Dobre vediet. Ze im to za to stoji. Ale fakt... Sak dodrbem brigadnika, alebo koho, zakaznikovi poviem na rovinu, toto a toto sa stalo. Dame vam novy ram, atd...To fakt takej firme stoji za to sa takto trapne vyhovarat.
12.08.2019 - 23:10:15
02
,,Firma´´ čo zmontuje v pivnici 5-10 rámov ročne sa rozhodne nebude trhať aby ti dala len tak rám zadarmo. Toto je ale do očí bijúca arogancia k zákazníkovi.

Byť na ich mieste radšej oželiem tých pár sto eur čo ich stojí nákup rámu a ešte by som k novému rámu pribalil fľašku koňaku aby to zákazník nerozpitvával na internete. Nuž ale kto chce kam
12.08.2019 - 23:17:54
05
Skoda,ze si to takto otvorene riesil na fore hned od uvodu.Tazko sa ti bude ponukat win win riesenie pre oboch ako ferova ponuka,ked su dokazy skor na tvojej strane.ak sa vec hned medializuje(co je aj zverejnenie na fore)zuzuje sa vyjednavacia pozicia.viem,dobre vediet pre ostatnych o probleme s firmou,ale takto stale v zaciatkoch riesenia reklamacie to je ako ist s "bubnom na zajace".
12.08.2019 - 23:57:25
02
Ale veď podľa vyjadrení majiteľa bicykla presne tak aj postupoval, prečítaj si jeho správy znovu. Podľa mňa nič ,,od úvodu´´ na fóre neriešil, postupoval úplne správne. Keby sem dal najskôr fotky a potom riešil reklamáciu s predajcom, to by bola chyba.
Sám sa ale vyjadril že komunikácia s p.Dzurákom bola obtiažna a trvajú si na svojej pravde aj s tým že vraj majú ,,vyjadrenie´´ čínskej fabriky k praskline(o čom pochybujem). Predajca sa očividne snaží silou mocou vyhnúť zodpovednosti, takže win-win riešenie bolo v nedohľadne, preto zverejnenie na fóre prišlo v správnom čase. Ďalej by som postupoval soc.sieťami, znalcom a súdnou cestou. V tomto prípade je zákaznik jednoznačne ten poškodený a Strada už teraz bez ohľadu na to či k sporu zmení stanovisko má nepekný špinavý fľak na svojej povesti...
13.08.2019 - 00:17:45
012
bigmig ja uz tento problem zial s oredajsom riesim 2-3 tyzden. Zial komunikacia s nim je asi taka ze dostanem jeden max dva maily za den. A ano neustále si stoji len a len za svojim. Tak isto ako dnes rano som si prečítal opäť negativne a zamietave vyjadrenie. Prvotne aom nahlasil prasknuty ram co ano beriem bolo zamietnute. Vcera som ale po najdeni novych skutočnosti a flakov na rame od stojanu nahlasil reklamaciu servisného zákroku a nezmohol sa na nic ine len ze to uz riesil v tej a tej reklamacii a dalej sa vyjadrovat nebude. Skutočne zacinam byt unaveny a zúfalý z toho ako arogantne odbija zákazníka ktory veril v keho bicykel a nasledny aervis ktory tak ospevoval.
13.08.2019 - 06:42:02
04
však mu tam odnes bicykel s tým že to hu máte žiadam o reklamáciu servisného úkonu, vtedy by mu malo plynúť 30 dní, nie?
13.08.2019 - 06:44:57
00
Od klavesnice sa lahko radi. Mozno by bolo lepsie to s nim prejst osobne, nech to vidi, al je ferovy nech ta pusti k stojanu (ak nie je a nie je blby ukaze ti samozrejme iny stojan)
13.08.2019 - 07:18:44
00
mnavak napísal:
Od klavesnice sa lahko radi. Mozno by bolo lepsie to s nim prejst osobne, nech to vidi, al je ferovy nech ta pusti k stojanu (ak nie je a nie je blby ukaze ti samozrejme iny stojan)


Tazko sa to riesi kedze p. Dzurak je v belgicku a doma je zastihnutelny len jeho otec ktory aj cely servis vykonaval. No ked nepojde inak pojdem aj zanim.
13.08.2019 - 07:34:24
00
Dnes som sa este raz snazil odfotit pozostatky po upnuti v stojane. Snad to je lepsie viditelne pre predstavu.
Zatial som sa vsak niako nepohol kedze postoj zo strany predajcu a servisu zaroven ostal nezmeneny.
Prasklina je v rovnakom bode len z boku ramu.

