Už som sa raz myslím pýtal.V ktorej apke by som mohol zmenit obvod kolesa.Nie kôli rýchlosti ,ale zmene pneu.
16.08.2019 - 07:46:31
00
Ako je to s tym stepsunlockerom? V apple store som tu appku nasiel a pytaju za nu len nieco cez 1 EURo. To je vsetko, co sa plati alebo bude treba zaplatit este cez appku? Nemam problem zaplatit, len by som rad vedel do coho idem. Este jedna otazka, pri zmene regionu na US kvoli limiteru 32 km/h ostanu metricke jednotky alebo sa zmenia na imperial (mile)?
16.08.2019 - 08:38:28
00
ma271bi napísal:
Už som sa raz myslím pýtal.V ktorej apke by som mohol zmenit obvod kolesa.Nie kôli rýchlosti ,ale zmene pneu.


clxno1

Stepsunlocker. vyjde to na necelych 35€, ale mozes menit gumy kazdy den a takisto nastaviš kopec ďaľších vecí, ak chceš. Platba je cez Paypal, request na full verziu sa posiela priamo z app, ktorú kúpite na Play či Store za 1€ a nejaké drobné. pri zmene regiónu myslím ostávajú metrické jednotky, vyskúšané nemám. meniť región ale nie je potrebné, dá sa samostatne nastaviť rýchlosť pre každý mód.

EDIT: ako tu už bolo spomínané, Stepsunlocker je po poslednom update kompatibilný s origo verziou 4.7.0, takže netreba žiadny update softwaru cez BT, stači sa len pripojiť a môžete nastavovať. vyskúšané, funkčné
16.08.2019 - 09:02:18
02
Ale nastavovať môžeš pri 4.7.0 iba market USA EÚ do 32km/h nie? Len so 4.3.2 môžeš max ak sa nemýlim. Inak s daňou 37e plná verzia
16.08.2019 - 21:14:06
00
si druhy co mi to dnes hovori, nepostrehol som to boha jeho. nahral som 4.7.0, skontroloval ci sa stepsunlocker pripoji a siel som do roboty. no nic, pockame ci vyjde update na to, ak nie dam nazad 4.3.2.
platil som nieco malo cez 1€ za app a za full verziu 30€ + cca 3€ za prevod
16.08.2019 - 22:00:48
00
No teraz to už zdanili 20% daňou :) ale určite top cena. Inak mam so 4.3.2 väčší dojazd zhruba o 20km
17.08.2019 - 15:13:59
00
to neviem zatiaľ, uvidím keď na 4.7.0 niečo najazdím. čo ma ale celkom potešilo na tejto verzii, keď preskočí baterka na posledný dielik, automaticky neprepne na ECO, nejaký čas sa dá aj na vyššom móde jazdiť. lebo to bola kravina, išiel človek strmým stúpaním, systém prepne na ECO a čau párky, mohol si tlačiť. teraz je to lepšie
17.08.2019 - 20:36:10
00
Chcel by som zistit este jednu vec. Mam na bajku aj di2 radenie. Bere to elektriku z hlavnej baterky. Podla mna tym padom si system nechava nejaku rezervu ze aj ked skape motor, radit ide dalej. No a mna zaujima aka velka je ta rezerva. Na displeji mi totiz zacne svietit jedna palicka ale na baterke svietia este dve.....
17.08.2019 - 21:48:07
01
halopici napísal:
Chcel by som zistit este jednu vec. Mam na bajku aj di2 radenie. Bere to elektriku z hlavnej baterky. Podla mna tym padom si system nechava nejaku rezervu ze aj ked skape motor, radit ide dalej. No a mna zaujima aka velka je ta rezerva. Na displeji mi totiz zacne svietit jedna palicka ale na baterke svietia este dve.....

Mám to stejně...Podle mě ten rozdíl bude v řádu procent..přehazovačka nepotřebuje moc energie..
17.08.2019 - 22:18:34
00
Ale na di2 radenie je aj 1% z velkej baterky prilis velka rezerva. (konkretne plne nabita di2 baterka ma 3,7wh coz je 0,7% z velkej 36Ah 504Wh baterky) Plne nabita di2 baterka mi vydrzi radit na normalnom bajku minimalne pol roka... Kazdopadne by som chcel zistit realitu a idealne by bolo keby sa tato rezerva dala niekde aj nastavit.
17.08.2019 - 23:13:59
00
halopici napísal:
Chcel by som zistit este jednu vec. Mam na bajku aj di2 radenie. Bere to elektriku z hlavnej baterky. Podla mna tym padom si system nechava nejaku rezervu ze aj ked skape motor, radit ide dalej. No a mna zaujima aka velka je ta rezerva. Na displeji mi totiz zacne svietit jedna palicka ale na baterke svietia este dve.....


neviem aky mas bajk ale ja ked som sa rozhodoval pri kupe Meridy eOne Sixty 900E bolo mi povedane aj niekde som cital ze bateria si nechava rezervu az 20% co sa mi pri takej kapacite zda prehnane vela a zbytocne
18.08.2019 - 07:05:32
00
Netuším jak to s tou rezervou je ,nejsem z oboru..Někde jsem ale četl že kapacita baterií nesmí nikdy spadnout pod určitou mezní hranici..Takže si myslím že zůstatkový proud ,kdy baterka vypne může být těch 20%. Ale spíše z důvodů ochrany zdroje...Nesmí se např ukládat na zimu ve vybitém stavu...To Di2 má velmi malou spotřebu..jen laicky. si tipnu že baterie vypne místo ve 20% např ve 22%...Ale je to domněnka...
18.08.2019 - 08:10:48
00
hoši nemáte problém s baterkami na verzii 4.7.0?
vcera som siel rovnaku trasu ako pred casom, dokonca asi o 2km menej a baterku som menil po 41 km, predtym to bolo 51. rovnake nastavenie podpory, baterka nabita doplna, vyuzivanie trail modu minimalne. ku koncu motor vyplo, na displeji ziadny dielik, ale na baterke este jeden svietil, na druhej baterke som prisiel domov do krcmy na cervenom, ked som z nej odchadzal, na displeji zase ziadny dielik, ale motor isiel, po pol kilometri mi na displeji skocili dva dieliky, uplny chaos. predtym mi toto nerobilo, ani na ofic. 4.6.0, ani na verzii 4.3.2 co som daval kvoli stepsunlockeru
24.08.2019 - 10:19:12
00
sorcerer napísal:
hoši nemáte problém s baterkami na verzii 4.7.0?
vcera som siel rovnaku trasu ako pred casom, dokonca asi o 2km menej a baterku som menil po 41 km, predtym to bolo 51. rovnake nastavenie podpory, baterka nabita doplna, vyuzivanie trail modu minimalne. ku koncu motor vyplo, na displeji ziadny dielik, ale na baterke este jeden svietil, na druhej baterke som prisiel domov do krcmy na cervenom, ked som z nej odchadzal, na displeji zase ziadny dielik, ale motor isiel, po pol kilometri mi na displeji skocili dva dieliky, uplny chaos. predtym mi toto nerobilo, ani na ofic. 4.6.0, ani na verzii 4.3.2 co som daval kvoli stepsunlockeru

U mě vše stejné...po aktualizaci se nezměnilo nic kromě nastavení eco.
24.08.2019 - 10:33:58
00
Ako som písal vyššie, mal som 4.7.0 a po update na 4.3.2 je výdrž cca 20km viac. Na 4.7.0 som behal od nova takže porovnať viem jedine takto a k 4.7.0 sa už nikdy nevrátim
24.08.2019 - 18:09:22
01
keyboard_arrow_up