Kráľová hoľa je v národnom parku, takže jediný prístup na vrchol je po značenej cyklotrase, t.j. po ceste na vrchol. A ak chceš, aby nebola zrušená aj tá, tak sa nepýtaj takéto veci na internetoch.
21.08.2019 - 16:46:47
00
Nic zle sa neopytal, to sa ma trepat po statnej ceste az na Puste pole ? Preco nevyuzit lesne cesty ak je ta moznost.
21.08.2019 - 17:24:30
00
presne tak, nemam v plane jazdit v narodnom parku. v mape vidim, ze ide napr cyklotrasa k dobsinskej ladovej jaskyni, stade sa da na puste pole iba po hlavnej ceste?
21.08.2019 - 17:38:10
00
jurda napísal:
presne tak, nemam v plane jazdit v narodnom parku. v mape vidim, ze ide napr cyklotrasa k dobsinskej ladovej jaskyni, stade sa da na puste pole iba po hlavnej ceste?


ta cyklocesta k dobsinskej je cisty hladky asfalt z Podleska cez Kopanec ... ibaze by si si to predlzil krizom cez raj po glackej ceste ;)
21.08.2019 - 18:53:03
01
Caute, zajtra sa chystame na KH.. hore chceme ist zo Sumiaca ale dole by sme chceli ist bud zelenou alebo cervenou do Telgartu a z Telgartu do Sumiaca cyklochodnikom. Da sa v pohode zist na bajku ta cervena alebo zelena? pripadne ktora z tych 2 je lepsia pre bajk? Diky za opdoved.
22.08.2019 - 11:44:26
00
červená je aj na TF
http://www.trailforks.com/trails/kralova-hola-telgart/ je tam tuším aj video, peši som to išiel dávno a čo si pamätám, tak ma to moc neláka
zelenú som išiel len v zime, tiež dávno a boli aj nejaké preliezačky stromov, to by ma zaujímalo, ako vyzerá včil.
22.08.2019 - 11:54:18
00
lukas6s8p napísal:
červená je aj na TF
http://www.trailforks.com/trails/kralova-hola-telgart/ je tam tuším aj video, peši som to išiel dávno a čo si pamätám, tak ma to moc neláka
zelenú som išiel len v zime, tiež dávno a boli aj nejaké preliezačky stromov, to by ma zaujímalo, ako vyzerá včil.


No pozrel som video.. a moj plan dostal znacne trhliny kedze nemam v plane slapat hore na fulle.. ach..
22.08.2019 - 12:19:24
01
jurda napísal:
presne tak, nemam v plane jazdit v narodnom parku. v mape vidim, ze ide napr cyklotrasa k dobsinskej ladovej jaskyni, stade sa da na puste pole iba po hlavnej ceste?

Ciest je viacej z Pusteho pola viem poskladat 3 - 4 na KH pokial ale nemas gpx tak sa tam kus pomotas ale da sa ak si pozries mapy.cz nestratis sa aspon tie zakladne su uplne v pohode. Z Popradu je tam az po Smreciny kvantum cesticiek ako sa dostat na KH aspon ta prva polka po Smreciny dalej to uz su tie 3-4 spomenute ako vyslapes bez tlacenia.
22.08.2019 - 12:38:32
01
Vedel by mi niekto povedat ktora z tychto 2 variant je lepsia a zjadnejsia na bajku? Alebo v akom stave su tie chodniky a ci vobec ma zmysel ist nimi bajkom dole do telgartu? Vdaka.

Prílohy:

strafy.JPG
strafy.JPG 97.56 KiB thumb_up0thumb_down

horne_pasienky.JPG
horne_pasienky.JPG 110.18 KiB thumb_up0thumb_down

22.08.2019 - 13:25:49
00
Tú druhú možnosť som išiel viackrát a v oboch smeroch.(červená) V pohode v sedle. No neviem v akom je t.č. stave.
22.08.2019 - 14:08:30
01
po zelenej dole to ide v pohode hore nemáš šancu 30% sklon ale dole no problemo len tam kus pripecies brzdy tak bacha na stav brzd :D
22.08.2019 - 20:38:14
01
3x
https://www.zonerama.com/6s8p/Album/5584212

Prílohy:

20190829_05-54-42_1-60 sec at f - 4,5_ISO 200_38 mm_KHLT4979.jpg
20190829_05-54-42_1-60 sec at f - 4,5_ISO 200_38 mm_KHLT4979.jpg 330.29 KiB thumb_up4thumb_down

20190829_06-52-49_1-125 sec at f - 4,5_ISO 200_36 mm_KHLT4998.jpg
20190829_06-52-49_1-125 sec at f - 4,5_ISO 200_36 mm_KHLT4998.jpg 706.8 KiB thumb_up2thumb_down

20190829_07-29-24_1-450 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5032.jpg
20190829_07-29-24_1-450 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5032.jpg 486.15 KiB thumb_up3thumb_down

20190829_08-12-31_1-500 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5067.jpg
20190829_08-12-31_1-500 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5067.jpg 597.21 KiB thumb_up2thumb_down