Prílohy:

IMG_20190813_070613.jpg
IMG_20190813_070613.jpg 1.37 MiB thumb_up0thumb_down

01.JPG
01.JPG 88.61 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2019 - 08:26:04
02
clovek aby bol paranoidny zo vsetkeho a fotil si cely bike pred servisom (ono to uz sice robim nejaky den :D), ale toto sa ma dotklo, uz len pre to, ze som uvazoval od nich kupit bike, ale to sa uz urcite nestane
13.08.2019 - 08:28:17
03
Leony napísal:
Ale veď podľa vyjadrení majiteľa bicykla presne tak aj postupoval, prečítaj si jeho správy znovu. Podľa mňa nič ,,od úvodu´´ na fóre neriešil, postupoval úplne správne. Keby sem dal najskôr fotky a potom riešil reklamáciu s predajcom, to by bola chyba.
Sám sa ale vyjadril že komunikácia s p.Dzurákom bola obtiažna a trvajú si na svojej pravde aj s tým že vraj majú ,,vyjadrenie´´ čínskej fabriky k praskline(o čom pochybujem). Predajca sa očividne snaží silou mocou vyhnúť zodpovednosti, takže win-win riešenie bolo v nedohľadne, preto zverejnenie na fóre prišlo v správnom čase. Ďalej by som postupoval soc.sieťami, znalcom a súdnou cestou. V tomto prípade je zákaznik jednoznačne ten poškodený a Strada už teraz bez ohľadu na to či k sporu zmení stanovisko má nepekný špinavý fľak na svojej povesti...

Komunikacia s firmou je stale len uvod bez ohladu na to,ako dlho to trva. A forum je krajne riesenie,nie hned druhe v poradi...tu je v tomto stadiu akurat dobte spytat sa bez konkretizacie firmy na moznosti ako dalej...
13.08.2019 - 08:28:51
00
Pokial sa nepohnes tak postoj servisu sa ani nezmeni. Na tvojom mieste by som napisal posledny mail s miernym pohrozenim o moznej antireklame, naslednym vymahanim nahrady dalsou menej prijemnou cestou (posudkom-sudom atd.), stale vsak v duchu dohodnutia sa z tvojej strany. Ak nie, dal by som si tu namahu a vyhladal vsetky zdroje a stranky kde figuruju a napisal tvoju skusenost. Ziadne vyhrocovanie, nieco ako si napisal tu, proste len ako to bolo a je + fotky... Ak by ani to nezabralo, uz by mi nebranilo nic k sudeniu sa. :punch: :smoke:
Pokial sa ale ty k tomu neodhodlas, nebudes mat nato naladu a neobrnis sa trpezlivostou, nic nedosiahnes a mozes si dat tak max opravit ram ako ti navrhli... Takze je to na tebe, mailov si mozte medzi sebou posielat kolko chcete, tym si myslim nic nedosiahnes, akurat stracas cas. :y:
13.08.2019 - 08:36:03
03
Prepac ale po poslednych vyjadreniach z ich strany ked mi bolo ozaneme ze ak nesuhlasim z opravou za vlastne a a odstrojenim a nastrojenim z ich strany to povazuju za vybavene a uzatvorene tak som usudil ze je ten spravny cas.
13.08.2019 - 08:37:28
011
Jaiub napísal:
Pokial sa nepohnes tak postoj servisu sa ani nezmeni. Na tvojom mieste by som napisal posledny mail s miernym pohrozenim o moznej antireklame, naslednym vymahanim nahrady dalsou menej prijemnou cestou (posudkom-sudom atd.), stale vsak v duchu dohodnutia sa z tvojej strany. Ak nie, dal by som si tu namahu a vyhladal vsetky zdroje a stranky kde figuruju a napisal tvoju skusenost. Ziadne vyhrocovanie, nieco ako si napisal tu, proste len ako to bolo a je + fotky... Ak by ani to nezabralo, uz by mi nebranilo nic k sudeniu sa. :punch: :smoke:
Pokial sa ale ty k tomu neodhodlas, nebudes mat nato naladu a neobrnis sa trpezlivostou, nic nedosiahnes a mozes si dat tak max opravit ram ako ti navrhli... Takze je to na tebe, mailov si mozte medzi sebou posielat kolko chcete, tym si myslim nic nedosiahnes, akurat stracas cas. :y:


Presne v takto som mu dnes rano poslal dalsi mail na jeho dalsie zamietave stanovisko. Ak mi pride dalsia negativna odpoved bez naznaku snahy a doriesenie tejto situacie pridu narad recenzie a dalsie kroky.
13.08.2019 - 08:39:49
03
strada-bikes.com "Svoju značku a dobré meno máme len jedno a nadovšetko si ho vážime"..... "Pravda a úprimnosť k zákazníkom sú veci, ktoré nám získajú ich dôveru" :lol:
13.08.2019 - 09:22:51
03
keyboard_arrow_up