Presne toto je príklad starého myslenia v slovenských firmách. Uznať si vinu aj napriek strate sa nenosí. Ale tieto firmy už nemyslia na negatívny feedback na sociálnych sieťach, ktorý sa opraviť tak ľahko nedá. A v tomto konkrétnom prípade je ich zákazník ešte aj veľmi ústretový, takže mali šancu, napriek miernej strate, získať status spoľahlivej firmy, ktorá si nadovšetko cení svojich zákazníkov. A my by sme si tu práve čítali príspevok o tom ako si firma dokáže nadovšetko udržať zákazníka, a svojim konaním si získať aj nových.
Práve v tomto období si vyberám nový cesťák a STRADA je na na základe tejto skúsenosti už v zabudnutí.
16.08.2019 - 07:07:50
013
Mal som vyhliadnutý jeden model od nich, ale potom čo som si prečítal dnes ráno, som sa rozhodol, že si od nich bike nekúpim.
16.08.2019 - 10:29:06
02
Uz viem co si nemam kupit.
16.08.2019 - 17:17:45
01
Vypadá to jak bol uchyteni v servise v stojani či zveraku niakom a jak davali,nahadzovali pedále silov voči uchyteniu o ramovu trúbku tak to prasklo.
16.08.2019 - 18:53:10
02
trosku nastve, tiez som mal vybraty bike ale musim teraz hladat odznova :/
16.08.2019 - 19:03:46
01
Pique93: Je mi luto, ze mas taketo problemy pocas obdobia, kedy sa ma hlavne jazdit a mat z toho radost. Vidim v tvojich prispevkoch vsak len same oficiality - kontaktovanie majitela. A priamo s clovekom co "to" urobil si rozpraval? Ak ano, ako to prebiehalo. Chyba mi dalej info, ako to interne riesila druha strana - resp. ci a ako sa syn s otcom porozpravali a na co prisli, co ti o tom povedali. Ci len stroho oficialne, podobne ako ty na nich, alebo...

squal_sk: jednostranne tvrdenie. ak mas firmu na Slovensku, tak urcite vies, ze dnes je vychcanych zakaznikov a spekulantov miliarda. Clovek sa az nestaci cudovat. Cim ale vôbec nechcem naznacit spojitost s tymto pripadom a zadávateľom temy.
Dobre meno sa buduje ťažko. Stratit ho dokážeš aj za 2min. na fore, to je pravda.

