Je to boj medzi UCI a FIM. Obe organizacie si narokuju na zisky. Vyrobcovia sa chcu zarabat tiez a prezentovat sa a vymyslaju format, ktorým chcú zaujať kupujucich. Mne sa nepaci ani Formula E, ale spalovacie motory budu o chvilu patrit medzi Dinosaurov. A do lesa patria normalni ludia a to bude tiez problem. Je to jedno , ci ta zrazi ebike alebo bike.
23.08.2019 - 14:10:02
00
Aj na maratone v Slovenskom raji budu mat e-biky svoju kategoriu: http://www.maratonslovenskyraj.sk/propozicie-2016-2-2/
23.08.2019 - 14:29:17
01
Dobre vedieť, to som ani nezaregistroval.
23.08.2019 - 16:23:41
00
Hosť napísal:
takto to má vyzerať :D



To bol pekny fail, tak to vyzera, ze typci sedia na bajku prvy krat.
23.08.2019 - 16:38:58
01
Aj na Bratislavskom maratone e kategoria - 52km, takze treba aj rozumne setrit baterku.
23.08.2019 - 16:41:14
00
Bratislava sa pôjde na baterky dve, aj Hrabušice.
23.08.2019 - 17:50:34
00
. No toto je uz lepšie
23.08.2019 - 21:13:23
02
DaDo.Bzz napísal:
Aj na Bratislavskom maratone e kategoria - 52km, takze treba aj rozumne setrit baterku.


Tak to je na nic.
23.08.2019 - 23:13:03
00
DaDo.Bzz napísal:
To bol pekny fail, tak to vyzera, ze typci sedia na bajku prvy krat.


mená mi veľa nehovoria, ale Melandri je bývalý MotoGP jazdec, v súčastnosti jazdí SBK, bol tam v rámci nejakej reklamy predpokladám, keďže Thok vyrába ebajky a Ducati si na jeden ich model nalepilo svoj dizajn.
preteky ako také riadna nuda, nie najšťastnejší nápad jazdiť po MX trati
24.08.2019 - 10:28:14
01
Je to děs...Nebo jen byznys?? Naprostá šílenost ,tohle přece nikoho nemůže bavit..
25.08.2019 - 11:22:47
00
DaDo.Bzz napísal:
Tak to je na nic.

Tak som sa zucastnil na ebike maratone v Raci. Na starte som trocha pokecal s pretekarmi, bolo nas len 7 a chlapci sa priznali s ebajkracingu ze maju nahradne baterky v batohu, nebolo to zakazane ale fer mi to nepripada, stratila sa pointa toho ze bola dlhsia trat a mohlo sa taktizovat s baterkou a ist aj viac za svoje, ja som musel dost setrit a preto som skoncil na 3 mieste. Takze gratulujem chalanom k prvym dvom miestam s baterkami v ruksakoch :clap:
29.09.2019 - 08:43:01
00
To je přesně proč si myslím že Ebike a sport nejde dohromady..je to kolo na spoustu radosti.. Ale ne na poměřování sil v závodě..Kde nevyhraje lepší ale vyčůranější...
29.09.2019 - 08:54:05
07
Torres80 to, že sa pôjde na dve baterky som tu písal, takže si to mohol vedieť dopredu. Pre mňa je to vec organizátora ako vyhlási pravidlá. V Topoľčiankách to bolo určené a mala byť aj kontrola len žiaľ preteky sa zrušili. V Bratislave mohol niekto použiť aj čip (nebola žiadna kontrola) a to tiež nie je na férovku. Pravidlá pre e bajky zatiaľ nie sú zjednotené a pri počte štartujúcich sa organizátorom do toho ani moc nechce. (výnimka boli Topoľčianky). A ak mám ísť preteky na 52 km na jednu baterku(500 Wh) asi radšej pôjdem na klasike. Pod Bielim krížom som opravoval defekt a keď si šiel okolo mňa už si bol bez energie a načo mi je ebajk bez šťavy. Na budúci rok keď prídu 625 WH baterky to pôjde na jednu.
A či je ebajk šport o tom môžeme polemizovať veď za šport sa považujú aj šípky, džokej sa v podstate tiež len vozí na koníkovi. Na klasike tak isto nie je na férovku keď má jeden 9 kg HT a druhý 14 kg enduro. Tak hľadajme tú spravodlivosť.
30.09.2019 - 09:18:09
01
Nechápem čo ste tam vyvádzali. Bol som na e-bike pretekoch v Rajeckých Tepliciach, pretože som to chcel skúsiť. Trať 50km a prevýšenie ešte o 100 viac ako v Rači, no v cieli mi ešte ostalo 20% kapacity. Celý čas som išiel Tour a chvíľku Sport režim (Bosch). Náhradnú baterku ma ani nenapadlo zobrať a že ju teda doma mám. To by som tam potom frézoval do tých zvážnic zadnou gumou odvodňovacie ryhy či kiehosvatého?
30.09.2019 - 11:32:33
00
Nic ma sice do toho nie je, lebo ebajk nevlastnim, ale napriek tomu si dovolim vyjadrit nazor, ze preteky tohto typu by mali byt o jazdcoch, nie o technike. Pri ebajkoch, ktorych existencia je postavena primarne na technike, je potom diskutabilne, kde ta hranica vlastne je, ci mala by byt. Ak to zacne byt viac o tom, kto ma vykonnejsi elektromotor, ci dlhsi dojazd na baterku, tak sa budu musiet casom zaviest pravidla, ci vytvorit vykonostne podkategorie, aby to bolo ako tak spravodlive voci vsetkym. Ale to uz zacina napadne pripominat skor motosport a asi nie nahodou.
30.09.2019 - 12:44:54
03
keyboard_arrow_up