20190829_09-24-25_1-100 sec at f - 3,5_ISO 500_24 mm_KHLT5161.jpg
20190829_09-24-25_1-100 sec at f - 3,5_ISO 500_24 mm_KHLT5161.jpg 1.06 MiB 20.1678,48.8627 thumb_up1thumb_down

20190829_09-47-45_1-400 sec at f - 7,1_ISO 200_24 mm_KHLT5182.jpg
20190829_09-47-45_1-400 sec at f - 7,1_ISO 200_24 mm_KHLT5182.jpg 637.35 KiB thumb_up0thumb_down

20190829_11-02-39_1-500 sec at f - 9,0_ISO 200_62 mm_KHLT5264.jpg
20190829_11-02-39_1-500 sec at f - 9,0_ISO 200_62 mm_KHLT5264.jpg 332.83 KiB thumb_up1thumb_down

20190829_11-09-53_1-340 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5274.jpg
20190829_11-09-53_1-340 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5274.jpg 961.18 KiB thumb_up2thumb_down

20190829_11-28-09_1-480 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5302.jpg
20190829_11-28-09_1-480 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5302.jpg 707.97 KiB 20.1687,48.8985 thumb_up0thumb_down

20190829_12-38-34_1-400 sec at f - 11_ISO 200_24 mm_KHLT5383.jpg
20190829_12-38-34_1-400 sec at f - 11_ISO 200_24 mm_KHLT5383.jpg 575.75 KiB 20.1765,48.8845 thumb_up0thumb_down

20190829_13-14-19_1-480 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5489.jpg
20190829_13-14-19_1-480 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5489.jpg 796.17 KiB 20.1641,48.8664 thumb_up2thumb_down

20190829_13-16-22_1-450 sec at f - 8,0_ISO 200_75 mm_KHLT5503.jpg
20190829_13-16-22_1-450 sec at f - 8,0_ISO 200_75 mm_KHLT5503.jpg 997.18 KiB 20.1601,48.8665 thumb_up1thumb_down

20190829_13-19-35_1-500 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5525.jpg
20190829_13-19-35_1-500 sec at f - 6,4_ISO 200_24 mm_KHLT5525.jpg 628.05 KiB 20.1534,48.8691 thumb_up1thumb_down

20190829_14-43-39_1-400 sec at f - 6,4_ISO 200_75 mm_KHLT5575.jpg
20190829_14-43-39_1-400 sec at f - 6,4_ISO 200_75 mm_KHLT5575.jpg 498.71 KiB thumb_up5thumb_down

20190829_14-44-50_1-450 sec at f - 11_ISO 200_75 mm_KHLT5589.jpg
20190829_14-44-50_1-450 sec at f - 11_ISO 200_75 mm_KHLT5589.jpg 280.08 KiB thumb_up3thumb_down

20190829_15-44-35_1-420 sec at f - 7,1_ISO 200_24 mm_KHLT5700.jpg
20190829_15-44-35_1-420 sec at f - 7,1_ISO 200_24 mm_KHLT5700.jpg 542.62 KiB 20.0731,48.8907 thumb_up1thumb_down

20190829_16-45-57_1-220 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5816.jpg
20190829_16-45-57_1-220 sec at f - 5,6_ISO 200_24 mm_KHLT5816.jpg 708.09 KiB 20.0931,48.8635 thumb_up0thumb_down

20190829_18-40-06_1-200 sec at f - 5,0_ISO 200_36 mm_KHLT5924.jpg
20190829_18-40-06_1-200 sec at f - 5,0_ISO 200_36 mm_KHLT5924.jpg 631.89 KiB 20.1533,48.8751 thumb_up2thumb_down

20190829_19-01-48_1-500 sec at f - 8,0_ISO 200_75 mm_KHLT5946.jpg
20190829_19-01-48_1-500 sec at f - 8,0_ISO 200_75 mm_KHLT5946.jpg 244.06 KiB thumb_up2thumb_down

20190829_19-26-14_1-60 sec at f - 3,5_ISO 1250_24 mm_KHLT5990.jpg
20190829_19-26-14_1-60 sec at f - 3,5_ISO 1250_24 mm_KHLT5990.jpg 597.74 KiB 20.1393,48.8906 thumb_up1thumb_down

20190829_19-48-20_1-25 sec at f - 3,5_ISO 3200_24 mm_KHLT6026.jpg
20190829_19-48-20_1-25 sec at f - 3,5_ISO 3200_24 mm_KHLT6026.jpg 552.05 KiB 20.1392,48.9019 thumb_up0thumb_down

06.09.2019 - 06:42:55
014
v poslednej dobe mas alergiu na slovo NP, este keby si k tomu pridal KH 3x mas everesting :-)
06.09.2019 - 06:54:29
00
hmm, akurát 3 značky tam ešte ostávajú... ale natých by 5K ešte nebolo
06.09.2019 - 06:56:29
00
no z hladiska atraktivnosti je modra po Predne sedlo vyhovujuca, zvysok skoda metrov :-)
06.09.2019 - 07:01:35
00
keyboard_arrow_up