Nemyslim ze "riesenie" leteckej dopravy je sa za jej vyuzivanie akoze hanbit...uz teraz maju moderne lietadla spotrebu 2,5L-3L/100km/sedacka co si myslim ze je velmi slusne. Ked zoberiem v uvahu momentalne obsadenost lietadiel ( ktora je v drvivej vacsine nad 80%, mnohokrat som sa v poslednej dobe stretol so 100% LF ), tym kolko je vo vzduchu lietadiel vs aut na zemi a lodi v oceanoch a to ze vacsina velkych leteckych spolocnosti z ekonomickeho hladiska nakupuje prave tieto nove modely, tak mam pocit ze v tomto pripade sa place nad zlym hrobom...
Pointou je, ze sa tema skodliveho vplyvu leteckeho priemyslu na zivotne prostredie viac otvara a diskutuje sa o nej.
Tam kde je sa zvysuje zivotna uroven, zvysuje sa aj nadmerne vyuzivanie automobilovej/leteckej/lodnej dopravy.
Automobilova doprava ovplyvuje nase zivoty dennodenne, preto sa ta tema dostala do popredia uz davnejsie.
Suhlasim, ze vyvolavanie hanby nie je riesenim, no zaroven si myslim, ze by sa tema skodliveho vplyvu nemala zlahcovat. Obchodne cesty, ktore plati zamestnavatel, vikendove vylety na druhy koniec Europy za "babku" od nizkonakladoviek, dovolenky v dalekej exotike, na to vsetko sa lahko zvyka
, ale za aku cenu.