Zatial mi stale chyba dostatok informacii a dokazov na posudenie, ci majitel a otec su naozaj taki blbci. Ak ano, potom si zlobu urcite zasluzia. Ak nie, "damage is done".
Usmevne je, ze 20 ludi sa uz bije do prs, ako tento bici uz v ziadnom pripade,lebo citali, ze vraj v susednom meste ciha zly pes, ... ktoreho sice asi nikdy nestretnem
🤨
17.08.2019 - 13:16:11
01
Ahoj, ak chces dam ti sem aj kompletny prepis nasej mailovej komunikácie s majiteľom. Nazaciatku tvrdil ze to moze byt len farba a nie poskodenie ramu. Neskor ze to posiela na posudenie do fabriky a do carbon factory odkial mu prislo vyjadrenie ze to nemoze byt vada ramu a vraj je za tym moje mechanické zavinenie. To vsak bolo este v mojej hlave len to ze je to prasknuté. Neskor ako som uz spominal som nasiel flaky zospodu ramu najskor od servisneho stojanu. Nato uz vsak majitel nereagoval a komentoval to slovami ze reklamáciu s tymto poskodenim uz ma vybavenu pod takym a takym oznacenim a nebude sa k nej viacej vyjadrovať. To vsak len z vedomim že je ram prasknutý. To ze je flak od servisneho stojanu a ram je v danom mieste pretlaceny uz nebral do uvahy. Volal som aj s majitelovym otcom ktory zoseba len len vykoktal ze bike bol upnuty vraj za sedlovku a uz pocul od syna co sa stalo. Podotykam ze s majitelovym otcom som bol v osobnom kontakte dva krat a tak ustrachane a nesvojo neposobil ani raz.
A aby som nezabudol. Od pana dzuraka mi bolo povedane ze s carbonfactory dostal info o mojej mech. vade. No cuduj sa svet pan z carbonfactory mi sam napisal ze mi da nezaujaty nazor na tuto vec. Nikde nenapisal tak priamo ako pan dzurak ze to je mojou vinou. Verim ze ak by to bolo mojim zavinenim je ram nejako vizualne okrem praksliny poskodeny, pridi si ho obhliadnut a ak nanom najdes vizualne poskodenie ktore by toto spôsobilo tak ti bike darujem ??. Neviem co viacej by som k tomu celému napisal aby aj ostatny mali vsetky informacie. Nemam proti bicyklu zle slovo a som s nim spokojný no niesom spokojný so servisom ktory mi sposobil prasknutie ramu.
17.08.2019 - 17:14:07
00
Mitocross: Ak by si pozorne čítal, tak by si Pique93 správne pochopil. Ten súhrn informácií bol už predtým rozpísaný vo viacerých príspevkoch. Z textu som urobil aj záver, že mu ide najmä o spravodlivé riešenie. Na jeho mieste by som to už vzdal, po dvoch pokusoch o dohodu by som rozpredal časti bajku v bazáre a kúpil si druhý ... ale určite už nie od slovenskej firmy. Viem, že si to nemôže dovoliť každý, ale cením si viac psychickú pohodu a uskromnil by som sa v inej oblastí.
Z pohľadu marketingu a podpory zákazníckej komunity by som si ako firma
urobil dobré meno presne na takomto prípade. Dosah takého ( možno z ich pohľadu neoprávneného ) ústupku je väčší, ako pripravená reklamná kampaň. Najmä neprídeš o už istého zákazníka, ktorý sa rád podelí o dobrú skúsenosť.
Áno, tých vychcancov je veľa, ale ver mi, že tento druh používa iný slovník a nepríde sa na fórum poradiť a slušne opýtať. Na záver chcem povedať, že semienko nedôvery už je zasiate a je dobrou výstrahou pre ďalších, že bez komunikácie na sieťach to nepôjde.
17.08.2019 - 18:26:20
05
Pique93: Hore som pisal, ze ta neobvinujem. Zatial mi to pripada ze pan otec sa hanbil aj pred svojim synom a zaklamal o svojej chybe aj jemu. To je smutne. Druha strana ma bohuzial zachytne body do (tej oficialnej) argumentacie v tom, ze si bicykel prevzal a az dodatocne sa stazoval. Ako som pisal, v nasich koncinach su poctivi detailisti a puntickari v prudkej mensine a mozno preto aj taka reakcia od nich. Vobec to nie je spravne! Len sa snazim pochopiť,preco...
Asi niet inej cesty, nez im to dat vyzrat.

squal_sk: to by si sa cudoval, aki mili, vseobecne oblubeni.......... no ale to je na dlhy vecer rozpravania.
17.08.2019 - 18:57:31
00
Ja tu tvoju reakciu beriem v pohode neboj len som ti to cele este raz spysal aby to bolo pokope. No ono vies pri preberani biku som zkontroloval to co bol problem pred sercisom ale naozaj ma nenapadlo pozriet ci mi prasknu rám. Toto clovek bohuzial od servisu necaka. A hej je to zaujimave a smutne zaroven a sam som zvedavy ako to dopadne
17.08.2019 - 19:06:18
00
Aspoň viem, že keď teraz zoberiem bike do servisu, tak si pred ním v tom servise urobím video biku... Pre istotu
17.08.2019 - 19:29:18
01
Pique93 napísal:
Ja tu tvoju reakciu beriem v pohode neboj len som ti to cele este raz spysal aby to bolo pokope. No ono vies pri preberani biku som zkontroloval to co bol problem pred sercisom ale naozaj ma nenapadlo pozriet ci mi prasknu rám. Toto clovek bohuzial od servisu necaka. A hej je to zaujimave a smutne zaroven a sam som zvedavy ako to dopadne


Caves, nieco nove?
20.08.2019 - 09:22:40
00
Cakam na vypracovanie oficialnej pisomnej reklamacie spolu s dalsim postupom ako pokracovat. Pana Dzuraka uz neriesim a nekontaktujem pravdepodobne sa aj on tesi na oficialnu a pravnu cestu riesenia.
20.08.2019 - 09:24:22
00
Teraz tu čítal komentáre, rýchlo sa zbavil držiaka servisného, kúpi novy z iným uchytenim a hotovo 🤔
20.08.2019 - 09:46:27
00
ak ma rozum vymeni mu ram bez dalsich zbytocnych vyhovoriek. to nie je Cipollini za 5 litrov ale Tajwan, alebo Cina za par stoviek. normalnemu predajcovi by ta suma nestala za zle meno, obvzlast ked ma maly rocny obrat
20.08.2019 - 09:50:57
03
keyboard_arrow_up