicyglo

neviem prečo ale tá modrá founders edition sa mi nenormálne páči... dizajnovo... ale spravili to celkom pekne... necvičené oko ani nespozná, že je to elektro-bike, ale kúpiť si bicyglo za 15 000 € hmmm s týmto svetom nie je všetko v poriadku...
18.07.2019 - 10:14:43
00
Pre EU je asistencia do 25km/h
18.07.2019 - 14:33:36
00
To nie je celkom pravda. Neviem ako presne to je na SVK (myslim, ze nase zakony to zatial nepoznaju), ale v EU je (uz) celkom bezna kategoria S-PEDELEC s limiterom nastavenym na 45 km/h.
18.07.2019 - 14:54:45
00
Tak tak, a europske smernice su/budu tiez nastavene tymto smerom cize postupom casu by sa to malo zjednotit v ramci celej EU.
K cene biku - ono sa zda 5 a viac tisic za elektro vela, na druhu stranu, pre cloveka co najazdi jednosmerne do 20-30km sa uz dnes moze jednat o velmi zaujimavu alternativu k autu - financne,aj casovo (akorat "drobnost" na svk ***** ciest a dostupnost cyklochodnikov). O ten bike sa treba starat minimalne oproti autu, poistka je bud ziadna alebo omnoho lacnejsia (s-pedelec), cena za elektrinu zanedbatelna.
18.07.2019 - 15:10:42
01
clxno1 napísal:
... ale v EU je (uz) celkom bezna kategoria S-PEDELEC s limiterom nastavenym na 45 km/h.

Ale tiež to má svoje pravidlá, rozumej mínusy.
Napr.:
nad 25km/h už potrebuješ vodicsky
papiere na vozidlo (značky, poistka..)
nesmieš s tým na cesticku pre cyklistov

https://www.dekra-solutions.com/2018/02/s-pedelec-getting-to-work-at-45-kmh/?lang=en
18.07.2019 - 15:40:32
00
nový oný...

scontent.fbts2-1.fna.fbcdn.net

https://www.mtb-news.de/news/2019/07/19/liteville-301-mk15/
19.07.2019 - 09:36:52
011
2x11 ^_^
19.07.2019 - 10:49:07
00
stanos4 5 a viac tisic za e-bike na dochadzanie je blbost. Nemozes ho nechat pred obchodom a pod. Radsej novy skuter, ci uz elektro alebo spalovak... odvezie viac, niesi brzda premavky a pod.
19.07.2019 - 11:07:01
03
Uz tam mohli dat to nove 12s XT, resp. vedia to naladit tak, aby sa im to nehupalo?
19.07.2019 - 11:19:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up